Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos yhdistätte mielessänne jonkin esim. vaatekappaleen käytön johonkin hirvittävään tilanteeseen johon jouduitte tuo vaatekappale päällänne

Vierailija
13.12.2023 |

Niin hävitättekö sen?

Jos ajatellaan että olette ostaneet esim. Uuden huivin ja tuona samaisena päivänä kun ostitte ja käytitte sitä, teille käy jotain kamalaa esim. joku rai s kaa teidät tai läheinen kuolee auto-onnettomuudessa,

Yhdistättekö mielessänne nämä ja teistä tuntuu siltä että huivi (tms) tuo vain tuon ikävän tilanteen mieleenne ja sen takia ette enää halua käyttää sitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää liittyy hiustyyliin: Olin huonossa suhteessa ja kun suhde meni väkivaltaiseksi niin pääsin onneksi turvakotiin ja sitä kautta eroon suhteesta. Oli tuolloin otsahiukset ja polkkatukka sekä värinä punainen. En voi enää kyseistä tyyliä pitää vaikka siitä tykkäisin. Muistuttaa aina tuosta. Eron jälkeen sitten värjäsinkin pään heti ja kasvatin otsahiukset pois.

Vierailija
22/22 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sattui olemaan päällä juuri valmiiksi saamani pitkä villapusero, kun koirani yllättäen jouduttiin lopettamaan. Edellinen eläinlääkärin iagnoosi oli ollut virheellinen ja tällä käynnillä selvisi koiran sierainkuorikkosyöpä.

En pystynyt enää käyttämään villapaitaa joka päällä hyvästelin rkkaan koiran ja olin sen rinnalla loppuun asti. Lahjoitin sen Pelastusarmeijan kirpputorille.

Sama. Olin juuri saanut oikein mieleiseni paidan valmiiksi ja otin sen mukaan rutiinikäynnille eläinlääkäriin. Tarkoitus oli mennä jälkeenpäin ulos kahville ja kuvittelin miten kiva olisi istua koiran kanssa siinä vilapaidassa.

Kysyin siinä vastaanotolla koiran yhdestä pienestä oireesta, ja eläinlääkäri alkoi selvitellä. Lopulta ultrasi koiran ja kävi ilmi, että syöpä on pitkällä ja elinaikaa korkeintaan viikkoja. Loppu olisi kuitenkin niin ikävä, että ell suositteli varaamaan lopetusajan jo muutaman päivän päähän, että koira lähtisi ilman isompia kipuja.

En ikinä enää pystynyt näkemään siinä paidassa muuta kuin sen mustan päivän. Otin sen paidan sitten lopetukseenkin mukaan, koska en halunnut mihinkään muuhun vaatteeseen yhdistää samaa tunnetta. Tuolla se on vielä kaapissa. Olisi ehkä ollut fiksumpaa antaa se eteenpäin, mutta tuntuu että siinä on samalla säilyneenä viimeinen onnellinen aamupäivä koiran kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi