Mikä avuksi kun miehen koti ja menneisyys ahdistaa?
Olemme miesystävän kanssa olleet yhdessä jo jonkin aikaa ja yhteen muutto alkaisi olemaan ajankohtaista elämäntilanteen muuttuessa. Olemme viettäneet tähän saakka yhteistä aikaa luonani eri paikkakunnalla ja nyt tuo saman katon alle muutto koskisi miehen asuntoa käytännön syistä.
Olemme puhuneet todella avoimesti asioista ja menneisyydestämme puolin ja toisin, nyt kuitenkin alan ahdistumaan huomatessani että mieleeni palaa kummittelemaan kerrottuja asioita mieheni mennesiyydestä enkä siksi viihdy hänen kodissaan, sillä minua ahdistaa hänen sinkkuaikoinaan siellä tapaahtuneet asiat. Enkä halua yhteiseksi sängyksemme jotain sellaista jossa on irstailtu aikana enne mua muiden kanssa. En halua että tuleva kotini muistuttaa mua mistään tuollaisesta! Tiedostan etten ole järkevä, mutten silti voi tuntemuksilleni mitään.
Kiitos että ymmärrät, etkä lähde solvaamaan mua lapselliseksi tai muuta vastaavaa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puheenne ei ole ollut avointa vaan törkeää. Miksi ihmeessä mies on muistellut jotain vanhoja irstailuja sinun kuullen? Ei ole normaalia. Yleisellä tasolla voi kertoa millaisia suhteita on ollut, yksityiskohtiin sinua kunnioittava mies ei koskaan menisi.
Kyse ei ole erityisemmin mistään yksityiskohdista, olen vain tiedustellut aiemmista seksikumppaneista sekä siitä onko kyseisestä sänkyä käytetty noissa puuhissa.
-ap
Oot kaheli trollaija ap!
En minäkään pystyisi, yök. Tosin en edes ottaisi miestä jolla on ollut irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, ettei ap ole oikein sinut toisen historian kanssa. Se on ongelma. AP pystytkö työstämään tämän asian kuntoon? En usko, että uusi sänky tai asunto oikeasti auttaa tähän, jos ongelma on toisen seksihistoriassa. Ei se ihmisen historiaa mihinkään muuta.
Tässä myönnän olevan kyllä perää. En vain tiedä miten tuota asiaa voisi lähteä työstämään ja sitten vielä sekin että jos nyt muutan miehen kanssa asumaan hänen asuntoonsa, niin onko luvassa ongelmia koska en ole sinut tuon kuvailemani asian kanssa, vai voisiko sitä jotenkin työstää siinä sivussa ilman että se pilaa pahimmillaan asioita.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuo mies dumppaa tuon paskan naisen. Miehet ovat onnellisimpia sinkkuina, kun ei tarvitse alistua hauras egoisen ja skitson suomiakan jokaiseen käskyyn ja määräykseen. Onnea vain suomiakoille puhtaan sängyn löytämiseen!!! :D :D xD M28
Kasvapa aikuiseksi !
Olet muuttamassa yhteen jpnkun irstailijan kanssa. Ei tosiaan kovin järkevä suunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Olet muuttamassa yhteen jpnkun irstailijan kanssa. Ei tosiaan kovin järkevä suunnitelma.
Ei ole kyse mistään irstailijasta, muutaman irtojutun kuitenkin kertoi olleen.
-ap
Niin, onhan kaikissa patjoissa spermaa, joissa seksiä harrastetaan/ on harrastettu. Suurin osa varmasti ostaa uuden sängyn yhteenmuuton koittaessa.