Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö keikkatyöläisellä ole oikeutta laittaa lasta kunnalliseen päiväkotiin?

Vierailija
11.01.2007 |

Meidän päiväkodin johtaja sanoi että ei onnistu, että he eivät tiedä milloinka lapset tulisivat hoitoon, täytyy tietää etukäteen, onko näin ? mikä on etukäteen?

- kunnalliset perhepäivähoitajat hoitavat kunnassamme vain alle 3v

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa itse olin keikkatöissä ja lapset hoidossa myös niinä päivinä jolloin en saanut keikkaa. Lyhyempiä päiviä tuolloin, mutta hoidossa kuitenkin, että oli säännöllinen rytmi.

Vierailija
2/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksaa sen. Sitten saat viedä tai olla viemättä, eikä heillä ole siihen mitään sanomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei voi ilmoittaa tai tuoda samana päivänä kun saan keikan? ajattelin myös hintaa , jos lapset tarvitsevat vaihtelevasti joskus vai 2 päivää kuukaudessa hoitoa joskus koko kuukauden ? voiko maksu vaihdella

Vierailija
4/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat joskus koko kuukauden, joskus vain pari päivää kuussa. Heille ei synny kunnolla kaverisuhteita ja muutenkin hommaan jää sellaisen säilytyspaikan maku. Päiväkodeissa on usein joka viikolle/kuukaudelle oma teema, johon liittyen tehdään askarteluja, retkiä jne.

Ymmärrän, jos johtaja sanonut ei ehdotuksellesi. Ei voi tarha toimia noin, että ilmotellaan aamulla, että lapsia tulee. Tajuathan ettei työvuorolistoja laadita joka aamu!

Vierailija
5/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävät ihan ulkopuolisiksi ja kaverit jäävät vieraiksi.

Vierailija
6/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen hakemukseen ei tarvi laittaa mitään syytä, ei edes työpaikkaa. Saimme paikat ja sitten lapset olivat aluksi puolipäiväisinä ja kun keikkatöitä rupesi olemaan, vaihtoivat kokopäiväisiksi. Nyt minulla on sellainen hoitosopimus, että kuukaudessa on 15 hoitopäivää. Vien sitten joskus hoitoon, vaikka itse en olisi töissä, ehkä pari kertaa viikossa ja silloin, jos tiedän kuukaudessa olevan enemmän töitä, pidän vapaapäivinä kotona. Nyt juuri on alkamassa kolmen kuukauden yhtäjaksoinen työ. Nyt voi käydä niin, että nuo päivät eivät riitä, mutta niitä voi sitten toisena kuukautena tasata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä