Onneksi hallituskautta on vielä jäljellä 1.5 vuotta
Siinä ajassa hallitus ehtii viedä lävitse monen monta hyvää päätöstä joilla Suomi nousee suosta !
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi rahakukkaroni pysyy aika lailla kiinni. Aukeaa uuden hallituksen myötä
Sama. Tai riippuu uudesta hallituksesta aukeaako sittenkään.
Oi voi, mahtaako Riitta keksiä tuolle ajalle enää mitään leikattavaa?
Minä en aio edes yrittää etsiä töitä tämän hallituksen aikana. Makaan kotona niin kauan kun jotain tukea jostain tulee. Katsotaan sitten taas työntekoa kun on uusi hallitus.
riittää kurjuutta, vilua ja nälkää
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, mahtaako Riitta keksiä tuolle ajalle enää mitään leikattavaa?
Varmasti keksii, älä huoli.🤗
Vierailija kirjoitti:
Minä en aio edes yrittää etsiä töitä tämän hallituksen aikana. Makaan kotona niin kauan kun jotain tukea jostain tulee. Katsotaan sitten taas työntekoa kun on uusi hallitus.
Oikein!💪
Vierailija kirjoitti:
Paljon tuhoa tulossa.
Työllisten määrä on jo kääntynyt kasvuun ja kunhan Ukrainan sota saadaan loppumaan ja kauppasuhteet Venäjän kanssa palautuvat entiselleen tulemme näkemään iloista talouden elpymistä !
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla samat puolueet jatkavat seuraavassakin hallituksessa mitä nyt RKP korvautuu Keskustalla.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tekee tosi hyvän vaikutuksen työnantajiin kun ceeveessä on mystinen viiden vuoden aukko :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tekee tosi hyvän vaikutuksen työnantajiin kun ceeveessä on mystinen viiden vuoden aukko :-)
No onneksi mulla on kuitenkin voimassa oleva työsopimus. Mutta mitäs minä keikkatyölamäinen, nollatuntisopimuslainen, kun niitä töitä ei vain ole. Sopimus kuitenkin on. Sitä en irtisano.🤗