Parhaat marketti shampoot
Shampoopulloja on markettihyllyissä pitkät rivit. Mutta mikä niistä on hyvää shampoota.
Ei ole varaa ostella kalliita kampaajan shampoita ja olisiko ne edes sen parempia. Mistä tiedän mikä shampoo on hyvää, mitä sen pitää sisältää.
Entä mitä hyvä shampoo ei saa sisältää?
Yleensä valitsen pullon ulkomuodon tai tarjouksen perusteella. Joskus halvin hinta ratkaisee.
Kerro sinä vinkkisi hyvästä marketti shampoosta. Miksi juuri se on hyvä valinta?
Kommentit (76)
Linna Shampoo käytössä jostain1960 luvun alkupuolelta, vielä on tukka päässä. /M1967
Erittäin Hieno Suomalainen, hajuton versio, vaaleansininen pullo. On hyvää ja halpaa eikä ärsytä päänahkaa.
🇺🇦🇮🇱
Bonacure. Prismassa (verkkokaupan) tarjouksessa joskus 8€ luokkaa. Muuten noin tuplahinnan
Vierailija kirjoitti:
O'loreal rahoittaa nanoteknologiatutkimusta. Niiden shampoissa on nanopartikkeleita, joita muiden valmistajien tuotteissa ei ole.
Onko tämä hyvä asia?
Definen kosteuttava shampoo. Mulla on pitkät, hennot hiukset, jotka rasvoittuvat nopeasti. Pesen hiukset päivittäin.
Loréal Elvital hyaluron plump shampoo on hyvä. Jättää hiukset kosteutetuiksi ja helposti kammattaviksi. Olen ostanut ison pullon shamppoota ja hoitoainetta säännöllisesti Normalista, jossa pullo on vaan 4 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O'loreal rahoittaa nanoteknologiatutkimusta. Niiden shampoissa on nanopartikkeleita, joita muiden valmistajien tuotteissa ei ole.
Siis mitä nanopartikkeleita niiden shampoissa on?
Se on salattua tietoa. Erilaisia nanopartikkeleita, jotka muun muassa kosteuttavat hiuksia paljon paremmin.
Erittäin Hieno Suomalainen (eri versiot), Urtekramin tuotteet, Lavera... siinä varmaan ekat valinnat, jos jotain hankkii.
Eikös erittäin hieno suomalainen ole nykyään ison firman litkua ja sisältö aivan eri kuin vuosia sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä hyvä asia?
Nanopartikkelit parantavat kosmetiikkatuotteiden ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hieno suomalainen tervashampoo.
Näissä on paljon valinnanvaraa ja ainakin minun hiuksille sopivin se sinisen pullon perusshampoo.
Käytän Linna shampoota suihkusaippuana, se huuhtoutuu helposti, ei jätä hiuksia/ihoa liukkaaksi, ei tuoksu juurikaan millekään, on riittoisaa ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä yritetään huijata markkinoimalla kalliita kampaamotuotteita, vaikka todellisuudessa edullisemmat tuotteet voivat olla jopa parempia. Mun hiukset ovat hyväkuntoiset markettituotteilla.
Juu tätähän jankataan aina hamaan tappiin, mutta kyllä mulla pesuväli pitenee kampaamotuoteshampoilla. Marketshampoilla on tiheämpi pesuväli eli mikä sitten tulee halvaksi tai sitten ei.
Mulla menee ihan takkuun hiukset, kun pesen XZ-tuotteilla. Minulla on ohut, hento ja lasimainen tikkusuora hiuslaatu.