Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppani on jo kyllästynyt seksiimme (minun arkuudestani johtuva vaisu seksi)

Vierailija
12.12.2023 |

Arvostan rehellisyyttä suuresti ja olen iloinen, että mies otti asian puheeksi, varsinkin kun olinkin ihmetellyt miksi seksi on vähentynyt koko ajan ja nopeasti. 

Olen itse hyvin varautunut ja arka sängyssä, olen ollut koko 40-vuotisen elämäni ajan, tai siis siitä lähtien kun seksielämän aloitin. Olemme tavallaan puhuneetkin arkuudestani minun aloitteestani, mutta lähinnä mies kerta kaikkiaan aistii arkuuteni makuuhuoneessa. 

Mies näyttää kokevan, että hänen täytyy varoa kanssani. Minä taas toivoisin, ettei hän imisi minun energioitani ja lässähtäisi, vaan olisi määrätietoinen, jolloin minä päin vastoin imisin hänen energiaansa.

Kysynkin mielipiteitä ja ajatuksia: olemmeko yksinkertaisesti seksuaalisesti epäyhteensopivia, vai onko tälle tilanteelle tehtävissä jotain? Keskustelua on jo kokeiltu, eikä se seksiä parantanut. 

Onko joku päässyt arkuudesta eroon vaikkapa suhteen edetessä ja ajan kuluessa? Vai onko tähän jotain konkreettisempia keinoja?

Kannattaako jäädä ikään kuin odottelemaan että klikkaa, vai onko teillä kokemusta siitä, että jos seksi on alussa syystä tai toisesta vaisua, niin se on sitä aina?

Paljon kiitoksia kaikista vastauksista. 

Kommentit (601)

Vierailija
541/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan naiset tappavat miljoonia miehiä viikottain, koska miehet eivät suostu imuroimaan ja viemään roskia. 

Naiset tappavat kyllä miljoonia ihmisiä vuosittain koska harrastavat seksiä...

Vierailija
542/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off-topic-jankkaajat, perustakaa uusi lanka.

Ap hankalalta kuulostaa, kun teillä  jo heti suhteen alussa noin huonosti yhteensopivat seksitoiveet. Voisit hyötyä myös omista seksuaaliterapiakäynneistä, jos oma estoisuutesi haittaa sinua jatlossakin

Ei kun se on vain tämä yksi mies joka jankkaa. Me naiset ei tehdä niin. Tietenkään. Ei mulla tosin oo mitään perusteluita minkä takia me naiset ei jankata tässä ketjussa, mutta koska mies paha, niin naisen on pakko olla hyvä ja vieton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vähättele. Hyvin mahdollista. Itse en suostunut, otti väkisin. Olisi ehkä kannattanut suostua näin jälkikäteen miettien, tuli pahoja fyysisiä vammoja henkisen lisäksi. Jos olisin suostunut niin olisin säästynyt pahemmalta kivulta. Hyvin monella miehellä pää pehmenee kun on kyse seksistä ja varsinkin silloin jos sitä ei saa.

Sori siitä. Onhan se näinkin, että joka päivä saa lehdistä lukea kuinka Suomessa on tapettu useita naisia, koska olivat sanoneet "ei". Kauheaa touhua.

Luuletko sinä oikeasti että näitä kaikkia väkivallan tekoja tulee lehteen tai edes menee oikeuteen asti. Näitä näkee ja kuulee kun elää tosielämässä tuntien ihmisiä.

Sitäpaitsi,

Onhan se iso riski, mutta kyllähän ihmiset elää välillä riskialtista elämää. Itse tykkään riippuliidosta

Vierailija
544/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että sellainen nainen joka kokee tulleensa hyväksikäytetyksi kun on suostunut painostettuna seksiin on palstamiesten mielestä ihan huIIu miesvihaaja, koska jos kerran nainen on lopulta myöntynyt niin mitään rikosta ei ole tapahtunut eikä siten sillä voi olla mitään negatiivisia seurauksiakaan naisen suhtautumiselle seksiin.

Sen sijaan sellainen nainen, joka harrastaa vapaaehtoisesti seksiä vaihtuvien alfa-kumppanien kanssa onkin ihan vapaaehtoisesti tuhoamassa oman mielenterveytensä ja suhtautumisensa seksiin moisella käytöksellään koska kyllähän se jokaisen naisen pitäisi tietää, että tuollaisesta seuraa vain seksikielteinen tulevaisuus jossa sitä harrastetaan tasan vain silloin kuin halutaan vauva.

Totta! Irtoseksi alfamiesten kanssa vastaa monen miehen mielikuvituksessa vaikutuksiltaan seksuaalista hyväksikäyttöä ja liki sitä voisi verrata mielenterveydelle aiheutuvine seurauksineen jopa joukkoraiskauksen kokemiseen vaikka kaikki on ollut täysin vapaaehtoista toimintaa. Tuollainen pilaa naisen halukkuuden pysyvästi!

Sen sijaan ei-alfamiehen vonkausjankkauksen jälkeen parisuhdeseksiin myöntyminen puolipakolla ei voi mitenkään aiheuttaa mitään ikäviä fiiliksiä, koska suostumus on lopulta saatu eikä siinä siksi ole uhria eikä ole tapahtunut rikostakaan. Tuollainen ei voi vaikuttaa naisen halukkuuteen jatkossa!

Vierailija
545/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap hankalalta kuulostaa, kun teillä  jo heti suhteen alussa noin huonosti yhteensopivat seksitoiveet. Voisit hyötyä myös omista seksuaaliterapiakäynneistä, jos oma estoisuutesi haittaa sinua jatlossakin

Ei kun se on vain tämä yksi mies joka jankkaa. Me naiset ei tehdä niin. Tietenkään. Ei mulla tosin oo mitään perusteluita minkä takia me naiset ei jankata tässä ketjussa, mutta koska mies paha, niin naisen on pakko olla hyvä ja vieton.

No ei tämä mies joka täällä nyt kirjoittelee paha ole. Hänen mielipiteensä ovat vaan nyt todella vahvoja ja tahto saada ääni kuulluksi koska on kokenut vääryyttä naisen taholta. Ymmärrettävää että sitten haluaa jollain tavalla purkaa kiukkunsa naisiin. Mutta ei tämä tappelu liiku mihinkään. Iltateet ja nukkumaan koko porukka tai perustakaa uusi lanka

Vierailija
546/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ap ollut yleisesti ottaen estynyt vaan ainoastaan tässä suhteessa? Suosittelen ihan vaan eroa ja paremmin sopivaa kumppania. 

Vierailija
547/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että sellainen nainen joka kokee tulleensa hyväksikäytetyksi kun on suostunut painostettuna seksiin on palstamiesten mielestä ihan huIIu miesvihaaja, koska jos kerran nainen on lopulta myöntynyt niin mitään rikosta ei ole tapahtunut eikä siten sillä voi olla mitään negatiivisia seurauksiakaan naisen suhtautumiselle seksiin.

Sen sijaan sellainen nainen, joka harrastaa vapaaehtoisesti seksiä vaihtuvien alfa-kumppanien kanssa onkin ihan vapaaehtoisesti tuhoamassa oman mielenterveytensä ja suhtautumisensa seksiin moisella käytöksellään koska kyllähän se jokaisen naisen pitäisi tietää, että tuollaisesta seuraa vain seksikielteinen tulevaisuus jossa sitä harrastetaan tasan vain silloin kuin halutaan vauva.

Totta! Irtoseksi alfamiesten kanssa vastaa monen miehen mielikuvituksessa vaikutuksiltaan seksuaalista hyväksikäyttöä ja liki s

Työntäkää nuo alfa ja jännämies nimitykset persiiseen, todellisessa elämässä ei edes puhuta tommosista. Oikeesti, netti vähemmälle ja ulos näkemään auringonvaloa joskus. Ihmiset on ihan saatanan sekasin 

Vierailija
548/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä ihmisille myydään joka tuutista jotain ihmeellistä, villiä ja kaikki mahdolliset fetissit kokeilevaa seksielämää. Sanoisin, että yli 40v järkeville ja tasapainoisille riittää se ihan tavallinen seksi, hellyys ja läheisyys.

Minä olen ikäisesi nainen ja onnellisesti naimisissa. Ihan tavallista seksiä harrastetaan yleensä makuuhuoneessa, joskus saunassa tai kesällä mökillä ulkona. Ei mitään kinkyilyja tai ihmeellisyyksiä. Meillä on syvä rakkaus ja yhteys toisiimme, se riittää myös sänkyhommissa.

Se on median myymä harhaluulo, että uusi normaali olisi olla mahdollisimman perverssi.

Vierailija
549/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä että yliksestä tullut maksullinen 

Vierailija
550/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Irtoseksi alfamiesten kanssa vastaa monen miehen mielikuvituksessa vaikutuksiltaan seksuaalista hyväksikäyttöä ja liki sitä voisi verrata mielenterveydelle aiheutuvine seurauksineen jopa joukkoraiskauksen kokemiseen vaikka kaikki on ollut täysin vapaaehtoista toimintaa. Tuollainen pilaa naisen halukkuuden pysyvästi!

Sen sijaan ei-alfamiehen vonkausjankkauksen jälkeen parisuhdeseksiin myöntyminen puolipakolla ei voi mitenkään aiheuttaa mitään ikäviä fiiliksiä, koska suostumus on lopulta saatu eikä siinä siksi ole uhria eikä ole tapahtunut rikostakaan. Tuollainen ei voi vaikuttaa naisen halukkuuteen jatkossa!

Siis mistä nämä miesten mielikuvituksen tuotteet on otettu? En miehenä ole tällaisista "miesten totuuksista" koskaan edes kuullutkaan! 

Vai oliko kyseessä näppärä olkiukon rakentelu, jota vastaan oli sitten ihana lähteä argumentoimaan omista lähtökohdista naisena?

Vierailija
551/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailukumppani ja seksi ei pitäisi kuulua samaan lauseeseen.

Vierailija
552/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hyvin varautunut ja arka sängyssä, mitä tehdä?

-> Anna äkkiä anaalia ennenkuin hakataan tuusan nuuskaksi

😱

Vierailija
553/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä mies joka täällä nyt kirjoittelee paha ole. Hänen mielipiteensä ovat vaan nyt todella vahvoja ja tahto saada ääni kuulluksi koska on kokenut vääryyttä naisen taholta. Ymmärrettävää että sitten haluaa jollain tavalla purkaa kiukkunsa naisiin. Mutta ei tämä tappelu

Nyt on kyllä 5/5 keittiöpsykologiaa! Jos miehenä olet naisten mielipidettä vastaan ja argumentoit hieman piikikkäästi, niin sen on vaan pakko olla naisvihaa, jota kyseinen mies purkaa helpottaakseen omaa pahaa oloaan?

Ei jeesus sentään.

Vierailija
554/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"LIHAVISTA MIEHISTÄ TULEE PARHAAT AVIOMIEHET."

Se on totta, ainakin jos hyvältä aviomieheltä vaaditaan hellyyttä, hyväntuulisuutta, seurallisuutta ja miellyttävää suhtautumista asioihin. Olkoon solakka mies vaikka kuinka haluttava Hollywoodin mittojen mukaan, todellisessa elämässä voi lihava mies tarjota teille taatumman avio-onnen rinnallaan. Laiha mies ei useinkaan ole hermojensa herra, hän on ärtyinen, monesti alakuloisuuteen taipuvainen ja tyytymätön elämään yleensä.

Vierailija
555/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä että yliksestä tullut maksullinen 

Ai koska miehet eivät halua, että kaksi kertaa seksin kysymisestä voi joutua vankilaan? On ne ylilaudan inkkelit vaan aika sikoja!

Tämä selvä.

Vierailija
556/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin kaikki viestit mitkä ei liity aiheeseen 

Vierailija
557/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja tasa-arvo eivät kuulu samaan lauseeseen.

Vierailija
558/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tämä mies joka täällä nyt kirjoittelee paha ole. Hänen mielipiteensä ovat vaan nyt todella vahvoja ja tahto saada ääni kuulluksi koska on kokenut vääryyttä naisen taholta. Ymmärrettävää että sitten haluaa jollain tavalla purkaa kiukkunsa naisiin. Mutta ei tämä tappelu

Nyt on kyllä 5/5 keittiöpsykologiaa! Jos miehenä olet naisten mielipidettä vastaan ja argumentoit hieman piikikkäästi, niin sen on vaan pakko olla naisvihaa, jota kyseinen mies purkaa helpottaakseen omaa pahaa oloaan?

Ei jeesus sentään.

Ei täällä kaikki jotka sulle kirjoittaa "vastapuolena" ole naisia vaikka nyt vauvapalstalla ollaan 

Vierailija
559/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes samaan otsikkoon. 

Vierailija
560/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannoin kaikki viestit mitkä ei liity aiheeseen 

Moi, SDP:n kukkahattuinen naisäänestäjä. Kiellot ja sensuuri on elämässä parasta mitä tiedät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi