Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat marketti shampoot

Vierailija
12.12.2023 |

Shampoopulloja on markettihyllyissä pitkät rivit. Mutta mikä niistä on hyvää shampoota. 

Ei ole varaa ostella kalliita kampaajan shampoita ja olisiko ne edes sen parempia. Mistä tiedän mikä shampoo on hyvää, mitä sen pitää sisältää. 

Entä mitä hyvä shampoo ei saa sisältää? 

Yleensä valitsen pullon ulkomuodon tai tarjouksen perusteella. Joskus halvin hinta ratkaisee. 

Kerro sinä vinkkisi hyvästä marketti shampoosta. Miksi juuri se on hyvä valinta?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään käyttää sulfaatittomia shampoita, ja marketeista XZ Persikkanektari on suosikkini.

Mulla menee ihan takkuun hiukset, kun pesen XZ-tuotteilla. Minulla on ohut, hento ja lasimainen tikkusuora hiuslaatu.

Vierailija
62/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna Shampoo käytössä jostain1960 luvun alkupuolelta, vielä on tukka päässä. /M1967

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin Hieno Suomalainen, hajuton versio, vaaleansininen pullo. On hyvää ja halpaa eikä ärsytä päänahkaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
64/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonacure. Prismassa (verkkokaupan) tarjouksessa joskus 8€ luokkaa. Muuten noin tuplahinnan 

Vierailija
65/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O'loreal rahoittaa nanoteknologiatutkimusta. Niiden shampoissa on nanopartikkeleita, joita muiden valmistajien tuotteissa ei ole.

Onko tämä hyvä asia?

Vierailija
66/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Definen kosteuttava shampoo. Mulla on pitkät, hennot hiukset, jotka rasvoittuvat nopeasti. Pesen hiukset päivittäin.

Vierailija
67/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen tervashampoo

Vierailija
68/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys    sanat.

Vierailija
69/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loréal Elvital hyaluron plump shampoo on hyvä. Jättää hiukset kosteutetuiksi ja helposti kammattaviksi. Olen ostanut ison pullon shamppoota ja hoitoainetta säännöllisesti Normalista, jossa pullo on vaan 4 euroa.

Vierailija
70/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O'loreal rahoittaa nanoteknologiatutkimusta. Niiden shampoissa on nanopartikkeleita, joita muiden valmistajien tuotteissa ei ole.

Siis mitä nanopartikkeleita niiden shampoissa on?

Se on salattua tietoa. Erilaisia nanopartikkeleita, jotka muun muassa kosteuttavat hiuksia paljon paremmin. 

Vierailija
71/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin Hieno Suomalainen (eri versiot), Urtekramin tuotteet, Lavera... siinä varmaan ekat valinnat, jos jotain hankkii. 

Vierailija
72/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös erittäin hieno suomalainen ole nykyään ison firman litkua ja sisältö aivan eri kuin vuosia sitten?

Vierailija
73/76 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä hyvä asia?

Nanopartikkelit parantavat kosmetiikkatuotteiden ominaisuuksia.

Vierailija
74/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hieno suomalainen tervashampoo.

Näissä on paljon valinnanvaraa ja ainakin minun hiuksille sopivin se sinisen pullon perusshampoo.

Vierailija
75/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Linna shampoota suihkusaippuana, se huuhtoutuu helposti, ei jätä hiuksia/ihoa liukkaaksi, ei tuoksu juurikaan millekään, on riittoisaa ja halpaa.

Vierailija
76/76 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä yritetään huijata markkinoimalla kalliita kampaamotuotteita, vaikka todellisuudessa edullisemmat tuotteet voivat olla jopa parempia. Mun hiukset ovat hyväkuntoiset markettituotteilla. 

Juu tätähän jankataan aina hamaan tappiin, mutta kyllä mulla pesuväli pitenee kampaamotuoteshampoilla. Marketshampoilla on tiheämpi pesuväli eli mikä sitten tulee halvaksi tai sitten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi