Haluaisin laihtua vielä 5-10kg, mut tissit on jo pienentyneet paljon
Oon siis 7kg pudottanut.
Oon 178cm pitkä, lähtöpaino oli 77kg, nyt 70kg.
Kommentit (61)
Mites tussu? Onko vielä tiukka ja kiinteä
Vierailija kirjoitti:
AP:n kannattaa kohdistaa kuntoilu alaruumiiseen ja aerobiseen liikuntaan, niin rasva lähtee tasaisemmin kehosta eikä ekana tisseistä. Jos riehut salilla painojen ja koneiden kanssa ylökropan kimpussa, niin ihmekös tuo jos sieltä alkaa ensimmäisenä lähteä rasvaa.
Enemmän mä treenaan alakroppaa kyl
Itsellä tuli parempi mieli pienentyneistä tisseistä, kun rupesin treenaamaan rintalihaksia. Ne tissitkin alkoi näyttämään paremmilta. Kokeile!
Ei voisi vähempää kiinnostaa sun roikkuvat tissit. Hyi
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tuli parempi mieli pienentyneistä tisseistä, kun rupesin treenaamaan rintalihaksia. Ne tissitkin alkoi näyttämään paremmilta. Kokeile!
Millä tavoin oot treenannut?
Ihan penkkipunnerrusta ja muita rintalihasten perusliikkeitä salilla. Tulee muuten todella nopeaa tulosta jostain syystä ainakin mulla :)
Ei tissien koolla ole merkitystä. Tärkeintä on etteivät roiku.
Pienet rinnat varsinkin pitkällä ja hoikalla naisella on tosi kuumat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Ihan penkkipunnerrusta ja muita rintalihasten perusliikkeitä salilla. Tulee muuten todella nopeaa tulosta jostain syystä ainakin mulla :)
Okei, pitää ottaa treeniohjelmaan mukaan
Veikkaan että näytät AP noilla mitoilla aivan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että näytät AP noilla mitoilla aivan hyvältä.
Kiitos. Sosiaalinen media varmaan vaan vääristää miltä nainen näyttää...
Itsekin lopetin laihduttamisen juuri tuosta syystä. Laihdutin yhteensä 10 kg, sen jälkeen en halunnut enää laihtua juuri tissien takia.
Tissien pienentyminenhän on hyvä asia. Vaatteet istuu paremmin ja et näytä toppatakissa maatuskalta.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia miehet sitten ei ole tippaakaan kiinnostuneita minusta?
175 cm/60 kg/70C
Alusasusetit á250 eur voi harmittaa, jos koko muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Alusasusetit á250 eur voi harmittaa, jos koko muuttuu.
Onneks mulla ei oo ihan noin kalliita settejä.
AP:n kannattaa kohdistaa kuntoilu alaruumiiseen ja aerobiseen liikuntaan, niin rasva lähtee tasaisemmin kehosta eikä ekana tisseistä. Jos riehut salilla painojen ja koneiden kanssa ylökropan kimpussa, niin ihmekös tuo jos sieltä alkaa ensimmäisenä lähteä rasvaa.