Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita Helsingissä asuvia jotka ei käy miltein koskaan keskustassa?

Vierailija
12.12.2023 |

Olen käynnyt kampissa viimeksi yli 10 vuotta sitten tai ylipäätään keskustassa. Ei ole mitään asiaa sinne.

Palvelut pelaa niin hyvin ympäri Helsinkiä. Minua oikeastaan saa mikään muu keskustaan, kuin se jos lähden johonkin matkalle bussilla.

Asun kannelmäessä. Lähempääkin löytyy oikestaan ihan kaikki, luukuun ottamatta kampin laajoja bussiyhteyksiä.

Pasilassa olen käynyt joitain kertoja junan vaihdon vuoksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy enää koska kerjäläiset ahdistelee joka kulmalla ja jos ne ei ahdistele, niin miehet jotka ei puhu suomea.

Lisäks siellä on niin likaista ja haisee.

Työkaveri sanoi osuvasti viikko sitten: joskus menen kiireellä suoraan Stockalle kun pääsen keskustaan ja lähden sieltä Stockalta suoraan kotiin, koska se on ainoa turvallisen oloinen mesta jossa saa olla rauhassa ja jossa kuulee vielä suomen kieltä!

Oottepa pelokkaita. Taitaa nyt ennakkoluulot mennä sekaisin todellisuuden kanssa. 

sä vaan toivot että vieraat äijät tulis kopeloimaan sua tai ylipäätään huomais sut. :D

Vierailija
22/29 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustan kadut on yhtä likaisia kuin tienvarret Venäjän rajalla.

Kaikki roskat heitetään kadulle vaikka roskis olis 2 metrin päässä!

Joka paikassa haisee joku outo rööki tai ruohoako se on, tai pissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn museoissa, teattereissa, oopperassa, leffassa yms. noin kerran kuussa. Kaupoissa en oikeastaan koskaan.

Vierailija
24/29 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun ja työskentelen lähiössä mutta käyn kyllä useamman kerran kuussa keskustassa. Käydään miehen tai ystävien kanssa syömässä ravintoloissa, joskus museossa tai näyttelyssä. Myös jotain erityistuotteita löytyy vain keskustan kaupoista. 

Kuljen mieluiten autolla ja pakko sanoa että keskustaan ei ole kiva tulla nykyään. Pysäköinti maksaa järjettömästi ja tällä hetkellä sisääntuloväylillä (mansku ja hakaniemi) on valtavat remonttityömaat. Käyn silti koska kaikkia haluamiani palveluita/tuotteita ei saa täältä lähiöni cittarista/prismasta tai edes lähikauppakeskuksesta Jumbosta. 

Vierailija
25/29 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingin lähiössä.Kaiken minkä tarvitsen  saan kauppakeskus itis.Ei tarvetta mennä Helsingin keskutaan. Noin 2 kertaa vuodessa matkustan kaukolikenteen pussilla. Joten itä Helsingistä Metrolla Kamppiin ja siellä sisätilat,siiryn suoraan sisätilassa kaukoliikenne terminaalin. 

Vierailija
26/29 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun vaihtamaan keskustassa töihin mennessä, mutta en ikinä jää sinne pyörimään. En myöskään käy kuin kerran viikossa toimistolla. Asun samalla suunnalla kuin ap ja käyn usein Kaaressa ja isompia hankintoja Vantaan puolella Tammistossa. Triplassa olen tainnut käydä kaksi kertaa.

Vierailija
27/29 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan useammin lentokoneella ulkomaille ostoksille kuin raitiovaunulla Taka-Töölöstä Helsingin keskustaan. Vihreät Sinnemäen johdolla ja demarit kuihduttavat pääkaupungin.

Vierailija
28/29 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Pohjois-Suomessa ja tänä vuonna olen käynyt kolmesti Helsingin keskustassa. Liekö sattumaa, mutta joka kerta olen ollut saanut ystävällistä palvelua suomeksi. Viikonloppuna en ole ollut liikkeellä, mutta arki-iltoina on kyllä minusta ollut rauhallista asemankin lähellä, ei ole pelottanut liikkua yksin.

Vierailija
29/29 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Leppävaarassa. Käyn Helsingin keskustassa muutaman kerran vuodessa, viimeksi heinäkuussa, kun saattelin tutun rautatieasemalle.