Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän sitä kun 32 vuotiaana naisena vaikutan niin nuorelta ja herkältä ja paljon kokemusta asioista ei ole.

Vierailija
13.12.2023 |

Kaiken lisäksi moni vielä sanoo aina tai erehtyy aina luulemaan, että olen joku arka parikymppinen tyllerö. Minulla on kyllä ammatti ja olen kihloissakin, mutta jotenkin kehitys kai jäi teini-ikään kun sairastuin masennukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja nämä vieläkin mukana elämässä. Työkokemusta ei ole juuri lainkaan ja asun pienessä yksiössä ja rahaa ei ole paljon. Olen pälyilevä ja arka ja sellaista kolmikymppisen naisen rohkeaa otetta ei ole. Varsinkin työhaastteluissa ja työpaikoilla sitten alkaa ahdistaa tämä kun näkee omia ikäisiään ja huomaan miten paljon he eroaa minusta...

Asiaa ei ole auttanut, että tämä on otettu joskus ihan esillekin, esim minua on kutsuttu "sulkeutuneeksi" ja lääkäri oli kirjoittanut lausuntoon "ikäistään nuoremman oloinen." Ei nämä varmaan kehuiksi oltu tarkoitettu. 

Jotenkin häpeän näitä asioita, kun tässä iässä kai pitäisi olla jo kokenut ja rohkea yms. muuta. Miten selvitä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Nuoremmatkin ovat rohkeampia ja reippaampia. 

Vierailija
2/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on..  :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään luulin, että tämä on vain omassa päässäni. Mutta en ymmärrä, miksi jopa puolet minua nuoremmista vaikuttaa rohkeammilta. johtuuko se vain tästä ujoudesta ja sulkeutuneesta luonteesta?

Vierailija
4/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa erityisesti se, että pälyilen, eikä katseeni ole avoin ja itsevarma. 

Vierailija
5/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa. Elämä ei mene aina kuin Strömsössä, ei monella muullakaan. Olet luonut tiukan ja mustavalkoisen kuvan päähäsi siitä millainen sinun pitäisi nyt tuonikäisenä olla. Koita suhtautua itseesi ja elämäntarinaasi myötätunnolla äläkä koko ajan vertaa itseäsi muihin. 

Vierailija
6/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma ja samaa ikääkin olen. Elän erakon elämää.

Vierailija
7/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorenahan sitä on juuri helppoa olla rohkea, koska ei ole kokemusta eikä ole ottanut vielä elämältä tarpeeksi turpaan. Vanhempana on jo varovaisempi.

Vierailija
8/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relaa. Elämä ei mene aina kuin Strömsössä, ei monella muullakaan. Olet luonut tiukan ja mustavalkoisen kuvan päähäsi siitä millainen sinun pitäisi nyt tuonikäisenä olla. Koita suhtautua itseesi ja elämäntarinaasi myötätunnolla äläkä koko ajan vertaa itseäsi muihin. 

Mutta se alkoi siitä kun mua on aina huomauteltu siitä että käyttäydyn jotenkin ikäistäni nuoremmin. En siis ole lapsellinen enkä tyhmä, mutta jotenkin arka ja ei ole sellaista kolmikymppisen varmuutta asioista. Enkä ole mitenkään karaistunut iän myötä, vaikka olen asioitakin kokenut.

Vierailija
9/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma ja samaa ikääkin olen. Elän erakon elämää.

Minäkin mutta haluaisin esim työllistyä, mutta pelkään etten kävisi mihinkään porukkaan.

Vierailija
10/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukseen taipuvaisella kulkee mukana toisiin vertaaminen ja näköalattomuus. Miksi vertaat johonkin abstraktiin toisiin ihmisiin? Anna jo olla ja keskityt kiinnostavaan elämiseen.

Vierailija
11/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulle on kehittynyt sosiaalisten tilanteiden pelko?

Vierailija
12/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, muistan olleeni jo 7 vuotiaana arkajalka. Juoksin pakoon muita ikäisiäni koulunpihalla enkä puhunut kellekään. Nää kaikki vain paheni kun ikää tuli lisää. Enkä ole vieläkään tähän ikään mennessä päässyt peloistani eroon.

Vierailija
13/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, muistan olleeni jo 7 vuotiaana arkajalka. Juoksin pakoon muita ikäisiäni koulunpihalla enkä puhunut kellekään. Nää kaikki vain paheni kun ikää tuli lisää. Enkä ole vieläkään tähän ikään mennessä päässyt peloistani eroon.

Komppaan.

Vierailija
14/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloni ohi kävelee joka päivä yks upea noin 32 vuotias kimuli mutta vaikuttaa kanss tosi aralta. Harmi, olis varmasti paljon annettavaa parisuhteeseen hänelläkin mutta, mutta...

Vierailija
15/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet sitten tutustunut mieheesi? Etpä vaikuta kovin pelokkaalta.

Vierailija
16/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloni ohi kävelee joka päivä yks upea noin 32 vuotias kimuli mutta vaikuttaa kanss tosi aralta. Harmi, olis varmasti paljon annettavaa parisuhteeseen hänelläkin mutta, mutta...

🤣

Vierailija
17/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä. Mutta en nyt tiedä miten tämä liittyi mihinkään. 

Vierailija
18/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ja olen 48-vuotias. Olen vielä laiha ja pieniluinen sekä ääni on kuin lapsella. Mulla tosin ärsyttää se, että luullaan parikymppiseksi ja kohdellaan sen mukaisesti. 

Vierailija
19/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko. että suurinta osaa miehistä kiinnostaa naisen rohkeus ja itsevarmuus??

Vierailija
20/49 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samantyylisenä melkein toivon että tulisi jo niitä ryppyjä, jos edes ne toisi uskottavuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän