Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni aloitti seurustelun ja unohti minut :(

Vierailija
05.01.2007 |

Siis kerrassaan ihanaa, että on löytänyt mukavan miehen. Hänellä on ollut niin paljon p***ukkoja ja paljon surua. Olen todella iloinen ystäväni puolesta.

On seurustellut miehensä kanssa nyt 4kk (muuttaneet yhteenkin), ja sinä aikana olemme tavanneet vain kerran! Aina kun ehdotan tapaamista, hän on joko töissä tai sitten ovat " Heikin" kanssa sopineet tekevänsä yhdessä jotain. Itse hän ei ole kyläilyjä enää ehdotellutkaan...

Ennen seurustelua tapasimme vähintään kerran kuussa, vaikka oma perhe ja menoni on minullakin.

Minulle ystäväni ovat aina olleet tärkeitä, eikä heidän merkitys ole perheen perustamisen myötä ainakaan vähentynyt!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tämmöisen kuuluvan teinielämään, mutta kun ollaan jo 30+...

Vierailija
2/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikää katso, ensihuumassa kaikki olemme höperöitä. Varmasti tilanne tasoittuu puolen vuoden sisällä :)

t. eräs alkuhuumassa ystävänsä " hyljännyt"

Vierailija
4/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tavata ystävääni ja tapasinkin, mutta hän oli aivan lukossa eikä osannut enää kohdata minua. Minun seurusteluni oli hänelle niin kipeä asia.

Vierailija
5/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies sitten todella yllättäen otti ja jätti, kaveri ihmetteli mihin ystävänsä ovat hävinneet :o

Vierailija
6/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minun seurusteluni oli hänelle niin kipeä asia.

ap

Vierailija
7/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Minun seurusteluni oli hänelle niin kipeä asia.

ap

5

Vierailija
8/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ohi. Anna hanen nauttia onnestaan nyt, ja varmasti taas jossain vaiheessa kiinnostaa viettaa enemman aikaa ystavienkin kanssa.

Vierailija
9/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudesta saakka olemme toisemme tunteneet ja nyt nykyisen miehen tavattuaan unohti täysin ystävyytemme.

Alussa yritin soitella ja pitää yhteyttä mutta kyllästyin yksipuoliseen yhteydenpitoon.

Toki olen iloinen hänen puolestaan,että löysi ihanan ja turvallisen miehen rinnalleen muuta haluaisin takaisin ystävyytemme mihin kuului niin ilot kuin surutkin.

Toivottavasti teillä ap kaveruus palaa takaisin vielä.

Vierailija
10/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää on se, että nyt viimeisimmän tytön kanssa syytti pitkään tyttöä, että tämä ei halua nähdä miehen kavereita. Kun viimein tutustuttiin tyttöön, kävi ilmi, ettei ollut ollenkaan sairaalloisen ujo (!), kuten kaverimme väitti, vaan päinvastoin joka kerta nähdessämme ehdottaa uutta tapaamista ja tullaan muutenkin tosi hyvin toimeen! Eli tämä mies vaan jostain syystä haluaa nysvätä vain kotona kultansa kanssa, ja syyttää siitä vielä puolisoaan, joka saa sitten miehen kavereiden kaunat päälleen. Kiva temppu.