Onko Luka lähiönimi?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Luka, Luca, Noah, Jemi, Jami, Jeemu, Jeemi, Veeti, Neo, Nilo, Nino, Jimi, Jusa, Juusa, Joose, Miro, Mico, Damian, Leo...
Siinä oikein pahimman luokan häirikkö-wt nimet.
Auts. Allekirjoitan tämän kyllä suuren lähiökoulun opettajana.
Mä en voi enää ikinä kuunnella Kuurankukka biisiä...en kyl kuuntelis sitä muutenkaan
Luka, Jere, Jessica, Vanessa, Jasmin tätä samaa WT -sarjaahan nämä nimet ovat.
Kun lähdetään miettimään lapsen nimen sopivuutta ja varsinkin tällaisella palstalla, ei löydy moitteetonta nimeä. Oikeastaan aika huvittavaa miten tuskalliseksi voi nimenanto mennä...Ei pitäisi ottaa kaikkea niin vakavasti, varsinkaan tuntemattomien suunsoittoa.
Laittakaa nyt hemmetissä joku koulutettu nimi! Vaikka Yrjö.
Vierailija kirjoitti:
Kun lähdetään miettimään lapsen nimen sopivuutta ja varsinkin tällaisella palstalla, ei löydy moitteetonta nimeä. Oikeastaan aika huvittavaa miten tuskalliseksi voi nimenanto mennä...Ei pitäisi ottaa kaikkea niin vakavasti, varsinkaan tuntemattomien suunsoittoa.
Viihdettä taitaa olla monelle. Aika osuvasti on kieltämättä kuvattu "Luka" ja "Lukan äiti lähiöstä". Vähän kun Nico-Petteri tai Jonne.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aivan lähiönimi. En tunne yhtäkään koulutettua perhettä joilla olis Luka.
Minä taas tunnen useita. Pitkäaikainen työskentely opettajana takana.
Minulla on poika nimeltä Luka, ja fiksumpaa, empaattisempaa 18-vuotiasta en ole tavannut. Lähtee opiskelemaan opettajaksi.
Ei mikään suomalainen nimi. Miksei samantien Leko?
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa nyt hemmetissä joku koulutettu nimi! Vaikka Yrjö.
Mun mielestä Yrjö on upea nimi. Suvussani on monta Yrjöä. Sivumerkitys harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi Lukaa tunnen. Toinen asuu niin keskellä kaupunkia kuin vain voi ja toinen on sitten vastaavasti ihan landella.
Taidetaan tuntea sama keskellä kaupunkia asuva Luka. Oikein kunnon häirikkö ja äiti ei koskaan komentanut kullannuppuaan. Lähiönimenä pidän ainakin käytöksen perusteella.
Onko Luka lähiönimi? No tietenkin on :D
Luka ja Joel on rumimmat pojan nimet jotka tiedän.
Päiväkodin/koulun häirikkö on Luca ja tuleva nuorisorikollinen.
Luka, Luca, Noah, Jemi, Jami, Jeemu, Jeemi, Veeti, Neo, Nilo, Nino, Jimi, Jusa, Juusa, Joose, Miro, Mico, Damian, Leo...
Siinä oikein pahimman luokan häirikkö-wt nimet.