Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma lapsettomuudesta..

Vierailija
05.01.2007 |

Mieheni on hyväsydäminen, oikein ja erittäin kunnollinen kaikin puolin, oikea unelma. Rakastan häntä hyvin paljon.

Hän on erittäin lapsirakas ja on töissä alalla jossa ollaan tekemisissä lasten kanssa. Siskoni lapset jumaloivat häntä.

Ongelma on se että minä en voi saada lapsia. Mitkään hedelmöityshoidot ei tule kysymykseen tässä tapauksessa, ne ei onnistuiskaan todennäköisesti, lääkärien mukaan. Enkä tästä halua spekuloida enempää.

Mieheni tiesi jo avioituessamme, että tälläinen ongelma voi olla.

Olen sanonut hänelle että minulla on paha olla sen vuoksi etten voi antaa hänelle sellasta mitä hän haluaa ja tunnen itseni välillä todella itsekkääksi kun estän häntä elämästä sellasta elämää johon hänellä ois oikeus eli estän häntä tulemasta isäksi.

Mieheni sanoo aina että hän ei halua elää kenekään muun kanssa kuin minun ja jos hän ei saa lapsia minun kanssani, hän ei halua niitä sitten ollenkaan.

Mutta mitä teen kun kuitenkin tunnen itseni itsekkääksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat päättyneet eroon. Siis ne missä syy lapsettomuuteen on naisessa.

Mies on nelikymppisenä hankkinut perheen nuoremman naisen kanssa. Valitettavasti, tämä on ollut tyly tosiasia.

Vierailija
2/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että hedelmöityshoidot ei tepsi, mutta entäs luovutetuilla sukusoluilla raskautuminen? Meillä on 2 lasta jotka on saatu luovuttajan munasoluilla - muhun ei kans mikään hoito tehoa, turha edes yrittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tapa tulla vanehmmaksi. Jos tarjoat sitä hänelle ja jän hylkää se, niin minusta hän on aika selvästi valintansa thenyt ja voit kunnioittaa hänen valintaansa.

Miten on omien tunteittesi laita, toivoisitko lapsia? Oletko kysynyt iteltäsi, miksi niiden pitäisi olla biologisia välttämättä?

Vierailija
4/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan on huippulääkäreitä, jotka osaavat ratkaista lähestulkoon minkä vaan lapsettomuuteen liittyvän ongelman, ei tietenkään nyt täysin kaikkia, esim. jos sinulla ei ole kohtua jne.

Mutta oletteko käyneet yksityisellä lääkärillä, joka erikoistunut lapsettomuushoitoihin? Näitä lääkäriasemia on ympäri Suomea. Voitte käyttää tarvittaessa luovutettuja munasoluja tai siittiöitä tai vaikka molempia, koeputkihedelmöitys, kunhan vaan saadaan alkio kiinnittymään kohtuusi ja siihenkin on hoito.

Yksityinen on kallista, mutta palvelu laadukkaampaa kuin kunnallisella.

Minun tuttavalleni (nainen) sanottiin eräässä sairaalassa (kuntapuolen) moneen otteeseen, että he eivät tämän naisen vaikean endometrioosin (joka oli tuhonnut paikat lähes täysin) usko tulevan koskaan raskaaksi. Ei edes hoidoilla vaan heidän tulee tyytyä lapsettomuuteen. Tämä tuttavani meni huippulääkärille Suomessa (tiedän nimen, jos haluat), joka tekee lapsettomuushoitoja päätyökseen yksityisenä lääkärinä. Ja hän osasi homman hoitaa, eli tuttavani tuli toisesta koeputkihedelmöityksestä pari vuotta sitten raskaaksi!!!! Koeputkihedelmöitysten välillä on väliä muistaakseni 4kk. Ja nyt heillä on terve lapsi.

Vierailija
5/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole niitä miehiä jotka lähtee muitten matkaan mutta se asia vaivaa minua itseni eniten.

-ap-

Vierailija
6/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteistäsi päätellen et?

Vierailija
7/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän lapsista mutta olen isolapsisesta perheestä ja olen nähnyt mitä se voi olla. Joten minun kuvitelmat lapsista ja lastenhoidosta eivät ole aina niin ruusuisia.

Vierailija
8/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rehellisesti kertonut miehelle mikä on homman nimi. Jos ja kun mies siitä huolimatta haluaa olla kanssasi, niin kyseessä on MIEHEN OMA VALINTA. Ei sinun tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä.

Vierailija
9/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on hyvin empaattinen ihminen siis, mutta mistä tiedän ettei hän sisimmäsään ole onneton?

-ap.

Vierailija
10/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähtee kävelemään siinä vaiheessa, kun biologinen kello tikittää kiivaimmillaan eli 35 - 40, 45 viimeistään.

Vierailija
11/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin voi käydä missä tahansa parisuhteessa - jopa lapsiperheetkin eroavat ties mistä syystä. Turha murehtia etukäteen varsinkaan jos mies vaikuttaa tyytyväiseltä - voihan todellakin käydä niin, että kuulutte siihen joukkoon pareja, jotka pysyvät aina yhdessä.

Vierailija
12/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pidä häntä eikä naisia ylipäätään minään suvunjatkamiskoneena, heillä on nyt yhteistä taivalta takanaan 21 vuotta.

rakkaus pitää ihmiset yhdessä, ei lapset.

Vierailija
13/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä niitä on mutta tiedän kyllä pareja jotka ovat pysynyeet aviossa lapsettomuudesta huolimatta. Kyllä ilman lapsiakin elämä voi olla laadukasta, voi matkustella jne.

itselläni on yksi lapsi mutta mieheni, nykyinen, on lapseton eikä halua lapsia vaikka pitää minun lastani kuin omaansa.

Vierailija
14/14 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ovat päättyneet eroon. Siis ne missä syy lapsettomuuteen on naisessa.

Mies on nelikymppisenä hankkinut perheen nuoremman naisen kanssa. Valitettavasti, tämä on ollut tyly tosiasia.

-Yleensä nelikymppisinä pari eroo viimestään jos ovat erotakseen, oli lapsia tai ei, ja useinhan niitä siinä iässä jo on.

Puhutaanhan nelikymppisistä jotka ovat toisella kierroksella. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän