Millainen ihminen on Vesa Vierikko?
Kommentit (87)
Hyvä näyttelijä toisin kuin nykyiset persoonattomat kuvatukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta en ole koskaan pitänyt. Minusta hän on jotenkin outo tai pelottava.
Tavallaan ymmärrän luonnehdintasi. Ainakin hän on tehnyt pelottavan hyviä roolisuorituksia.
Minäkin olin kiinnostunut Vierikosta 1980-luvulla, ihana ääni ja oli myös hyvännäköinen silloin.
Spede oli tyypillinen savolainen nyt kun mietin. Ei kestä yhtään vitsiä tai kritiikkiä itsestään, mutta halveeraa toisia alimpaan maanrakoon.
En muista hänen töistään mitään muuta kuin sen, että taisi olla joskus yhdessä tai useammassa sarjassa Peteliuksen kanssa.
Ota selvää ja kerro meillehhi elälkä kysele tyhjiä
Vierailija kirjoitti:
Leuhkalta vaikuttaa. Nykyään uskollinen! Mein Gott!
Montako naista, tyttöystävää, puolisoa, aviovaimoa on ollut?
Kyllästynyt, vaihtanut naisia. Vauhdista vaihdosta läps. Uusi katsottu valmiiksi.
Seitsemän lapsen isä Vesa Vierikko tunnustaa: "Ilman perhettä minusta olisi saattanut tulla juoppo"
Tuttavani kertoi, että Vierikko oli Teakin aikana siellä proffana, pidetty ihminen. Itse pääsin tosi nuorena katsomaan Pete Qn, joka oli silloin kohuttu ja kiitetty produktio, Vierikko pääosassa. Myöhemmin kävin usein hänen Ryhmäteatterin aikasia roolejaan seuraamassa, esim. Salierin osa Amadeuksessa oli hieno.
Vierikko oli joskus muinoin majoittuneena ystäväni kämpässä Tampereen teatterikesän ajan. "Palautti" asunnon kylpyhuone täynnä oksennusta. Sen jälkeen olen inhonnut k.o. oksettavaa tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani kertoi, että Vierikko oli Teakin aikana siellä proffana, pidetty ihminen. Itse pääsin tosi nuorena katsomaan Pete Qn, joka oli silloin kohuttu ja kiitetty produktio, Vierikko pääosassa. Myöhemmin kävin usein hänen Ryhmäteatterin aikasia roolejaan seuraamassa, esim. Salierin osa Amadeuksessa oli hieno.
Vierikko missään pääroolissa ollut Pete Q:ssa. Yksi monista usean näyttelijän joukossa!
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan komea. Edes nuorena ei ollut mikä on jo harvinaista näyttelijälle.
Ei ehkä komea perinteisellä tavalla, mut vetovoimainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierikko oli joskus muinoin majoittuneena ystäväni kämpässä Tampereen teatterikesän ajan. "Palautti" asunnon kylpyhuone täynnä oksennusta. Sen jälkeen olen inhonnut k.o. oksettavaa tyyppiä.
Tarkoititko oksentavaa?
Onko huumeita ? Huumeruiskuja??? Ainakin näiden näytelmissä leffoissa myrkytetään . Moni näyttelijä vetää huumeita .
Joo, näyttelijät ilvehtivät, tosiaan. Hohhoijaa.