Olen miettinyt nyt liukkailla että pitäisi ottaa turvaranneke käyttöön. Olen 47-vuotias nainen. Yksikin kaatuminen voi olla kohtalokas!
Jos kaatuu jäällä se voi olla menoa, enkä välillä maaseudulla tiedä miten tulee ohikulkijoita vastaan että saisi ajoissa apua. Siksi olen pohtinut turvarannekkeen hankintaa. Vaikka tuleekin vähän vanhusolo, ei se haittaa kun tietää että on turvassa!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä kehnoin provo aikoihin. Ap tarvitsee psykiatrista hoitoa, ei muuta.
Näitä on oikeasti. Jotkut ei uskalla syödä kuin soseita koska pelkäävät tukehtuvansa.
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Miksi pitäisi leikkiä terveydellään tai jopa hengellään? Turvaranneke vaikuttaa todella hyvältä ajatukselta. Muista myös huomioliivit, nasta ja kerro aina lähtiessäsi jollekin minne menet ja kauanko aiot olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelin?
Jos puhelin lipeää kädestä tai akku loppuu liukkailla, niin se on menoa se! Turvaranneke sentään pysyy ranteessa.
ap
Paljon helpommin sen puhelimen akun muistaa ladata, kuin sen turvarannekkeen akun! Riippuen rannekkeesta, niin sen akku pitää 1-3 päivän välein!
Eihän nyt ole liukasta, kun on koko ajan ollut pakkasta. Pelkkää lunta, ei yhtään jäätä kävelyteillä ja jalkakäytävillä.
Jos olet ap tuon ikäisenä jo noin raihnaisessa kunnossa onkin syytä huolestua. Älä mene ulos ollenkaan.