Pystytkö myöntämään, että sinua ärsyttää, jos joku nainen on saanut hyvän ja mukavan elämän...
...ilman että on joutunut näkemään suurta vaivaa asioiden eteen?
Kommentit (8)
Miten se olisi minulta pois? Kukin tyylillään. Itse pidän haasteista työssä ja sitä kautta olen omaisuuteni kerryttänyt.
Vaikka ei ole mitään myönnettävää? Ootsä nyt selvinpäin?
Ei... niitä on paljon. Ärsyttää vain ettei itseä ole onnistanut missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ärsyttäisi, että nainen on siinä onnistunut? Niinhän sen pitääkin mennä.
Monia tuntuu hiertävän, jos nainen ei joudu kärsimään ja raatamaan vuosikausia saavuttaakseen hyvän elintason. Esim. jos nainen hyötyy ulkonäöstään ja tienaa hyvin mallina tai menee naimisiin varakkaan miehen kanssa, joka mielihyvin elättää vaimonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ärsyttäisi, että nainen on siinä onnistunut? Niinhän sen pitääkin mennä.
Monia tuntuu hiertävän, jos nainen ei joudu kärsimään ja raatamaan vuosikausia saavuttaakseen hyvän elintason. Esim. jos nainen hyötyy ulkonäöstään ja tienaa hyvin mallina tai menee naimisiin varakkaan miehen kanssa, joka mielihyvin elättää vaimonsa.
Kävin korkeakoulun ja tienaan itse omat rahani yrittäjänä ja elän mukavasti noin 3-4 työpäivällä viikossa. Sekin tuntuu montaa hiertävän, etten ole perjantaisin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin korkeakoulun ja tienaan itse omat rahani yrittäjänä ja elän mukavasti noin 3-4 työpäivällä viikossa. Sekin tuntuu montaa hiertävän, etten ole perjantaisin töissä.
Mutta häiritseekö sinua, jos joku nainen saa hyvän elintason miehen avulla?
No ihan vähän aiheuttaa kateutta, koska ite oon kokenut niin paljon vastoinkäymisiä ja haasteita ja saanut heikommat pelikortit tähän maailmaan :(
Mutta yritän kuitenkin.