Parhaat marketti shampoot
Shampoopulloja on markettihyllyissä pitkät rivit. Mutta mikä niistä on hyvää shampoota.
Ei ole varaa ostella kalliita kampaajan shampoita ja olisiko ne edes sen parempia. Mistä tiedän mikä shampoo on hyvää, mitä sen pitää sisältää.
Entä mitä hyvä shampoo ei saa sisältää?
Yleensä valitsen pullon ulkomuodon tai tarjouksen perusteella. Joskus halvin hinta ratkaisee.
Kerro sinä vinkkisi hyvästä marketti shampoosta. Miksi juuri se on hyvä valinta?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ai tää olikin joku viherpiipertäjien oma ketju. Shampoo saa varmaan sisältää pelkkää vettä.🤭
Luuletko, että viherpiipertäjä käyttäis jotain markettishampoota ensinkään? Muovipurkista?
ACO-shamppoolla joudun pesemään hiukset talvella, kun päänahka kuivuu. Hikoillessa lenkillä alkaa armoton kutina, jos pesee vain markettishampoilla.
Tämä Laveran palashampoo.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/lavera-basis-sensitiv-moisture-…
Moni sanoo: käytän xz:iä. Niitä kun on monia erilaisia.
Xz shampoita kehuttu paljon mutta minulla ja tyttärellä kuivatti päänahkaa ja aiheutti muitakin iho-oireita.
Mikä haitta on silikoniista, mihin se vaikuttaa.
Joskus kampaaja haukkui kaikki lasten shampoot esim Linna shampoo oli kuulemma pelkkää saippuaa, ei mitään hoitavia aineita.
XZ-shampoot. Esimerkiksi hilseshampoo tosiaan toimii toisin kuin esimerkiksi head and shoulders, joka tuntuu vain lisäävän päänahan oireilua.
Mä tykkään Garnierin banaanishampoosta ja -hoitoaineista.
Minulla on kuivat hiukset ja Garnierin Goodbye Damage on markettishampoista paras. Sarjan hoitoaine on myös hyvä.
Lidlin hilseshampoo classic on loistava. Auttaa hilseeseen todella hyvin.
Lacto line hajusteeton on kanssa hyvä. Sillä voi pestä ihon ja hiukset. Pesen sillä myös kuukautiskupin. Sopii myös intiimialueen pesemiseen.
TRESemme. Käytin aiemmin XZ-shampoota.
Vierailija kirjoitti:
Xz shampoita kehuttu paljon mutta minulla ja tyttärellä kuivatti päänahkaa ja aiheutti muitakin iho-oireita.
Joskus kampaaja haukkui kaikki lasten shampoot esim Linna shampoo oli kuulemma pelkkää saippuaa, ei mitään hoitavia aineita.
SLS kuivattaa ja ärsyttää ihoa, sitä löytyy melkein kaikista markettishampoista ja toki myös monista kampaamotuotteista, luonnonkosmetiikassa se on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SLS kuivattaa ja ärsyttää ihoa, sitä löytyy melkein kaikista markettishampoista ja toki myös monista kampaamotuotteista, luonnonkosmetiikassa se on kielletty.
Luonnossakin on luonnostaan esimerkiksi myrkkyjä ja rikkaruohoja eikä luonnonkosmetiikkakaan sovi/toimi kaikilla.
Munashampoo, voi sillä hiuksetkin pestä
Vierailija kirjoitti:
Kampaajathan haukkuvat tietysti kaikki marketshampoot. Ihan jo siitä pelosta, jotta asiakas lopettaa överikalliiden kampaamoshampoiden ostamisen. Todellisuudessa monesti niissä on vain sama huttu eri paketissa.
Erittäin hieno suomalainen sininen pullo tai sitten se mustikka shampoo ovat omalle päänahalle parhaimmat. Ostin kokeiluun XZ persikkanektariinin shampoon. Suosin suomalaisia tuotteita mielellään, koska ne on myös suunniteltu suomalaisten hiuksille sopiviksi. Enkä halua käyttää sulfaatteja.
Hoitoaineena käytän Elvitalin sitä punaista värjättyjen hiusten tai keltaista extraordinary oil (taivaallinen tuoksu!!!!).
Ihmisiä yritetään huijata markkinoimalla kalliita kampaamotuotteita, vaikka todellisuudessa edullisemmat tuotteet voivat olla jopa parempia. Mun hiukset ovat hyväkuntoiset markettituotteilla.
Vierailija kirjoitti:
O'loreal rahoittaa nanoteknologiatutkimusta. Niiden shampoissa on nanopartikkeleita, joita muiden valmistajien tuotteissa ei ole.
Siis mitä nanopartikkeleita niiden shampoissa on?
Sham_poo = huijaus_kakka