Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rva Tahtivalo hoykkyyttaa seksipalstalla vaimoonsa tyytymattomia miehia. Mikahan valta sillakin puuttua toisten moraaliin, kysyn vain!

Vierailija
05.01.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun ne joita seksi ei kiinnosta kumppanin kanssa, on yleensä se puolisko joka on ns. parempi seksissä - ei vain kiinnosta huonon kumppanin kanssa sitten.

Vierailija
2/5 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö Tähtivalo itsekin kommentoinut aiemmin (työpaikkaihastukseensa liittyen), että " elämä tuntuu vievän minua ihan eri suuntaan kuin kotona vaippoja vaihtavaa puolisoa" tai jotenkin noin.

Minä lukisin tuosta rivien välistä, että kotona vauvarumbaa hoitava mies ei enää tunnukaan niin seksikkäältä kuin hyvin ilmastoidusssa maisemakonttorissa pyörivä salskea harjoittelija. Kotimiehen kanssa ei ole puhuttaavaa muusta kuin vauvanhoidosta, eikä hän jaksa/ehdi panostaa ulkonäköönsä tai seksiin.

Olisiko miesten tyytymättömyydessä usein samansuuntaisesta jutusta kyse? Soimaako pata kattilaa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies harkitsee vaimonsa jättämistä normaalin rupsahtamisen takia, niin kyllä silloin sietääkin älähtää!!!

t. 3

Vierailija
4/5 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta nyt tuon seksipuolen ketjun ja mieli muuttui.

Luulin, että kyse oli toisentyyppisestä jutusta.

5

Vierailija
5/5 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta se on kahden kauppa ja seksi on hyvää kun se mätsää kahdell ihmisellä.

itse meinaan olen joidenkin kanssa ollut ihan kuollut lahna ja toisten kaa sitten tosi seireeni. enkä tarkota et nuorempana lahna ja myöhemmin seireeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän