Riitaisa ero menossa (pettäminen)
Ex- avovaimo uhkaa viedä ostamani huonekalut koska hän on ne valinnut. Maksaja olen kuitenkin minä.
En tiedä uskallanko lähteä töihin ettei hän sillä välillä tyhjennä koko kämppää, uloskaan en voi häntä heittää koska vuokrasopimus.
olen sanonut että jos vie tavarat teen rikosilmoituksen mutta hän vähät välittää. Nyt jo tahallaan on naarmuttanut lattiaa ja tapettia, sanoo vaan että hups vahinko.
mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? Kiitos asiallisista neuvoista.
Kommentit (47)
En kyllä välittäisi tämmöisessä tilanteessa paskan vertaa mistään sääntörikkomuksista. Akka pihalle toisen omistamasta kiinteistöstä kun perseilee.
Pesänjakaja tohon, jos ei omaisuuden jakamisesta tule mitään. Miksi otsikossa on suluissa mainittu pettäminen?
Vierailija kirjoitti:
Ex avokki siis asuu minun omistamassa asunnossa, muutoin olisin lähtenyt jo heti, aluksi annoin hänen pakata omia tavaroitaan rauhassa mutt sitten kun on viemässä minun maksamia tavaroita sillä verukkeella että hän on asunnon sisustanut ja nähnyt kuulemma kauhean vaivan kun on tavaroita etsinyt..
ap
Taas hyvä esimerkki kun nainen on tehnyt vaikka mitä suhteen eteen.
Pysy aikuisena, vaikkei toinen osapuoli pysyisikään. Hae häätöä varmuuden vuoksi käräjäoikeudesta, koska siinä tosiaan puoli vuotta vierähtää ennen kun häätö on virallinen.
Jos nainen on hyvin hankala, niin anna viedä vaikka koko irtaimisto kunhan lähtee. Ja vaihda sitten lukot.
Saman neuvon antaisin naisellekin ja kaikille vastaavassa tilanteessa olijoille.
Siis olet pettänyt ja nyt syytät puolisoa ilkeästä käytöksestä? Mitä sitten odotit, että hän kiittää tuhlatuista vuosista ja yhteisistä tulevaisuudenhaaveista ja poistuu kiltisti paikalta? Mistä näitä k@sipäitä oikein tulee?
Miksi annoit hänen sisustaa sinun kotiasi? Virhe myös naiselta lähtee sisustaa toisen kotia.
Ensi kerralla erilliset kodit ja otat naisen, joka maksaa itse omat huonekalunsa. Näin, jos jommalla kummalla tulee tarve pettää nii se on vain adios.
sä oot kans ykkösvalinta vaimoksi, oletat että mies on aina syypää kaikkeen vaikka sitä ei missään ole sanottu.