Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen miettinyt nyt liukkailla että pitäisi ottaa turvaranneke käyttöön. Olen 47-vuotias nainen. Yksikin kaatuminen voi olla kohtalokas!

Vierailija
12.12.2023 |

Jos kaatuu jäällä se voi olla menoa, enkä välillä maaseudulla tiedä miten tulee ohikulkijoita vastaan että saisi ajoissa apua. Siksi olen pohtinut turvarannekkeen hankintaa. Vaikka tuleekin vähän vanhusolo, ei se haittaa kun tietää että on turvassa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ap tuon ikäisenä jo noin raihnaisessa kunnossa onkin syytä huolestua. Älä mene ulos ollenkaan.

Vierailija
22/27 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkailla? Normipakkassäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä kehnoin provo aikoihin. Ap tarvitsee psykiatrista hoitoa, ei muuta.

Näitä on oikeasti. Jotkut ei uskalla syödä kuin soseita koska pelkäävät tukehtuvansa. 

Vierailija
24/27 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Miksi pitäisi leikkiä terveydellään tai jopa hengellään? Turvaranneke vaikuttaa todella hyvältä ajatukselta. Muista myös huomioliivit, nasta ja kerro aina lähtiessäsi jollekin minne menet ja kauanko aiot olla.

Vierailija
25/27 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelin?

Jos puhelin lipeää kädestä tai akku loppuu liukkailla, niin se on menoa se! Turvaranneke sentään pysyy ranteessa.

ap

Paljon helpommin sen puhelimen akun muistaa ladata, kuin sen turvarannekkeen akun! Riippuen rannekkeesta, niin sen akku pitää 1-3 päivän välein!

Vierailija
26/27 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt ole liukasta, kun on koko ajan ollut pakkasta. Pelkkää lunta, ei yhtään jäätä kävelyteillä ja jalkakäytävillä.

Vierailija
27/27 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kypärä