Tam Silkin toimitusjohtajan alatyylistä purkausta koskevat aloitukset katoavat?
Tam Silkin toimarin törkykielisestä lakkoon kohdistuvasta vuodatuksesta ei saa keskustella?
Kommentit (824)
Vierailija kirjoitti:
Poistuin myös posituslistalta, kun viesteja alkoi tulla monta kertaa viikossa ja jotain pitkiä diipadaapa-tarinoita. Ei kenelläkään ole aikaa/halua lukea tuollaisia.
Mikä ihme juttu nämä diipadaapat on. Monet pienet/pienehköt perheyritykset tuntuu niitä harrastavan. TamSilk, Saaren Taika, Hyvinvoinnin verkkokauppa esimerkiksi. Ei mulla ainakaan ole aikaa lukea jotain juurikaan tuotteisiin edes liittymätöntä jaarittelua omistajien elämästä tai yleisestä maailmanmenosta. Esim. tänään tullut Hyviksen maili, on toimiva verkkokauppa ja hyvät tuotteet, mutta nämä viestit on noloja.
"
Hei rakkaat! Hanneli täällä taas, tällä kertaa pienen tunnustuksen kera.
Ennen kuin löysin oman Myga-mattoni ja kotijoogan ilot, kävin aika ajoin julkisilla saleilla joogaamassa. Ja voi pojat, niitä tarinoita. Istun juuri täällä kotona omalla matollani nauraen näille muistoille (ja onneksi kukaan ei ole näkemässä miten melkein kaaduin samalla kissavenytyksen aikana).
Muistatteko sen vanhan sanonnan "kaikki mikä voi mennä pieleen, menee pieleen"?
No, se pätee erityisesti julkisiin joogasaleihin. Kerran olin juuri täydellisessä rauhassa soturi-asennossa, kun viereisen maton lainaaja (se hikinen punttimies viime tunnilta) päätti että hänen mattonsa tuoksuu pahalta. Kesken tunnin. Ja päätti ravistella sitä. Juuri minun naamani edessä. Olin hetken kuin hiekkamyrskyssä Saharassa.
Tai se kerta kun luulin olevani todella zen ja rauhallinen alaspäin katsovassa koirassa, kunnes huomasin että lainaamani maton edellinen käyttäjä oli selvästi ollut koira. Oikea sellainen. Ja jättänyt muutaman karvan muistoksi. Nenääni.
Entäs se aamu, kun salilla oli niin tungosta että matot olivat kiinni toisissaan. Keskityin syvästi omaan harjoitukseeni, kunnes vieruskaverin jalka osui korvaani juuri kun olin tekemässä käsilläseisontaa. Päädyin tekemään tahattoman kuperkeikan naapurin matolle. (Anteeksi vieläkin, Pirjo, jos luet tätä!)
Ja vielä se suorastaan traumaattinen kokemus, kun lainamatto alkoi liukua lattia pitkin kesken aurinkotervehdyksen. Yritin pysäyttää liukumisen, mutta sen sijaan tein hallitsemattoman spagaatin. En ole vieläkään varma, mikä liima edellisen tunnin hot joogasta oli jäänyt maton pohjaan, mutta ainakin löysin uusia lihaksia kehostani seuraavana päivänä.
Sillä täällä kotona:
- Kukaan ei ravistele hikiään naamaani
- Tiedän tarkalleen kuka mattoani on käyttänyt (minä ja Minni-koira, joka luulee että kyseessä on sen henkilökohtainen hierontapiste)
- Voin tehdä aurinkotervehdyksen vaikka keskiyöllä pyjamassa
- Lattia ei ole liukas eilisen hot joogan jäljiltä
- Ja mikä parasta - saan valita itse taustamusiikkini (anteeksi vaan kaikille joogasaleille, mutta Titanic-teema ei ehkä ole paras valinta savasanaan)
"
Milloin ihmiset oppivat, ettei pidä luottaa niihin jotka puhuvat kauniisti ketään loukkaamatta, ne ovat niitä pahimpia piruja jotka osaavat manipuloinnin. Aina kauhea hengen haukkominen jos joku käyttää rumia sanoja, ikään kuin se olisi se asian ydin.
Kasvakaa aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ihmiset oppivat, ettei pidä luottaa niihin jotka puhuvat kauniisti ketään loukkaamatta, ne ovat niitä pahimpia piruja jotka osaavat manipuloinnin. Aina kauhea hengen haukkominen jos joku käyttää rumia sanoja, ikään kuin se olisi se asian ydin.
Kasvakaa aikuisiksi.
Yleensä hyvällä saa parempaa aikaan kuin pahalla.
Ei ole näköjään ollut tarvetta. No, eipä ole mullakaan tarvetta heidän tuotteisiinsa.