Pitäiskö kaikki ruoka tehdä vegaanisena
jos ruokailijoista yksi noudattaa vegaanista ruokavaliota?
Mun mielestä kyllä, koska vegaaninen ruoka sopii kaikille.
Kommentit (43)
Eli yhdelle ruokaa ja muut on ilman ? Vegaani ruoka ei sovi kaikille, kun niissä on paljon allergisoivia aineita
Eu, koska vegaaninen ruoka ei todellakaan sovi kaikille. Multa ainakin jäisi syömättä palkokasvit mukaan lukien soija, pähkinät, mantelit. Mitä noita reseptejä olen seurannut, niin noitahan niissä vegaaniruoissa on ihan vallan.
Vegaanit ovat vähemmistö ja vähemmistön ihmisoikeuksia tulee aina kunnioittaa. Vegaani voi kokea sen mikroaggressiona jos joku muu syö ei-vegaanista ruokaa.
Teen lisukkeet ja jälkiruuan niin että sopivat kaikille. Lihansyojille lisäksi lihaa/ kalaa ja vegaaneille esim paistettua tofua. Helppoa.
Mä tein tän saman aloituksen vartti sitten ja taas ääliöämmät lähtee tosissaan mukaan. Ootte säälttäviä
Ap
Syö paskas. Minä ainakin syön oikeaa ruokaa.
Vegaanikot ottakoon omat sirkkansa ja muujauhiksensa mukaan kinkereisiin
Mites karppaajat otetaan huomioon?
Vierailija kirjoitti:
Vegaanikot ottakoon omat sirkkansa ja muujauhiksensa mukaan kinkereisiin
Helsingissä kätevä kun asunnoissa vilistää torakoita, voi pyydystää tuoreena.
Riippuu tilanteesta. Jos kaikille sopii vegaaninen ruokavalio ja kyse kertaluontoisesti tilanteesta, voi ihan hyvin tehdä ruoan vegaanisena. Sama, jos jollakin joku muu ruokarajoite, voidaan kaikille tehdä samaa ruokaa. Jos taas kyse jokapäiväisestä ruokailusta, voidaan tehdä useampia ruokia. Hölmöä olisi kieltää muita syömästä jotain, sillä joku perheestä ei pysty sitä syömään.
Söin eilen vegaanista hirvenlihaa.
Luonnossa kasvanutta,heinää ja kuusenoksia syönyttä puhdasta vegaanista lihaa . Hyvää ja sopii varmasti kaikille.
Vegaaninen salaatti siinä pihvin vieressä on ihan jees.
Soija vähentää testosteronin määrää kehossa joten Miehille se ei sovi.
Nykyään tiedetään, että soija saattaa lisätä myös kehon estrogeenipitoisuuksia. Koska miehillä testosteronia on huomattavasti estrogeenia enemmän, tämä estrogeenin lisäys voi aiheuttaa muun muassa siittiösolujen heikkenemistä. Lisäksi estrogeenin lisääntyminen miehillä on muuttanut kehon koostumusta naismaisemmaksi siten, että myös takapuoleen ja reisiin on alkanut kertyä enemmän rasvaa. Tämän huomaa hyvin kun katsoo ympärilleen kauppakeskuksissa jossa pyöristyneet soijan syöjät, niin miehet kuin naisetkin erottuvat hyvin muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tiedetään, että soija saattaa lisätä myös kehon estrogeenipitoisuuksia. Koska miehillä testosteronia on huomattavasti estrogeenia enemmän, tämä estrogeenin lisäys voi aiheuttaa muun muassa siittiösolujen heikkenemistä. Lisäksi estrogeenin lisääntyminen miehillä on muuttanut kehon koostumusta naismaisemmaksi siten, että myös takapuoleen ja reisiin on alkanut kertyä enemmän rasvaa. Tämän huomaa hyvin kun katsoo ympärilleen kauppakeskuksissa jossa pyöristyneet soijan syöjät, niin miehet kuin naisetkin erottuvat hyvin muista ihmisistä.
Joo, erottaa hyvin ne ihmiset jotka syö soijalla kasvatettua lihaa.
Tekemällä v egaanista et huomioi kuin yhden henkilön ruokavalion. Mutta ilmoita etukäteen jos näin on niin tietävät tulla grillin tai pitserian kautta luoksesi.
Sitä sopii ihmetellä miksi suurin osa vegaaneista syötyään herkullisen häränlihan muotoiseksi muotoiltua verta tihkuvaa blacebo pihviä lihoaa tuplasti sen verran kuin aidon lihan syöjät.
Normaalipainoinen vegaani on hyvin harvinainen näky.
Paistan joka päivä 400 gramman sikanauta jauhelihapihvin pannulla ja paiston loppuvaiheessa sivelen molemmin puolin Teriyaki kastiketta ja annan sen karamellisoitua pintaan. Lautasella sitten siihen päälle iso kukkurallinen smetanaa. Erinomainen setti.
Ostan itse omat ruokani, enkä syö mitään vegaanipaskaa.