Pitäiskö kaikki ruoka tehdä vegaanisena
jos ruokailijoista yksi noudattaa vegaanista ruokavaliota?
Mun mielestä kyllä, koska vegaaninen ruoka sopii kaikille.
Kommentit (43)
Täysin vegaanina ja/tai allergisena ihmisenä olisin helpottunut kun voisin tuoda omat ruokani. Jos vegaaniruokaa ei ole tottunut tekemään niin se vaatii harjoittelua, jopa ammattilaiselta. Moniallergisen on rennompi olla pöydässä kun tietää mitä suuhunsa laittaa. Oma lukunsa on sitten nämä tuputtajat ja ihmettelijät tyyliin ota nyt vähän tai maista nyt tai tässä on niin vähän sitä ja tätä. Ja kun kyse ei ole siitä että Kaurapetteri ei vaan tykkää herneistä.
Joten pyytäisin vegaania tuomaan omat eväät tai tilaisin hänelle ruokaa vegaaniravintolasta. Näin pettymys ja nälkä ovat vähemmän todennäköisiä.
T: Allerginen kokki
Vierailija kirjoitti:
Carnivore on minulle ja monelle täydellinen ruokavalio. Harmi jos olet ruokateollisuuden ansassa, joka haluaa kyllästää kehosi hiilihydraateilla. Se on kuitenkin valintasi ja silloin oikea sinulle, jos terveytesi ei ole tärkeä.
Ei noista kantsii välittää. Surullista on tietty, että tieto on THL:n varassa eikä tutkimuksien.
Tosiasia kuitenkin on, että yhtä ainoaa ja oikeaa syömistä ei ole.
Carnivore on minulle ja monelle täydellinen ruokavalio. Harmi jos olet ruokateollisuuden ansassa, joka haluaa kyllästää kehosi hiilihydraateilla. Se on kuitenkin valintasi ja silloin oikea sinulle, jos terveytesi ei ole tärkeä.