Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmiset oikein lotraa suihkussa??

Vierailija
10.12.2023 |

Hiukset ja kriittiset paikat pesaisee ihan muutamassa sekunnissa niin miksi moni naapuri lorottaa vettä jopa 20 minuuttia yhtä soittoa. Mahtaa olla komeat tasauslaskut näillä, itse saan aina takaisinpäin.

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesevät itsensä kunnolla, ja pitkiin paksuihin hiuksiin menee ihan jo läpikastelussa aikaa. Tosin ei mulla mene 20 minuuttia suihkussa. Moni haluaa varmasti rentoutua virtaavan veden alla. 

kuinka pitkät hiukset sinulla oikein on? puolimetriset ainakin kastuu muutamassa sekunnissa.

Vierailija
82/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kunnon suihku niin kyllä minäkin lotraisin. Joskus repäisen ja kannan pihalle kaksi 10l ämpäriä yhden sijaan, mutta ei tuolla pakkasessa kovin kauaa viihdy vaikka ois kuin monta ämpäriä. Hiukset pesen vessan lavuaarissa mutta ei niitä kyllä parissa sekunnissa hoidella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut ottaa tunnin kuumia suihkuja ja kylpyjä päivittäin tai parhaimmillaan kolmekin kertaa päivässä. Tekee hyvää kylmänä vuodenaikana - n. 43C lämpöinen vesi varsinkin :)

Vierailija
84/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä mun pitkiä hiuksia parissa sekunnissa pese.

Opettele tehokkaampi pesutekniikka, niin onnistuu sinultakin.

Ap

Sulla ei siis ole mitään kokemusta pitkien hiusten pesemisestä.

Vierailija
85/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi teini ja nuori aikuinen voi lämmittää luitaan, jos on mennyt luihin ja ytimiin, palelee. Silloin kun patterilämmitys ei toimi kerrostalossa tai on oltu ulkona. Ja se kylmyys ei lähde kaikilla muuten. Osa on vaivaisia myös, lihakset jäykistyvät kylmässä tai nivelet. Tai muuten jää kurkkuun kylmyys ellei tule suihkun lämpö. Myös halutaan että vointi paranee ja mieliala, lämmin vesi voi hoitaa kotioloissa mielenterveyttä. Se voi olla ainoa joka tekee sen kylmässä huoneilmassa ja ulkoilman jälkeen. Saunaa ei ole kaikilla tai ei voi jostain syystä käyttää. Iho voi kuivua suihkussa jos ei ole tarkkana, ei sentään niin kauan kaikki ole. Ja voidetta sen jälkeen.

Osa haluaa myös fyysisen ja henkisen puhtauden, ihokin puhdistuu. Naiset joutuvat pesemään enemmän paikkoja ja hiuksia, sekä iholta pois ne pesuainejäämät. Miehillä on kuulemma useammin lämmin, naiset palelevat. Mutta riippuu ruokavaliosta onko lihaa, laihduttaako tai varaa

tämä oli minulle uutta, että suihkusta saa lämpöä ja rakkautta.

mitä paikkoja naiset joutuvat pesemään enemmän kuin miehet? tissejä?

Vierailija
86/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimaksu sisältyy vuokraan, joten eipä tarvi miettiä kuinka vettä lotraa

Vuokranantaja voi haluta nostaa vuokraa jos huomaa lisääntyneen vedenkulutuksen. 

Vierailija
87/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina suihkussa vartin verran koska olen aika tarkka pesun suhteen. Tunnen kyllä syyllisyyttä siitä, koska tiedostan että varsinkin näin talvella veden lämmitykseen kuluu paljon energiaa. Olen kuitenkin sallinut itselleni tämän, koska käyn vain 3-4 kertaa viikossa suihkussa ja koska muuten elän tosi sniidusti ja kestävästi. Raha ei liity tähän mielestäni ollenkaan, ainoastaan planeetan resurssit. Millään rahalla ei pitäisi saada tuhota enempää kuin oma osansa.

Vierailija
88/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pesen kasvot

- Teen kasvojen ihon kuorinnan

- Pesen kainalot

- Sheivaan kainalot

- Sheivaan sääret

- Pesen koko kehon

- Pesen hiukset shampoolla 2 kertaa, parempi lopputulos näin (googlaa jos kuulostaa oudolta, ei ole sitä)

- Laitan hoitoaineen

- Pesen varpaanvälit

- Huuhtelen hoitoaineen huolellisesti

Vierailija
89/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimaksu sisältyy vuokraan, joten eipä tarvi miettiä kuinka vettä lotraa

Vuokranantaja voi haluta nostaa vuokraa jos huomaa lisääntyneen vedenkulutuksen. 

ei onnistu minun vuokrasopimuksella

Vierailija
90/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kunnon suihku niin kyllä minäkin lotraisin. Joskus repäisen ja kannan pihalle kaksi 10l ämpäriä yhden sijaan, mutta ei tuolla pakkasessa kovin kauaa viihdy vaikka ois kuin monta ämpäriä. Hiukset pesen vessan lavuaarissa mutta ei niitä kyllä parissa sekunnissa hoidella.

Missä asut?

Vierailija
91/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hitaasti nautiskellen virtaavasta vedestä ja lämmöstä, samalla katselen leffaa puhelimesta, joka on suihkukaapin lasin takana pöydällä. Lämmittelen ja sivelen ihoani huvikseni. Nojailen seinään kuuman veden alla. Ihana päivän päätös. Seksiä kun ei ole, ei ole miestä. Se olisi vielä ihanampi päätös päivälle kuin ylipitkä suihkuttelu.

Vierailija
92/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain kaksi kertaa viikossa suihkussa. Kaksi puolen tunnin suihkua viikossa on vähemmän kuin päivittäinen kymmenen minuutin suihku.

Vierailija
93/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kertaakaan omassa suihkussa tänä vuonna. Käyn töissä suihkussa. Sielläkin homma hoituu n minuutissa. Olen mies.

Vierailija
94/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
95/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käyn suihkussa nopeasti, mutta sitten tunnen itseni suihkun jälkeen yhtä likaiseksi kuin jos en olisi käynyt suihkussa ollenkaan.

Vierailija
96/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta käydään sotia vedestä. 

Onneksi ette asu E-Espanjassa, veden käyttö on jo rajoitettua.  

Mutta minä-minä-suomalaiset viis veisaa. 

Vedenkäyttö on kokonaisuus. Kenenkään vesilasku ei koostu vain suihkuista, siihen sisältyy muutakin. Minä mieluummin olen tarkka muissa asioissa ja käytän sitten vähän enemmän aikaa suihkussa. Meillä ei silti ole mitkään megavesilaskut. 

Vierailija
97/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt kertaakaan omassa suihkussa tänä vuonna. Käyn töissä suihkussa. Sielläkin homma hoituu n minuutissa. Olen mies.

Ehdit 60 sekunnissa pestä huolellisesti kaikki paikat ja hiukset myös? 

Vierailija
98/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyhmää laskea puhdasta vettä suoraan viemäriin. 

Vierailija
99/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli suihkussa aina minuutin ja haisi,etenkin muna ja per se. Ei kai se siilitukka paljon pesua vaatinut mutta olisi edes saippuoinut itsensä ja huuhtonut per settä! Sitten ihmetteli vielä kun seksiä ei tipu..

Itse olen suihkussa noin 20 min,sillä välin kun hoitoaine vaikuttaa sheivaan ja kuorin. Ja tuoksun hyvältä!

Kaverilla oli vähän sama tilanne eksänsä kanssa ja voin kertoa, että kyllä todella vaikutti siihen mitä tapahtuu tai ei tapahdu makuuhuoneessa. 

Vierailija
100/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdit 60 sekunnissa pestä huolellisesti kaikki paikat ja hiukset myös? 

Luin juuri jonkun somepostauksen kommentteja jossa miehet naureskelivat että ei kai kukaan peräänsä pesuaineilla hinkkaa... eli vastaus on ei, ei ne pese kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän