Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka toipua nöyryyttävästä työkokemuksesta?

Vierailija
13.12.2023 |

Maineeni mustattiin ja jouduin pahan puhumisen kohteeksi työ-yhteisössä, joka koostui n. 15 naisesta. Lopulta kaikki kääntyivät minua vastaan. Jäin pitkälle sairauslomalle enkä koskaan palannut töihin. Edelleen on trauma kaikesta kokemastani. Pelkään kulkea kaupungilla, jos törmään johonkin entiseen työkaveriin. Näen painajaisia heidän katseistaan. Siitä miten huonoksi sitä tunsi itsensä joka päivä siinä työssä... Miten änkytin heidän edessään ja kerran kädet tärisi niin paljon että kaadoin kahvit päälleni..

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika parantaa muttei auta unohtamaan.

Vierailija
62/66 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat toiseen kaupunkiin asumaan niin voi taas hengittää vapaasti, niin moni muukin on tehnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutat toiseen kaupunkiin asumaan niin voi taas hengittää vapaasti, niin moni muukin on tehnyt. 

Aika radikaalia että joutuu muuttamaan toiseen kaupunkiin.

Vierailija
64/66 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, ap. Aika parantaa. 

Miten voi parantaa? Olen menettänyt koko elämäni. En nauti enää kaupungilla kävelystä. Pelkään ihmisiä. Joudun muuttamaan pois ja jättämään sukulaiseni.

Et sinä joudu jättämään sukulaisiasi, vaikka kävisit välillä ulkomaillakin, tai opiskelisit jotain. Harmi, kun olit aivan liian pitkään siinä työpaikassa etkä saanut mistään apua. Kyllä sukulaiset ovat edelleen olemassa riippumatta siitä, missä asut. Ja ovatko todella KAIKKI sukulaisesi tällä yhdellä ja ainoalla paikkakunnalla, jos et tule toimeen ilman heitä?

Tee nyt jotain elämällesi ja tulevaisuudellesi äläkä jää märehtimään mennyttä.

Vierailija
65/66 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika radikaalia että joutuu muuttamaan toiseen kaupunkiin.

Ei mitenkään erityisen radikaalia. Useimmat meistä ovat jossakin elämänvaiheessa muuttaneet opiskelun, työn tai perheen vuoksi toiselle paikkakunnalle, joko tilapäisesti tai pysyvästi. Itse olen asunut noin 12 eri paikkakunnalla, kun kaikki ne paikkakunnat lasketaan, joilla on ollut työasunto.

Vierailija
66/66 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis levittelevätkö valheita vai mitä tuo käytännössä oli? Itse olen töissä paikassa, jossa eräs henkilö ei hoida töitään, edes kielitaito ei riitä niiden hoitamiseen. Silti saa isompaa palkkaa kuin ne, joiden niskaan työt ja vastuu kaatuvat. Mutta kun tuosta yrittää puhua esimiehelle, leimataan kiusaajaksi. Porukka alkaa olla todella kurkkua myöten täynnä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän