Millainen ihminen on Vesa Vierikko?
Kommentit (87)
Ammatista huolimatta ihmiset on joko hyviä tai pahoja .
Vierailija kirjoitti:
Hän on Tare.
Kun tää kuolee tulee taas joukko esiin mä tunsin tän joukko , sitten tulee muistelu kirjoitukset ja lopuksi miten paska se lopulta oli kirja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä pitempään opiskelleet ottaa vastuun ja opettaa muita . Siksi kai koulukirjoja tehdään eikö niin.
Onko Vesa tehnyt koulukirjoja?
Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Hän on Tare.
Älkää vannoko minkään kautta - Jeesus . Syntymä paikka Betlehem ammatti kuningasten kuningas pelastaja maallinen osoite nasareth kuolinpaikka Siionin vuori temppelivuori Jerusalemissa ( nykyään siellä on moskeija) . Nousi kuolleista ja meni taivaaseen . Jonkun verran ihmisten yläpuolella .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierikko oli joskus muinoin majoittuneena ystäväni kämpässä Tampereen teatterikesän ajan. "Palautti" asunnon kylpyhuone täynnä oksennusta. Sen jälkeen olen inhonnut k.o. oksettavaa tyyppiä.
Tarkoititko oksentavaa?
Sitäkin. Kertoo hyvin, millainen Vierikko on ihmisenä. Näyttämöllä hän ei ole oma itsensä, vaan tulkitsee roolia, tämän kun nuo teatteri-intoilijat älyäisivät. Voi olla vaikka kuinka hyvä näyttelijä, mutta ihmisenä täys p@ska.
Oliko siellä kylpyhuoneessa paskaakin?
Jos olikin muualla kuin siivoamattomassa pöntössä, niin se oli peittynyt oksennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan komea. Edes nuorena ei ollut mikä on jo harvinaista näyttelijälle.
Aijaa 🙂 Mun silmään hän on hyvin komea ja ihana. Aina olen tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä pitempään opiskelleet ottaa vastuun ja opettaa muita . Siksi kai koulukirjoja tehdään eikö niin.
Ääliö.
No eihän ole. Toiminut mm näyttelijätyön professorina.
Miksi noi näytelmät kertoo vain alamaailman paskaa . Rakastan köyhyyttä kibbutsit Marx Engels Lenin balsamointi Stalin ? Kateus Juudas tauti ! Synti. Ryöstetään kaikki kaikista yhtä köyhiä jippii . Ollaan sikana rapakossa ilkeydessä pahuudessa . Pääteema heitetään paskaa ihmisten päälle uskonto.
Repesin otsikolle niin että oluet lensi nenän kautta ulos.
Tää on Stalinin salainen agentti Leningrad Cowboysin haaraliike. Punatähti .
Ryöstetään Karjala takaisin koska nekin ryösti mekin voidaan ryöstää . Pakkosiirtolaiset palautetaan omille mailleen.
TERIJOKI JA KÄKISALMI SUOMELLE ! SILMÄ SILMÄSTÄ VIIPURI VIIPURISTA MOOSES .
Oho hänellä on kaunis ja nuori vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierikko oli joskus muinoin majoittuneena ystäväni kämpässä Tampereen teatterikesän ajan. "Palautti" asunnon kylpyhuone täynnä oksennusta. Sen jälkeen olen inhonnut k.o. oksettavaa tyyppiä.
Tarkoititko oksentavaa?
Sitäkin. Kertoo hyvin, millainen Vierikko on ihmisenä. Näyttämöllä hän ei ole oma itsensä, vaan tulkitsee roolia, tämän kun nuo teatteri-intoilijat älyäisivät. Voi olla vaikka kuinka hyvä näyttelijä, mutta ihmisenä täys p@ska.
En nyt noin sanoisi. Mitä ollaan töitten merkeissä tavattu, tykkäsin kyllä. Samoin on mun silmääni ollut aina tosi komea. Nykyinen look niin hänellä kuin mullakin niinkuin tämän ikäisellä on.