MTV3:n presidentinvaalikeskustelu ke 13.12.2023 kello 20.00
Tänään on siis MTV3:n presidentinvaalikeskustelu. Ohjelma alkaa kello 20.00. Aikooko joku muukin katsoa? Herättääkö tämä täällä keskustelua?
Kommentit (606)
1) "Ukraina on voittanut jo sodan" ja 2) tervetulotoivotus mm-vanhuksille, -lapsille ja -äideille itärajan kautta Suomeen:
Tässä pari möläytystä, jotka kuulimme eilen mahdolliselta uudelta ulko- ja turvallisuuspolitiikan johtajaltamme!
Ärsyttää, kuinka vasemmisto ja vihreät pilasi itse mahdollisuutensa asettamalla kaikki omat ehdokkaansa.
Stubb - ei ikinä koko Suomen presidentti. Liian paljon kultalusikka suussa, liian paljon minä,minä asennetta.
Myöskään Rehnistä ja Halla-ahosta en löydä empaattisuutta ja jämäkkää koko kansan presidenttiä.
Äänestän Haavistoa ja toivon, että saamme yhden empaattisen rauhantekijän toiselle kierrokselle. Jonkun kokeneen ja asiantuntevan. Toivon, että muutkin Sdp, vihreät, vasemmisto keskittäisivät äänensä.
Li ja Juttaa ovat osaamiseltaan huipputasoa - mutta pakko taktikoida.
Tenttiä katsoi n 950 000 ihmistä. Ens viikolla Ylen tentti torstaina ja sitä katsoo varmaan liki 2 miljoonaa.
Jutta ratsasti pelkästään EU-kokemuksellaan, koska on ollut niin kauan poissa päivän politiikasta. Kaikkiin kommentteihinsa sai ympättyä EU:n. Muusta ei taida tietää. Heikko esitys kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kuinka vasemmisto ja vihreät pilasi itse mahdollisuutensa asettamalla kaikki omat ehdokkaansa.
Stubb - ei ikinä koko Suomen presidentti. Liian paljon kultalusikka suussa, liian paljon minä,minä asennetta.
Myöskään Rehnistä ja Halla-ahosta en löydä empaattisuutta ja jämäkkää koko kansan presidenttiä.
Äänestän Haavistoa ja toivon, että saamme yhden empaattisen rauhantekijän toiselle kierrokselle. Jonkun kokeneen ja asiantuntevan. Toivon, että muutkin Sdp, vihreät, vasemmisto keskittäisivät äänensä.
Li ja Juttaa ovat osaamiseltaan huipputasoa - mutta pakko taktikoida.
Surullista miten kuplassa ihminen voi olla. Mutta sitähän vasemmistokannatus on nykyään. Veikkaan muuten että haavistosta löytyy tasan saman verran empaattisuutta kuin halosesta eli pelkkä imago ja sen alla alaisilleen räyhäävä diktaattori.
Nuo on tasan sellaisia ihmisiä jotka pysyy politiikassa vain ja ainoastaan oikean ideologian vuoksi. Oikeistolaisina media olisi repinyt nuo ajat sitten kappaleiksi mutta vasemmalla ja vihreissä nuo on immuuneja median tarkemmalle tutkimiselle ja nuo voi kuitata likimain mitä tahansa sanomalla vaan että "eivät muista jotain tehneensä" ja medialle tuo kelpaa sellaisenaan eikä asiaa tutkita enempää tai tuoda esiin joka artikkelissa toisin kuin persuista tehdään.
Stubido kutsui naiset afrikasta ja lähi-idästä Suomeen oleskelemaan. Venäjä kuunteli tarkalla korvalla, kohta näkyy raja-asemilla tero-naisia.