Haluaisin laihtua vielä 5-10kg, mut tissit on jo pienentyneet paljon
Oon siis 7kg pudottanut.
Oon 178cm pitkä, lähtöpaino oli 77kg, nyt 70kg.
Kommentit (61)
Jos pystyy nussimaan tisulien väliin niin eivät ole liian pienet!
Vierailija kirjoitti:
Yhdistelmä e-pillerit: valtaosalla rinnat kasvaa. Mutta jos aloittaa pillerit, niin pitää sitten olla muuten terve ja nuori, ei tupakkaa. Et tainnut ikääsi mainita.
Rasva myös ajan kanssa voi vähän uudelleenjakautua. Ensin usein nopea laihdutus vie kiloja kasvoista, rinnoista ja siitä rupsahdus- efekti. Eli voi olla, että ajan myötä ongelma voi vähän korjaantua spontaanistikin.
Mutta kyllä koko kehon rasvakudos vaikuttaa rintojen kokoon. Moni lihava pitää itseään isorintaisena, vaikka on vain lihava.
AP:lle tärkein neuvo: pidä nykyinen paino, älä laihduta enempää, mutta jatka treenaamista ja syö monipuolisesti: protsukun lisäksi myös hiilareita! Ja kaikkein tärkein: pidä nykyinen paino, ÄLÄ liho takaisin lähtöpainoo . Takaisin lihominen on se isoin ja todennäköisin kehityskulku tässä. Kun sitten joskus ei enää jaksa vahtia syömisiä ja treenata, niin paino ihan fysiologisesti sitkeästi
Kiitos!!
En halua pillereitä aloittaa.
Jatkan treenaamista ja paremmin syömistä, haluaisin kyllä kiintyä vielä. Mutta hitaasti aattelin loput pudottaa, että ois pysyvä elämäntapamuutos. On tässäkin ollut jo ylä- ja alamäkiä mukana :'D
Toivottavasti en koskaan liho kiloja takaisin! Pitää yrittää muistaa tää hyvä olo (henkinen ja fyysinen) ja en halua luopua tästä olosta.
Vierailija kirjoitti:
Hiilarit on se juttu: ne turvottaa kauniisti ja oikeista paikoista kohtuudella nautittuna.
Sofia Loren sen kertoi, kun kysyttiin hänen kurvejensa salaisuutta: pasta!karppaajat rupsahtavat, proteiinitankkaajat ovat lihaskimppuja.
Syön kyllä jonkin verran hiilareita, joka päivä syön kaurapuuroa ja lounaalla/päivällisellä riisiä. Pitää silloin tällöin sallia itselleen pastaa <3
siirrätä ne rasvat vyötäröltä tisseihin leikkauksella. problem solved
Vierailija kirjoitti:
Oiskin
1) varaa
2) uskallusta mennä leikkaukseen
Vierailija kirjoitti:
----
Rasva ei näin tehtynä pysy rinnoissa. Rasva rinnoissa lisää rintasyövän riskiä. Eli ei kyllä mitään järkeä.
Pienet tissit on paremmat kuin isot <3
pieni maha ja pienet tissit ovat paremmat kuin iso maha ja isot tissit.lopulta luonne kuitenkin ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Hiilarit on se juttu: ne turvottaa kauniisti ja oikeista paikoista kohtuudella nautittuna.
Sofia Loren sen kertoi, kun kysyttiin hänen kurvejensa salaisuutta: pasta!karppaajat rupsahtavat, proteiinitankkaajat ovat lihaskimppuja.
Minä saan pastan syömisestä myös kauniit kurvit, tai siis yhden kurvin vyötärölle. Sofia Lorenin kurvien salaisuus oli geenit.
Vierailija kirjoitti:
Pienet tissit on paremmat kuin isot <3
Vain naisten ja pedarimiesten mielestä. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse haluavat isoja rintoja, vaikka ne olisivat rasvaa ja löysät. Ei kannata sen takia ylläpitää ylipainoa.
Naiset? Miksi naiset haluavat myös rintojenpienennysleikkauksiin, mutta miehet hakkuvat samantien kuinka nainen meni pilalle kun pienennytti rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinteytä
Siinäkin palaa sitä rasvaa.
Ja oon treenannut tän koko vuoden, missä ton 7kg laihdutin. Silti halusisin vähän kiloja pois, etenkin vyötäröllä on vielä pudotettavaa.
No kyllä siihen rintaan lihasta tulee 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinteytä
Ja mitäs se sitten on noin niinkus fysiologisesti?
Lihas kasvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinteytä
Ja mitäs se sitten on noin niinkus fysiologisesti?
Lihastreeniä.
En oo koskaan ollut ylipainoinen, en edes 7kg painavampana!
70kg 178cm treenaavalle ei todellakaan ole ylipaino!!