Tapailukumppani on jo kyllästynyt seksiimme (minun arkuudestani johtuva vaisu seksi)
Arvostan rehellisyyttä suuresti ja olen iloinen, että mies otti asian puheeksi, varsinkin kun olinkin ihmetellyt miksi seksi on vähentynyt koko ajan ja nopeasti.
Olen itse hyvin varautunut ja arka sängyssä, olen ollut koko 40-vuotisen elämäni ajan, tai siis siitä lähtien kun seksielämän aloitin. Olemme tavallaan puhuneetkin arkuudestani minun aloitteestani, mutta lähinnä mies kerta kaikkiaan aistii arkuuteni makuuhuoneessa.
Mies näyttää kokevan, että hänen täytyy varoa kanssani. Minä taas toivoisin, ettei hän imisi minun energioitani ja lässähtäisi, vaan olisi määrätietoinen, jolloin minä päin vastoin imisin hänen energiaansa.
Kysynkin mielipiteitä ja ajatuksia: olemmeko yksinkertaisesti seksuaalisesti epäyhteensopivia, vai onko tälle tilanteelle tehtävissä jotain? Keskustelua on jo kokeiltu, eikä se seksiä parantanut.
Onko joku päässyt arkuudesta eroon vaikkapa suhteen edetessä ja ajan kuluessa? Vai onko tähän jotain konkreettisempia keinoja?
Kannattaako jäädä ikään kuin odottelemaan että klikkaa, vai onko teillä kokemusta siitä, että jos seksi on alussa syystä tai toisesta vaisua, niin se on sitä aina?
Paljon kiitoksia kaikista vastauksista.
Kommentit (601)
Ap, puhu itsellesi itsestäsi kauniisti. Se on uhan eka asia joka tukee sinun seksuaalista hyvinvointiasi.
Jos joku tapailukumppani ei ota näin intiimejä asioita hienotunteisesti esiin ja puhu sinusta kauniisti, anna palautetta. Toisella kertaa voit jo vetää johtopäätökset ja irrottautua tyypistä.
En ole se keltä kysyttiin mutta itse luokittelen sirkustempuiksi asennot jotka tuntuvat luonnottomilta ja epämukavilta sekä jos pitäisi harrastaa seksiä vaikka niin että panen miestä strap onilla. Kai nuo jollekin on normaalia mutta omaan makuuni sirkustemppuja.
Ennen pantiin heinäladossa, tai pellolla pikapanot yleensä lähetyssaarnaajassa eikä kellään ollut valitusta kunhan sai
Olet hyvä sellaisena kuin olet ja kelpaat. Kehosi ei reagoi väärin vaan oikein, kuuntele sitä tarkalla korvalla. Ei tartte tehdä sellaista mitä ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan ne jotka ovat tylsiä sängyssä ovat sitä myös muilla elämän osa-alueilla. En olisi kumppanin kanssa joka on tylsä, mutta kukin tyylillään
Kaikenlaista sontaa sitä jotkut viitsiikin kirjoittaa, ihmiset ovat kiinnostuneita eri asioista. Jos sulle tietynlainen seksi on tylsää ei se välttämättä ole sitä toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan ne jotka ovat tylsiä sängyssä ovat sitä myös muilla elämän osa-alueilla. En olisi kumppanin kanssa joka on tylsä, mutta kukin tyylillään
Minä taas olen kokenut ihan päinvastoin. Eli että ihmisestä on todella hankala etukäteen tietää millainen hän on sängyssä. Kova flirttailija voi olla sängyssä yllättävän pasiivinen ja hiljainen hiirulainen taas yllättävän aktiivinen.
Kuulun niihin jotka ovat tylsiä kaiketi. Eli yleensä samat asennot saunan jälkeen:D Löysin miehen jolla ei ole hirveän voimakasta libidoa ja meille riittää kerta viikkoon ja tyydyttävää sekä hyvää seksiä se on silti. Mutta meillä on todella paljon läheisyyttä, pussailua ja muuta. Todetaan usein että ei jaksa aina panna, kai me ollaan laiskoja seksin suhteen, kiinnostuksemme on muissa asioissa jotka pitää parisuhteen kunnossa. On tullut oltua välillä suhteissa missä toinen haluaa aina vaan enemmän ja onhan se raskasta jos seksuaalisesti on epäsopivan kanssa, joku joutuu aina joustamaan ja se luo tyytymättömyyttä.
Lisään vielä että vaikka olemme tylsiä sängyssä niin muuten vietämme oikein antoikasta ja mielenkiintoista elämää.
Jos on molemmille ok, että seksi on sitä että mies työstää pikaisesti ja nainen makaa haarat levällään selällään, niin sittenhän se seksi on molemmin puolin tyydyttävää. Minulla on mielikuva, että suurimmassa osassa parisuhteista se on juuri tuota.
Eihän se homma toimi jos toinen on aina imemässä enemmän kuin toinen. Tasan se pitää mennä.
Mitä tekisitte siinä tilanteessa kun mies haluaa pitkät esileikit ja seksi on enemmänkin rakastelua eikä panemista? Yleensä nämä sessiot ovat ainakin tunnin mittaisia. Sitten jos sanon että haluaisin nopeampaa niin hänellä tulee ongelmia seisokin kanssa... Itse en nauti oikein hitaasta liikkeestä. Liike nopeutuu toki loppua kohden mitä kestää sen alle minuutin mutta muuten se on sen tuntuista että panee kuin posliinirasiaa ettei hajoa.
Olen kokeillut päällä olemista ja jos liikun nopeampaan niin hän tarttuu kiinni ja tavallaan hidastaa vauhtia. Ei kuulemma tunnu hyvältä.
Olette seksuaalisesti epäsopivia toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte siinä tilanteessa kun mies haluaa pitkät esileikit ja seksi on enemmänkin rakastelua eikä panemista? Yleensä nämä sessiot ovat ainakin tunnin mittaisia. Sitten jos sanon että haluaisin nopeampaa niin hänellä tulee ongelmia seisokin kanssa... Itse en nauti oikein hitaasta liikkeestä. Liike nopeutuu toki loppua kohden mitä kestää sen alle minuutin mutta muuten se on sen tuntuista että panee kuin posliinirasiaa ettei hajoa.
Olen kokeillut päällä olemista ja jos liikun nopeampaan niin hän tarttuu kiinni ja tavallaan hidastaa vauhtia. Ei kuulemma tunnu hyvältä.
Tekin olette seksuaalisesti epäsopivia toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa liika on liikaa. Moni nainen varmaan haluaa usein enemmän sitä esileikkiä mutta jos se kestää loputtoman pitkään niin kyllä siinä helposti puutuu koko hommaan.
En keksi teidän tilanteeseenne muuta ratkaisua kuin että sovitte valmiiksi että välillä mennään miehesi ehdoilla ja välillä sitten sinun. Jos se ei sovi miehellesi niin sitten molempia tyydyttävä seksielämä on tuskin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ukon homma ole sua opettaa tai parantaa, 40v kuitenkin jo. Menee vielä enemmän pieleen.
Hoitoon.
Heh, kun tämä sama kommentti on sanottu palstalla päinvastoin, että ei naisen tehtävä ole opettaa miehelle sekisä, niin tykkäykset ovat olleet ihan päinvastoin. Luonnollisesti, koska nainen ei ikinä ole vastuussa mistään, on hän sitten kummalla puolella tahansa.
"Kuulun niihin jotka ovat tylsiä kaiketi. Eli yleensä samat asennot saunan jälkeen:D Löysin miehen jolla ei ole hirveän voimakasta libidoa ja meille riittää kerta viikkoon ja tyydyttävää sekä hyvää seksiä se on silti. "
Ei se ole edes libidosta kiinni. Oma mieheni on varsin aktiivinen ja halukas mutta silti on jo 15 vuotta kelvannut ihan perusseksi ilman mitään ihmieellisyyksiä.
Onneksi näin kun tuntuu että nykyään mies kuin mies haluaa jotain ihan ihmeelliyyksiä. Tai ehkä se on vain somen luoma kuva ja aika moni mies on lopulta melko simppeli tälläkin saralla.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko mies helposti? Mulla oli tämmöinen kumppani joka halusi vain rakastella ja pitkään. Kävi ilmi että jos tekee nopeammin niin tulee heti. Kun sanoin että eihän se haittaa niin totesi että luuli naisten haluavan että mies jaksaa kauan. Saatiin sitten harjoittelun myötä kultainen keskitie ja että saa tulla milloin haluaa eikä pidä pidätellä itseään.
Sanoiko se ihan että on kyllästynyt?
Täällä moni mainitsee perusseksin, mitä se käytännössä siis on?
Tämä ajatus, että mahdollinen mauste on automaattisesti ruoska tms överi juttu, on outo. Mauste voi olla vaikka että seksiä on vaihteeksi muulla kuin makkarissa sängyssä. Tai että on suuseksiä. Nämäkin ovat joillekin liikaa.