Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoito-kotihoito -tappelu on turha. AVIOEROT ovat merkittävin uhka lapsille nykyään.

Vierailija
19.08.2008 |

Mutta tämä on tabu, josta nykyään ei puhuta kun niin monet eroavat ja ihmiset eivät halua katsoa peiliin. Vanhempien henkinen poissaolevuus ja avioerojen aiheuttama stressi kuormittavat lapsia paljon enemmän kuin joku hoitomuoto. Jos on rakastava ja terve perhe, lapselle ei ole mitään haittaa olla päivät päivähoidossa.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteet ovat varmasti kaikkien tiedossa, mutta eivät ne aika ole reaalisia vaihtoehtoja. Silloin täytyy valita se toiseksi tai kolmanneksi paras vaihtoehto. Joskus ero on lapselle parempi vaihtoehto kuin mahdoton avioliitto. Niitäkin kun on moneksi, kuten meitä ihmisiä.

Vierailija
102/109 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vienyt lapset hoitoon 1 v 8 kk ja 1 v 3 kk vanhana. Ensimmäisen lapsen isästä erosin, kun lapsi oli 1 v 5 kk ja toisen lapsen isästä olen eroamassa nyt kun lapsi on 5-vuotias. Kummankaan miehen kanssa en ole koskaan riidellyt lasten kuullen ja jälkimmäisen kanssa en juuri muutenkaan.Molempien lasten isien kanssa olen erittäin hyvissä väleissä ja he välittävät lapsistaan ja viettävät heidän kanssaan paljon aikaa. Väitän, että molemmat lapseni ovat eläneet tähän asti varsin onnellisen lapsuuden huolimatta siitä, että äiti on hieman sitoutumisvammainen ja muutenkin vähän outo. Köyhää ja karua meillä ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta pitää vaan yrittää ja yrittää, koska saa vihdoin antaa periksi? Koska saa lyödä hanskat tiskiin ja hyväksyä sen tosiasian, että me emme ole enää onnellisia yhdessä, me emme rakasta toisiamme emmekä ole hyväksi toisillemme.

Kun on kaikkensa yrittänyt ja vuosia elämäänsä uhrannut niin jossain vaiheessa on vaan pakko hyväksyä oma epäonnistuminen ja lähteä kulkemaan toista tietä, etsimään omaa onnea. Itsekästä, kyllä. Äidilläkin on vain yksi elämä.

Itse toivon, että oma äitini olisi lähtenyt oman onnensa perään eikä jäänyt rakkaudettomaan liittoon isäni kanssa. Nyt vuosikymmenien jälkeen heillä ei ole enää mitään yhteistä, kun lapsetkin ovat lähteneet. Jäljellä vain katkeruus ja suru kaikista niistä onnettomista vuosista. Vuosia kun ei takaisin saa. Olen surullinen, että he tuhlasivat elämänsä meidän lasten takia.

Vierailija
104/109 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästä avauksesta.

Kerrankin jotain todella jykevää asiaa

Vierailija
105/109 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä

Vierailija
106/109 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
107/109 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
108/109 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin ja vuoroviikkopomputtelu!!!

Vierailija
109/109 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa toimiva tapa vähentää avioeroja on avioliittojen vähentäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän