Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimolle nilkkaketju.

Vierailija
11.12.2023 |

Kun sovimme että alamme hakea kolmatta pyörää niin hankimme vaimolle nilkkaketjun. Olimme lukeneet,  on merkki että varattu nainen on käytettävissä seksiin. Esim: baariin mentäessä vaimoni laittaa mustien sukkahousujen päälle kultaisen nilkkaketjun. Ja kas, aina joku ymmärtää asian. Näin olemme saaneet monta hyvää rakastaa vaimolle sänkyymme. Pari 31/33

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollani on kaulassa hoikka metallinen rengas jossa orjansilmukka edessä. Pois hän ei sitä saa, kun on pienellä erikoiskantaruuvilla kiinni ja avain minulla. Kulkee normi oloissa kaupat jne korkeakauluksisessa poolopaidassa kun häpeää. Olen siis pannoittanut hänet ja hän kuuluu vain minulle. Baariiin kun mennään niin olen määrännyt aina sukkikset,  korkkarit, nahkahameen ja avokauluksisen paidan että panta näkyy. Hänen täytyy näyttää muille että on vain minun omaisuutta kohdistamalla täysin huomio minuun. Kerran olen joutunut baarireissun jälkeen pieksemään hänet remmillä siniseksi kun vilkuili muita. Asia korjaantui kun oli viikon kipeä ja kuukauden kesti jälkien parantua. Pikku orjani käyttäytyy nykyään kiltisti eikä remmiä ole tarvittu hetkeen, riittää kun katson tiukasti häntä niin osaa käyttäytyä. Repa.

juuri näin. Naisen pitää tietää kuka on perheenpää. Olen ottanut luulot myös omaltani piiskaamalla, ei mäkätä ei valita. Tekee kotityöt ja hoitaa muutkin asiat. Antaa persettä mukisematta ja imee kun käsketään. Meidän talossa ei feministit juhli ja puhu tasa-arvosta. Iso Make.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla