Parhaat marketti shampoot
Shampoopulloja on markettihyllyissä pitkät rivit. Mutta mikä niistä on hyvää shampoota.
Ei ole varaa ostella kalliita kampaajan shampoita ja olisiko ne edes sen parempia. Mistä tiedän mikä shampoo on hyvää, mitä sen pitää sisältää.
Entä mitä hyvä shampoo ei saa sisältää?
Yleensä valitsen pullon ulkomuodon tai tarjouksen perusteella. Joskus halvin hinta ratkaisee.
Kerro sinä vinkkisi hyvästä marketti shampoosta. Miksi juuri se on hyvä valinta?
Kommentit (76)
Katsoin kaikki kosteuttavat ja mieto tuoksu (tai tuoksuton), eli kosteuttava shampoo ja hoitoaine. Voi olla että tarvitsee vielä apteekin Nizoral shampoon. On niin kuiva ilmanala pakkasella. Ja aiempi shampoo kuivatti kutittavasti.
Marketista ei valitettavasti saa hyvää shampoota.
Erittäin hieno suomalainen tervashampoo.
En siis tarkoita kosteuttavalla öljyistä, vaan ilman.
O'loreal rahoittaa nanoteknologiatutkimusta. Niiden shampoissa on nanopartikkeleita, joita muiden valmistajien tuotteissa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Garnier respons shampoo oatmilk on tosi hyvä ainakin mun hiuksille.
Jos tykkää shampoosta, joka sisältää mm. Muovia, niin mikä ettei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää shampoosta, joka sisältää mm. Muovia, niin mikä ettei.
Mun puolesta saa sisältää vaikka arsenikkia kunhan hiuksista tulee hyvät.🤗
Vierailija kirjoitti:
LV biohajoava
Tätä ei enää valmisteta.
XZ:n shampoissa on hyvä hinta-laatusuhde, ei ole silikoneja jotka omalle suomalaiselle hiuslaadulle (ohut, lasimainen, suora, helposti takkuuntuva) sopivat. Valitsen yleensä tuoksun mukaan kun aika samaa kamaa pitkälti ovat. Ja usein on tarjouksessa 2 yhden hinnalla. Pitkähiuksisille (ja/tai jos on kuivat hiukset) niittyvilla-hoitoaine on superhyvä ja kauraöljyhiusnaamio myös.
Ai tää olikin joku viherpiipertäjien oma ketju. Shampoo saa varmaan sisältää pelkkää vettä.🤭
Xz toimii mulle. Erittäin hieno saa aikaan päänahan kutiamisen ja kuivattaa hiukseni. Mut riippuu ihan hiustyypistä ja päänahan tyypistä.
Jhon Frieda sekä Maui moisture shampoot sekä hoitoaineet. Kummatkin hyvia kiharille hiuksille. Käytän sulfaatittomia. Huomasin heti ison eron hiuksen laadussa verrattuna perus halpis marketti kamaan. Tosin näitä ei ole joka Cittarissa. Ovat hieman hinnakkaampia mutta ei niin kalliita mitä kampaamoissa myydään.
Vierailija kirjoitti:
Marketista ei valitettavasti saa hyvää shampoota.
Ei ainakaan Suomesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LV biohajoava
Tätä ei enää valmisteta.
Ei tuolla nimellä nimellä. LV:n biohajoavaa suihkusaippuaa on saatavilla tälläkin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Sunsilkin keltainen.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/sunsilk-shampoo-250ml-smooth-shiny-…
Erittäin hieno suomalainen shampoo, se perinteinen sininen pullo.
Olin skeptinen pitkähiuksisen mieheni kehumaa shampoota kohtaan kun vielä käytin kampaamoshampoita. Vaikka olihan hänellä upeat kiiltävät hiukset.
Kokeilin. Osoittautui parhaaksi shampooksi ikinä. TRESemmé Rich moisture 5. Musta pullo, valkoinen + sininen teksti.
Karheahko, kuivuva, taipuisa, paksu hiuslaatu mulla. Tuo pehmentää silkkiseksi, ei rasvoita, edes hoitoaine ei ole aina pakollinen. N49