Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos ei ilmoita koiraa uuteen Ruokaviraston koirarekisteriin?

Vierailija
11.12.2023 |

Missään ei sanota.

Koiraveron uudelleen tulemista tässä suunnitellaan, sanokaa mun sanoneen.

Kommentit (480)

Vierailija
361/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoijalle numero 333: teet itsestäsi pellen. 

-eri

Olen eri, jonka kanssa kinaat. Mut sä teet itsestäsi dillen.

Joo joo, mennyvittuun määlyperse.

Pakene vuorille teinikapinallinen ätmi.

Tukehdu veriseen aidskyrpään horovittuinen satiaispesä.

Vedä alahuulesi finnisen pääsi yli, ja nielaise kukkakaali (mikromuna) krpä

Vierailija
362/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähelvettiä, jollai veetipetterillä kiristää nyt aika pahasti :D

Juu, leikkii mielikuvituseläinlääkäriä palstalla eikä ymmärrä hevonvittuakaan tietojärjestelmien toiminnasta.

Apua on saatavilla, tiedäthän sen? Soita, ennen kuin on myöhäistä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat pois kaupungeista. 

Vierailija
364/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo määlyperse joka ei osaa edes lainata viestiä oikein. Arvaat varmaan kuinka "korkealle" arvostan kaltaisesi idiootin mielipiteen?

Oi, miten fiksu kommentti. Olet varmaan todella ylpeä itsestäsi? Luuletko, että kukaan ottaa sinua vakavasti? :D

Luuletko että minua kiinnostaa jonkun vajaaälyisen määlyperseen vakavastiottamiset millään tapaa?

Taidat olla pahasti m* nan puutteessa. En ihmettele...:D

Minulla on muna tuossa vasemmassa lahkeessa, mutta mistäs me sinulle aivot löydettäisiin?

Okei - enpä tiennyt, että noin akkkamaisia miehiä edes on olemassa! :D

Vierailija
365/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähelvettiä, jollai veetipetterillä kiristää nyt aika pahasti :D

Juu, leikkii mielikuvituseläinlääkäriä palstalla eikä ymmärrä hevonvittuakaan tietojärjestelmien toiminnasta.

Meinasin sitä toista sekopäätä :D

Eipä täällä muita sekopäitä ole näkynyt.

Vierailija
366/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen jos vastaisin, niin sanoisinpa että sittenhän tuon näkis!

Vierailija
367/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Sori, en oikein kuule sössötystäsi sen aidskyrvänlutkutuksesi yli.

Vierailija
368/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä sinä mitään muutakaan ole tähän mennessä tiennyt, joten tuskin tuli yllätyksenä kenellekään.

Vierailija
369/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etpä sinä mitään muutakaan ole tähän mennessä tiennyt, joten tuskin tuli yllätyksenä kenellekään.

Hanki itsellesi apua. Täällä puhutaan koirarekisteristä. Ketään ei kiinnosta sinun traumasi.

Vierailija
370/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän koiravanhustani e.lääkärissä ja sanoin ettei koira ole rekisterissä. E.lääkäri sanoi ettei kyseistä asiaa valvo että voidaan jatkossakin käydä lääkärissä ilman huolta että minut johonkin ilmiantaisi. Eiköhän ne muutkin lekurit ole samaa mieltä.

Vierailija
371/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän koiravanhustani e.lääkärissä ja sanoin ettei koira ole rekisterissä. E.lääkäri sanoi ettei kyseistä asiaa valvo että voidaan jatkossakin käydä lääkärissä ilman huolta että minut johonkin ilmiantaisi. Eiköhän ne muutkin lekurit ole samaa mieltä.

No ei tietenkään valvo, kun ei rekisteröinnin takaraa vielä ole ylitetty. Jossain kohtaa vuodenvaihteen jälkeen asia on eri.

Vierailija
372/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiset eläinlääkärit ovat yrittäjiä.

Millainen yrittäjä torpedoi asiakassuhteen tekemällä asiakkaastaan ilmoituksen mahdollisine seuraamusmaksuineen? 

Sen haluaisin kyllä nähdä. :)

Vierailija
373/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityiset eläinlääkärit ovat yrittäjiä.

Millainen yrittäjä torpedoi asiakassuhteen tekemällä asiakkaastaan ilmoituksen mahdollisine seuraamusmaksuineen? 

Sen haluaisin kyllä nähdä. :)

Meinaat että yksityiset katsastuskonttoritkaan eivät koskaan hylkää ketään, koska eivät halua aiheuttaa asiakkaalle ajokieltoa mahdollisine korjausmaksuineen? Oikeasti, kuinka tyhmää porukkaa täällä oikein on?

Vierailija
374/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Sori, en oikein kuule sössötystäsi sen aidskyrvänlutkutuksesi yli.

Ätmillä palaa käämi, kun muut ei myötäile sinua. Niinhän sitä sanotaan, että hullua pitää myötäillä.

Vierailija
375/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään valvo, kun ei rekisteröinnin takaraa vielä ole ylitetty. Jossain kohtaa vuodenvaihteen jälkeen asia on eri.

Miksi olisi. Paljonko se eläinlääkärin napaa kaivaa onko koira rekisterissä vai ei. Se on viranomaisten homma valvoa.

Vierailija
376/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koirani e.lääkäri sanoi että ollaan ihan ensi vuonnakin tervetulleita lääkäriin. Ei koiraani ole edes sirutettu, eikä siitäkään ole kukaan sanonut 14 vuoden aikana kun olen käyttänyt koiraa lääkärissä. Täällä nämä itseään asiantuntijoiksi kutsuvat eivät selkeästi ole itse keskustelleet yhdenkään eläinlääkärin kanssa asiasta. 

Vierailija
377/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi. Paljonko se eläinlääkärin napaa kaivaa onko koira rekisterissä vai ei. Se on viranomaisten homma valvoa.

No tuskinpa se eläinlääkärin napaa kaivaa onko koira sopiva jalostukseen vai ei, mutta kas kun se on viranomaisen määräämä valvontavelvoite, niin ei siinä mitään napojen kaivelua sen enempää tarvita. Voit jatkaa töissäsi ja valvoa, tai vaihtaa alaa.

Vierailija
378/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koirani e.lääkäri sanoi että ollaan ihan ensi vuonnakin tervetulleita lääkäriin. Ei koiraani ole edes sirutettu, eikä siitäkään ole kukaan sanonut 14 vuoden aikana kun olen käyttänyt koiraa lääkärissä. Täällä nämä itseään asiantuntijoiksi kutsuvat eivät selkeästi ole itse keskustelleet yhdenkään eläinlääkärin kanssa asiasta. 

Tietysti olet tervetullut. Ja kun valvontavelvoite alkaa, niin olet myös varmasti tervetullut sinne siruttamaan koirasi ja ilmoittamaan sen rekisteriin.

Vierailija
379/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis luuletteko ihan oikeasti, että pieneläinlääkärit ilmoittavat Ruokavirastoon yhtään mitään? :D

Se on sitten entinen asiakas se.

-eri vastaa

Kaikille el.lääkäreille kuuluu

Ilmoitusvelvollisuus koskee myös salassa pidettäviä tietoja

Eläinlääkäri voi työssään kohdata tilanteita, joissa potilaan sairaus, vammat, yleistila tai muut seikat herättävät epäilyksiä, että eläintä on kohdeltu eläinsuojelulain vastaisesti tai se on tuotu maahan laittomasti. Lain mukaan eläinlääkärillä on velvollisuus ilmoittaa epäilyistään valvontaviranomaisell

Niin, siis velvollisuus ilmoittaa jos on epäily eläinsuojelurikoksesta. Liittyy tähän aiheeseen miten? 

Liittyy si

Hohhoijaa, siinä vaiheessa kun susta on tehty elsu, se rekisteröimättömyys taitaa olla pienin ongelma siinä kokonaisuudessa. 

Vierailija
380/480 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas minkälaista kielenkäyttöä täällä! Taidan laittaa ruokavirastolle anomuksen, että peruvat koko koirarekisterin kun se saa näköjään ihmiset mielenvikaisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi