Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö myöntämään, että sinua ärsyttää, jos joku nainen on saanut hyvän ja mukavan elämän...

Vierailija
10.12.2023 |

...ilman että on joutunut näkemään suurta vaivaa asioiden eteen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ärsyttäisi, että nainen on siinä onnistunut? Niinhän sen pitääkin mennä.

Vierailija
2/8 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se olisi minulta pois? Kukin tyylillään. Itse pidän haasteista työssä ja sitä kautta olen omaisuuteni kerryttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei ole mitään myönnettävää? Ootsä nyt selvinpäin?

Vierailija
4/8 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei... niitä on paljon. Ärsyttää vain ettei itseä ole onnistanut missään asiassa.

Vierailija
5/8 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttäisi, että nainen on siinä onnistunut? Niinhän sen pitääkin mennä.

Monia tuntuu hiertävän, jos nainen ei joudu kärsimään ja raatamaan vuosikausia saavuttaakseen hyvän elintason. Esim. jos nainen hyötyy ulkonäöstään ja tienaa hyvin mallina tai menee naimisiin varakkaan miehen kanssa, joka mielihyvin elättää vaimonsa. 

Vierailija
6/8 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia tuntuu hiertävän, jos nainen ei joudu kärsimään ja raatamaan vuosikausia saavuttaakseen hyvän elintason. Esim. jos nainen hyötyy ulkonäöstään ja tienaa hyvin mallina tai menee naimisiin varakkaan miehen kanssa, joka mielihyvin elättää vaimonsa. 

Kävin korkeakoulun ja tienaan itse omat rahani yrittäjänä ja elän mukavasti noin 3-4 työpäivällä viikossa. Sekin tuntuu montaa hiertävän, etten ole perjantaisin töissä.

Vierailija
7/8 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin korkeakoulun ja tienaan itse omat rahani yrittäjänä ja elän mukavasti noin 3-4 työpäivällä viikossa. Sekin tuntuu montaa hiertävän, etten ole perjantaisin töissä.

Mutta häiritseekö sinua, jos joku nainen saa hyvän elintason miehen avulla?

Vierailija
8/8 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vähän aiheuttaa kateutta, koska ite oon kokenut niin paljon vastoinkäymisiä ja haasteita ja saanut heikommat pelikortit tähän maailmaan :( 

Mutta yritän kuitenkin.