Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää nauretaanko sinulle vai sinun kanssasi?

Vierailija
13.12.2023 |

Mietin joskus töissä että nauravatko työkaverit minulle, vai kanssani? Vai olenko jotenkin autistinen, tai en muuten tajua jos he  ovat naureskelleet minulle jo pitkään? 

Tuntuu että he suhtautuvat minuun eri tavalla kuin aiemmin, vaikka mikään ei ole eri tavoin ja olen tehnyt kaiken samalla tavalla kuin ennenkin, käyttäytynyt samaan tapaan yms. Yhtäkkiä tuntuu että yksi työkaveri ei enää puhu minulle mitään, toiset eivät puhuneet minulle aiemmin myös, mutta myös heidän kehonkielensä on jotenkin muuttunut, mielestäni. He nostavat kulmakarvojaan ja hymyilevät sellaista outoa tekohymyä kun näkevät minut, vaihtavat katseita keskenään. Muutos tapahtunut n. kuukauden sisällä. 

Onko teille käynyt samantapaista? Oliko muutos todellinen vai kuvittelitteko sen? Mitä teitte, vai teittekö mitään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään merkitystä, hanki hyvä itsetunto, eikä muiden tekemiset enää stressaa.

Vierailija
2/7 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nauran itselleni niin nauravatko muut minulle minun kanssa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä työkavereiltasi.

Vierailija
4/7 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä, hanki hyvä itsetunto, eikä muiden tekemiset enää stressaa.

Valitettavasti sellaista ei tuosta vaan hankita.

Vierailija
5/7 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy niiltä työkavereiltasi.

En kehtaa, jos käy vaikka ilmi että kuvittelin kaiken ja se ei liity minuun mitenkään, kuten aloituksessani jo mietin. Siksi minä kirjoitin tänne :D Ja kyllä, itsetunto ei ole erityisen hyvä. Olen toki koittanut olla välittämättä, mutta kyllä se joskus silti tuntuu ikävältä jos kohdellaan eri tavoin kuin aiemmin ilman selkeää syytä.

Vierailija
6/7 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nauran itselleni niin nauravatko muut minulle minun kanssa ?

SIlloin sinun kanssa, koska se on sinusta hauskaa? 

Vierailija
7/7 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työelämässä pääsääntöisesti naureta toisen kanssa. Paras strategia pitkällä tähtäimellä on olla mulkku, jonka seurassa kaikilla naama peruslukemilla ja jota kartetaan. Siis jos aikoo työpaikassa olla pidempään. Naurajat myös juoruavat selän takana, mutta heidän juorunsa ovat vaarallisempia ja voivat tuhota naureskelun kohteen uran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi