Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun miehen koti ja menneisyys ahdistaa?

Vierailija
10.12.2023 |

Olemme miesystävän kanssa olleet yhdessä jo jonkin aikaa ja yhteen muutto alkaisi olemaan ajankohtaista elämäntilanteen muuttuessa. Olemme viettäneet tähän saakka yhteistä aikaa luonani eri paikkakunnalla ja nyt tuo saman katon alle muutto koskisi miehen asuntoa käytännön syistä.

Olemme puhuneet todella avoimesti asioista ja menneisyydestämme puolin ja toisin, nyt kuitenkin alan ahdistumaan huomatessani että mieleeni palaa kummittelemaan kerrottuja asioita mieheni mennesiyydestä enkä siksi viihdy hänen kodissaan, sillä minua ahdistaa hänen sinkkuaikoinaan siellä tapaahtuneet asiat. Enkä halua yhteiseksi sängyksemme jotain sellaista jossa on irstailtu aikana enne mua muiden kanssa. En halua että tuleva kotini muistuttaa mua mistään tuollaisesta! Tiedostan etten ole järkevä, mutten silti voi tuntemuksilleni mitään.

Kiitos että ymmärrät, etkä lähde solvaamaan mua lapselliseksi tai muuta vastaavaa.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, jos totuuden kertominen on ap:n mielestä solvaamista. Parempi varmaan olisi keskittyä omaan henkiseen kasvuun ja siihen, että kasvattaisi jonkinlaisen aikuisen ihmisen itsevarmuuden.

Vierailija
22/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla ei kannata muuttaa ennen kuin varaa uuteen asuntoon ja sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt miehet ei saisi nuoruudessaan toteuttaa fetissejä ja fantasioita, kun suomiakkojen ego ei kestä sitä, että sinkkuvuosinaan mies on tehnyt sitä, mitä naiset on tehnyt.

Aivan sairasta!

Menneisyys on menneisyyttä. Piste. M28

Vierailija
24/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sun omat huonekalut menee jos muutatte yhteen? Pitäähän sun saada niitä ihan yhtä paljon teidän yhteiseen kotiin ja/tai hankitte uusia. Älä missään nimessä muuta toisen valmiiseen niin että se jonkun yhden hyllyn raivaa sun tavaroille. Mä tein joskus sen virheen ja jouduin katumaan. 

Tällaiseta ratkaisusta ei tosiaankaan olisi kyse. Minulla kuitenkin pienempi ja huonompi sänky, joten se saa mennä. Mäkin aikoinani joskus tehnyt tuon virheen, niin en sitä samaa ainakaan tuossa mittakaavassa teksi. Muutto juuri miehen asuntoon vain hyvin perusteltua sijainnin yms asioiden vuoksi.

-ap

Eli sun vaihtoehdot ovat:

a) Ostatte uuden sängyn ja muutatte uuteen asuntoon.

b) Jätät miehen.

c) Et jätä miestä, mutta et muuta hänen kanssaan kimppaan.

d) Kasvat henkisesti ja ymmärrät että kaikilla on menneisyys, etkä vaivaa päätäsi asialla enempää.

Valitse mieleisesi.

Vierailija
25/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheenne ei ole ollut avointa vaan törkeää. Miksi ihmeessä mies on muistellut jotain vanhoja irstailuja sinun kuullen? Ei ole normaalia. Yleisellä tasolla voi kertoa millaisia suhteita on ollut, yksityiskohtiin sinua kunnioittava mies ei koskaan menisi. 

Kyse ei ole erityisemmin mistään yksityiskohdista, olen vain tiedustellut aiemmista seksikumppaneista sekä siitä onko kyseisestä sänkyä käytetty noissa puuhissa.

-ap

Vierailija
26/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on suomiakalta pois, jos mies on nuoruudessaan pannut esim. japanilaista naista suuhun samalla sängyllä kuin missä nukkuu naisen kanssa, jonka kanssa asettuu aloilleen? M28

Vierailija
27/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt miehet ei saisi nuoruudessaan toteuttaa fetissejä ja fantasioita, kun suomiakkojen ego ei kestä sitä, että sinkkuvuosinaan mies on tehnyt sitä, mitä naiset on tehnyt.

Aivan sairasta!

Tarkoittaako se viinaa ja sekoilua? Ei naiset etsi fetissimiehiä.

Vierailija
28/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sairasta!

Ei, vaan miksi pitää kaikkea kertoa uudelle kumppanille? 

Vierailija
29/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaako anoppi samaan kämppään?

Vierailija
30/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, jos totuuden kertominen on ap:n mielestä solvaamista. Parempi varmaan olisi keskittyä omaan henkiseen kasvuun ja siihen, että kasvattaisi jonkinlaisen aikuisen ihmisen itsevarmuuden.

Saa toki vapaasti kertoa mielipiteen lapsellisuudestani tai mitä nyt kokee tarpeelliseksi sanoa en minä siitä ota nokkiini, mutta mieluiten toivoisin sen olevan jotenkin rakentavasti ilmaistu eikä pelkkää solvausta.

-ap

Vierailija
31/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo mies dumppaa tuon paskan naisen. Miehet ovat onnellisimpia sinkkuina, kun ei tarvitse alistua hauras egoisen ja skitson suomiakan jokaiseen käskyyn ja määräykseen. Onnea vain suomiakoille puhtaan sängyn löytämiseen!!! :D :D xD M28

Vierailija
32/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on suomiakalta pois, jos mies on nuoruudessaan pannut esim. japanilaista naista suuhun samalla sängyllä kuin missä nukkuu naisen kanssa, jonka kanssa asettuu aloilleen? M28

Mitä sillä japanilaisuudella on tässä tekemistä?

Vierailija
33/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä japanilaisuudella on tässä tekemistä?

Koetas itse päätellä...

Vierailija
34/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina kun naiset koittaa aukoa päätä miehille. Koska puheiden taakse ei voi koskaan pistää tekoja, sanat ovat automaattisesti täysin voimattomia.

Vierailija
35/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naama ku Gerard Depardieulla, nii naistahan saa vaikka olkipatjan päällä.

Kyllä jämpti o näin!

Vierailija
36/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa uusi sänky. 

Tämä olisikin todella hyvä ratkaisu, mutta sille ei ole mitään kunnon perusteita, sillä sänky on kohtalaisen uusi ja hintava, vaihtaminen uuteen hankalaa koska se on iso ja toisaalta reippaasti tappiolla myyminen uuden tieltä vaikeasti perusteltavaa.

-ap

Kohtalaisen uusi sänky? Kauan te olette olleet yhdessä sitten? 

Vierailija
37/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit tehdä miehen silmille, ne on katselleet ties mitä. Ei kai sellaisen miehen kanssa voi olla!

Vierailija
38/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa harmillista että sun on pitänyt saada tietoosi ne entiset irstailut 😕 Se on ihan hyvä neuvo kyllä että entisistä ei juuri kannattaisi puhua. Onko hän ihan itse tuonut asioita esille vai oletko kysellyt? Mietitkö niitä juttuja silloin kun teillä on seksiä, tai tuleeko sulla niistä paha mieli ja miten paljon ne pyörii sun mielessä? 

On siis kertonut kysyttäessä, mutta ehkä kertonut myös liian avoimesti joitain juttuja joita en olisi tahtonut tietää, sillä ne vaivaavat mua nykyisin. Jos ollaan käymässä miehen asunnolla tuntuu herkästi pahalta ja tulee mieleen juttuja vaikka miten yrittäisi keskittyä nykyisyyteen.

-ap

Vierailija
39/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaisilla taas psykoosit päällä ja miesvihaa ketju täynnä. Miehen menneisyys on menneisyyttä. Get over it.

Vierailija
40/67 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka hankkisitte uuden asunnon ja sängyn, saat miehen mukana sen mulkun, joka on soutanut muissakin naisissa. Miten pystyisit elämään asian kanssa?

Totta. Kyllä tuokin asia on mielessä ja erityisesti alussa vaati todellisia ponnisteluja mieleltä ettei vaivannut jatkuvasti. Taidan olla todella herkkä tällaiselle.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi