Tam Silkin toimitusjohtajan alatyylistä purkausta koskevat aloitukset katoavat?
Tam Silkin toimarin törkykielisestä lakkoon kohdistuvasta vuodatuksesta ei saa keskustella?
Kommentit (824)
En todellakaan kanna eurojani puljuun jonka toimari käyttäytyy noin ala-arvoisesti. Tekstistä paljastuu todella ylimielinen ja muita alaspäin katsova asenne. Toivottavasti moni muukin boikotoi. Kati Saari kuvittelee olevansa normaalin hyvän käytöksen yläpuolella.
Rytköskä instassa sanoi hyvin. Ja Katin kaupan vaatteet ei mahdu rasvamahoille.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, nyt loppui TamSilkin tuotteiden tilaaminen. Toi toimari on ääliö.
Niin juuri, sinähän olitkin todella vakioasiakas (vaikka kuulit koko firmasta vasta tänään).
Samaa sarjaa kuin nämä "en enää äänestä kokoomusta", "en toista kertaa äänestä persuja" jne, joista jokainen tietää kyseessä olevan tavanomaisen vasemmistopropagandan vailla mitään kosketusta todellisuuteen.
Juu ja Hesessä, Jungle Bareissa, Kärkkäisellä ei tietenkään käy enää ketään, kun te, kuvitteelliset entiset asiakkaat boikotoitte! Aahhahhaaa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen tämän firman johtoportaan käytöskulttuurista kuullut entiseltä työntekijältä niin en ihmettele...
Et ole kuullut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Toimitusjohtajan ja hallitusammattilaisen tulisi tänä päivänä hallita myös perustason someviestintä. Vaikka tässä taustalla on sentään jotain perusteltua asiaakin, on ulostulo täysin ala-arvoinen ja kuin angstisen teinin kirjoittama. Jos olisin kyseisen yrityksen osakkeenomistaja, vaatisin välittömiä toimia jotta tällaista ei enää tapahdu.
Juurikin näin. Meni viemäristä alas kaikki se positiivinen hehku, mitä mainostaminen kotimaisena yrityksenä, jossa työntekijät poseeraa mainoksessa suomalaista laatua hehkuttaen, oli saanut aikaan. Ai ai. Todellinen karva tuli näkyviin.
Mulla on Tamsilkin tuotteita ja viimeksi viime viikolla ostin joululahjoiksi perheen miesväelle. Nyt meni boikottiin. Mun puolesta saa kaatua vaikka koko firma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, nyt loppui TamSilkin tuotteiden tilaaminen. Toi toimari on ääliö.
Niin juuri, sinähän olitkin todella vakioasiakas (vaikka kuulit koko firmasta vasta tänään).
Samaa sarjaa kuin nämä "en enää äänestä kokoomusta", "en toista kertaa äänestä persuja" jne, joista jokainen tietää kyseessä olevan tavanomaisen vasemmistopropagandan vailla mitään kosketusta todellisuuteen.
Juu ja Hesessä, Jungle Bareissa, Kärkkäisellä ei tietenkään käy enää ketään, kun te, kuvitteelliset entiset asiakkaat boikotoitte! Aahhahhaaa!
Muut saavat tehdä mitä haluavat omilla rahoillaan, minä lopetin Jungle Juice Barin ja Kärkkäisen asiakkuuden vaikka aiemmin olin ostanut smoothieita monta kertaa kuussa ja tilannut Kärkkäiseltäkin useasti. Heseen en ota kantaa koska en tiedä mikä Hesen ongelma on, en muutenkaan käy hampurilaispaikoissa.
ai ettei toimari ole saanut avautumisestaan juurikaan kriittistä palautetta. Olisikohan aihetta lähettää?
No, en kyllä ala firmaa canceloimaan tuon perusteella. Hyvää palvelua ja hyviä tuotteita sieltä olen saanut. Joskus ärsyttää tämä julkinen kivitysmeininki. Se, joka heittää ensimmäisen kiven ja niin edelleen...
Vierailija kirjoitti:
No, en kyllä ala firmaa canceloimaan tuon perusteella. Hyvää palvelua ja hyviä tuotteita sieltä olen saanut. Joskus ärsyttää tämä julkinen kivitysmeininki. Se, joka heittää ensimmäisen kiven ja niin edelleen...
Olisikohan tuo toimari itse heitellyt kiviä lasitalossaan ?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Tamsilkin tuotteita ja viimeksi viime viikolla ostin joululahjoiksi perheen miesväelle. Nyt meni boikottiin. Mun puolesta saa kaatua vaikka koko firma.
Et ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Itse voin heittää sen ensimmäisen kiven, kun en ole koskaan haukkunut somessa ketään alatyylisillä nimityksillä.
Tämä palsta ei petä koskaan. Nimittäin idiotismissa ja yksisilmäisessä vasurihegemoniassaan. Eikö kelan palveluihin voisi kuulua myös alkeellinen yhteiskuntaopin luento, äänitiedostona tietysti koska lukutaito, no se ei ole arvatenkaan mikään itsestään selvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voin heittää sen ensimmäisen kiven, kun en ole koskaan haukkunut somessa ketään alatyylisillä nimityksillä.
No, en minäkään, ja olisi pitänyt toimitusjohtajan olla hiljaa tietenkin, mutta en silti halua, että tämä mielestäni varsin hyvä suomalainen firma menee konkkaan. Ei kiinnostaisi kaikkea ostaa Kiinasta. Jossa muuten työntekijöitä kohdellaan aika hemmetin huonosti, btw...
Vierailija kirjoitti:
Rytköskä instassa sanoi hyvin. Ja Katin kaupan vaatteet ei mahdu rasvamahoille.
Kyllä ne tälle rasvamahalle on mahtunut, mutta eipä tee mieli enää uusia ostaa tai muille hehkuttaa kun on lukenut tuon toimitusjohtajan avautumisen rasvamahoista ja muusta.
Linkatkaa omistajalle tämä ketju niin pääsee toimarikin kohta rasvamahaksi.
No jospa hän nyt pyytäisi anteeksi siellä somessa sitten. Toivottavasti.
Heh. Lakkoiluista riippumatta, ei välttämättä ihan TJ tason PR toimintaa, huomioiden että yli 60% potentiaalisista asiakkaista on ylipainoisia...
Digimarkkinoinnin ammattilaisena silmät vuotaa verta tämäntapaisen mainonnan edessä. Huhhuh...
Onko tämä sarkasmia vai vain älytön ajatuskulku?