Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotiin pääsee kuka vain töihin!

Vierailija
11.12.2023 |

Työttömät, mikäli työt ylipäänsä kiinnostaa, niin päiväkodista saa töitä ihan kuka vain. Riittää että on 18v. Jotain työkokeiluja voit saada myös alaikäisenä. 

Iän lisäksi plussaa on jos sinulla on kaksi jalkaa ja kaksi kättä. Mutta ei haittaa vaikka ei olisi. 

Olen vakaopettajana tehnyt töitä esim.18v juuri täyttäneen nuoren pojan kanssa joka istui huppu päässä ja pelasi puhelimella koko työpäivän ajan. Ei kyennyt syömään lapsiryhmässä kun kuulemma ahdisti ihmiset. Kerran ryhmässäni sijainti yksi lähemmäs 200kg henkilö joka ei pystynyt kunnolla liikkumaan. Istui sohvalla koko päivän ja haisi niin pahalle että lapsetkin kysyi että mikä täällä haisee. On myös ollut yksi selvästi mielenterveyshäiriöinen, joka ei halunnut olla samassa tilassa missä wlan. Lopulta oli pihalla. Pelkäsi myös puhelinta, joten sitäkään ei voinut kädessä pitää. Tässä vain muutama esimerkki siis. Eli älkää epäilkö ettette pääsisi töihin päiväkotiin, ihan takuulla pääsette.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi 10 min tauko. Ei saa polttaa. Joku tupakalle haiseva sylittelemässä lapsia? Ei tule kuuloonkaan.

Tuleeko tuon 10min tauon lisäksi vielä lounastauko? Ruokaillaanko yhdessä lasten kanssa? Täytyykö ruuasta maksaa itse?

Kyllä, syömme lasten kanssa. Kyllä, sitä samaa ruokaa johon lapset pudottelevat ottimia, yskivät ja pärskivät kun linjasto kulkee pienempien pään korkeudella. Hyppäämme antamaan lisää, kuivaamaan kaatuneita juomia ja hotkimaan jäähtyneen ruokamme kuka mitenkin parhaaksi näkee. Salaateista ongittu kaikki sattumat, ruokaa ei riitä lisää otettavaksi jos ehtisi syödä, tietyt leivät loppuu ennen kuin oma ruokavuoro. Paikat siivottomia kun 200 lasta syö samassa ruokalassa ja olemme viimeisiä. Kova meteli. Pomot syö hiljaisessa taukohuone

Hyi oksennus. Kaikki kunnia heille jotka kyseistä työtä tekee. Itse olin työharjoittelussa siivoojana päiväkodissa ja tiesin että ei oo mun paikka. Pahinta ei ollut se sotku vaan lastenlaulut ja meteli. 

Vierailija
62/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sijaisena, rikostausta piti selvittää ja lähihoitaja piti olla. 

Ja jämäkkä piti olla, sitä vaadittiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aah ihanaa t: jammu

Vierailija
64/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa alkaa olla sama juttu. Kerran sijainen oli kännissä töissä. Onneksi muut huomasivat ekan tunnin aikana. Kerran yksi meni myös luokkaan nukkumaan ja lapset hakivat toisen opettajan paikalle. Joskus sijainen on myös kadonnut kesken päivän. Tätä saadaan kun palkat junnaa, työolosuhteet ei kiinnosta johtoa ja yhteiskunnallinen arvostus murenee. Pätevät opettajat tekevät omat johtopäätöksensä.

Vierailija
65/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapsen päiväkodissa on töissä m a m u niin jään töistä kotiin siihen asti kunnes lapselle uusi hoitopaikka. Syömme sitten nistipataa. Lapsen turvallisuus edellä. 

Vierailija
66/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On valitettavan totta, että päiväkotiin pääsee töihin vailla alan koulutusta. Ja ei se ei ole sama asia  , kuin kotona oman lapsen kasvatus... 

Niin missä? Onko tämä oikeasti jokin pääkaupunkiseudun erikoispiirre, että päiväkotiin pääsee kuka tahansa töihin? Kun ainakin Porissa vaaditaan alan koulutus.

Vierailija
67/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten pääse. Entinen tuttuni, jolla koulutus ompelijan ammattiin, ei päässyt päiväkotiin vaikka sinne halusi.

Vierailija
68/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ? 😱 Työhakemus äkkiä minulle!

-Runkkari

Vierailija
69/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen autisti ja narsisti, lisäksi minulla on rikosrekisteri. Kerrotko mihin päiväkotiin pääsen töihin?

Linnaan kerrossiivojaksi.

Ei pääse helposti. Porukkaa jonossa niin helvetisti jonossa kun työstä saa vapauksia ja pientä rahaa. 

Vierailija
70/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen autisti ja narsisti, lisäksi minulla on rikosrekisteri. Kerrotko mihin päiväkotiin pääsen töihin?

Ei pääse helposti. Porukkaa jonossa niin helvetisti jonossa kun työstä saa vapauksia ja pientä rahaa. 

Eikö vankilassa vangit itse siivoa

71/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon nykyään on tarjolla perhepäivähoitoa? Siis että perhepäivähoitaja (yksityinen yrittäjä tai kunnallinen) ottaa kotiinsa päivähoitoon lapsia? Mä olin sellaisessa lapsena 1980-1990-lukujen vaihteessa.

Eikö se olisi kivempaa lapsille? Ei olisi niin paljon hässäkkää ympärillä.

Vierailija
72/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vankilassa vangit itse siivoa

Oman koppinsa. Yleisistä tiloista saa pikkupalkkaa.

Vierailija
73/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa väärä väite. Päiväkoteihin palkatuilta vaaditaan rikostaustaselvitys vai mikä se nyt onkaan ja jos siellä on tiettyjä rikoksia niin ei pääse.

Vierailija
74/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa väärä väite. Päiväkoteihin palkatuilta vaaditaan rikostaustaselvitys vai mikä se nyt onkaan ja jos siellä on tiettyjä rikoksia niin ei pääse.

No mites tarkistat rikostaustan henkilöltä jonka kaikki paperit hukkuneet välimereen?? 

Vierailija
75/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako jos tupakoi? En sisällä sentään, mutta tauoilla.

Ei päiväkotityössä ole taukoja monikossa. On vain yksi n.10 minuutin tauko päivässä. Riippuu kaupungista luultavasti haittaako, Helsinki esim on savuton kaupunki.

Vierailija
76/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jokin pääkaupunkiseudun juttu? Asun länsirannikolla, ja silloin harvoin kun tulee vastaan jokin päiväkodin tms. lapsiin liittyvä avoin paikka, ilmoituksessa on aina ollut edellytyksenä alan koulutus. Ei ole tullut mieleenikään hakea.

Oletko varma, ettei ne epämääräiset tyypit ole lähetetty sinne jostain kuntouttavasta työtoiminnasta tai mitä noita nyt on?

Helsingissä sijaiseksi voi päästä kahden päivän perehdytyksellä tai aikaisemmalla työkokemuksella.

77/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun lapsen päiväkodissa on töissä m a m u niin jään töistä kotiin siihen asti kunnes lapselle uusi hoitopaikka. Syömme sitten nistipataa. Lapsen turvallisuus edellä. 

Eikö siellä saa olla edes virolaisia ja venäläisiä lastenhoitajia?

78/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä saa olla edes virolaisia ja venäläisiä lastenhoitajia?

Vierailija
79/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan kuka vaan, mutta lastentarhan opettajaksi riittää kandidaatti. Eikä lääketieteen kandidaattikaan saa tehdä oikeestaan mitään.

Vierailija
80/98 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilin toive ammatti on päästä lastentarhaan töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän