Mitä ihmiset oikein lotraa suihkussa??
Hiukset ja kriittiset paikat pesaisee ihan muutamassa sekunnissa niin miksi moni naapuri lorottaa vettä jopa 20 minuuttia yhtä soittoa. Mahtaa olla komeat tasauslaskut näillä, itse saan aina takaisinpäin.
Kommentit (150)
Menee 10-15min. Vauhti on hidastunut iän myötä. Selkäsairas haittaa liikkumista.
Vesimaksu sisältyy vuokraan, joten eipä tarvi miettiä kuinka vettä lotraa
Vierailija kirjoitti:
Menee 10-15min. Vauhti on hidastunut iän myötä. Selkäsairas haittaa liikkumista.
Minulla orgasmi on tullut koko aikuisiän aika lailla samassa ajassa. En ole huomannut erityistä pitkittymistä/hidastumista.
Minullakin menee 10-15min per suihkureissu. Käyn joka päivä suihkussa. On tavaksi tullut ja samalla pesen hampaani myös.
Minulla on jakkara suihkun alla jolla istun puoli tuntia ja nautin lämpimästä suihkusta.
Täytyy elämässä sentään jotain iloakin olla.
Esimerkiksi teini ja nuori aikuinen voi lämmittää luitaan, jos on mennyt luihin ja ytimiin, palelee. Silloin kun patterilämmitys ei toimi kerrostalossa tai on oltu ulkona. Ja se kylmyys ei lähde kaikilla muuten. Osa on vaivaisia myös, lihakset jäykistyvät kylmässä tai nivelet. Tai muuten jää kurkkuun kylmyys ellei tule suihkun lämpö. Myös halutaan että vointi paranee ja mieliala, lämmin vesi voi hoitaa kotioloissa mielenterveyttä. Se voi olla ainoa joka tekee sen kylmässä huoneilmassa ja ulkoilman jälkeen. Saunaa ei ole kaikilla tai ei voi jostain syystä käyttää. Iho voi kuivua suihkussa jos ei ole tarkkana, ei sentään niin kauan kaikki ole. Ja voidetta sen jälkeen.
Osa haluaa myös fyysisen ja henkisen puhtauden, ihokin puhdistuu. Naiset joutuvat pesemään enemmän paikkoja ja hiuksia, sekä iholta pois ne pesuainejäämät. Miehillä on kuulemma useammin lämmin, naiset palelevat. Mutta riippuu ruokavaliosta onko lihaa, laihduttaako tai varaa syödä. Näin aikuisena voi käydä vähemmän ajan, mutta uskon että moni kaipaa lämpöä ja rakkautta, lämmin vesi tarjoaa sen. Maailma on kylmä. Ihmiset voivat vaikuttaa miten muut kokevat sen, omalla lämmöllä ja välittämisellä. Moni ihminen jätetty oman onnensa nojaan että rahat leikattu. -Ihmisten ääreisverenkierto on erilainen ja geenit, ei ihan sama kuin just sulla.
En ole koskaan tajunnut, miksi jotain ärsyttää tuntemattomien ihmisten suihkussa kuluttamat minuutit. Tämä suihkuraivo on ihan vuodesta toiseen palstan sekopäiden kestoaihe. Sama kuin lietsoisi itsensä raivoon siitä, että joku pitää kotona sukkia, tai harjaa hiuksia, tai käyttää kukallisia lakanoita, tai juo puolukkamehua. Yhtä kiinnostavaa toisten suihkut. Pääasia, että siellä suihkussa käydään. Sen verran pahanhajuisia ihmisiä tulee kohdattua.
En kyllä pysty pesemään hiuksia enkä muitakaan paikkoja muutamassa sekunnissa.Jo hiusten kasteleminen ja shampoon hierominen vievät enemmän kuin muutaman sekunnin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi monella kestää hiusten laitto ja meikkaus monta tuntia.
Minulla menee 10min suihkuineen päivineen ja olen valmis lähtemään.
Kaikesta se sinäkin tunnet ylpeyttä.
Meillä on hierova suihku. Käyn joka päivä kuntosalilla tai ratsastamassa, ja sen jälkeen tulen kotiin ja annan kuuman hierovan suihkun muhentaa hartioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy peseytyä kuitenkin kunnolla, muuten menee hyöty koko suihkussa käymisestä. En lotraa mutta peseydyn kuitenkin kunnolla. En tykkää olla likainen.
Kuinka helvetin paskaisia te olette kun vietätte suihkussa montakymmentä minuuttia?
Kultaseni. Peseytyminen kauttaaltaan ja kaikessa rauhassa on nimenomaan sitä PASKAlSUUDEN ehkäisyä. Menes nyt ottamaan vähän rauhoittavaa siitä. Kiroile vaikka tyynyyn, niin helpottaa oloa.
En tiedä minne sitä vettä pitäisi lotata ja kuinka paljon että tasaus menisi maksettavaksi. Kolme asukasta joista kaksi lotraa ja taas tulee iso summa takaisin vesilaskusta. Osaan käydä suihkussa tehokkaasti jos haluan. Jos lotraan niin lotraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä mun pitkiä hiuksia parissa sekunnissa pese.
Opettele tehokkaampi pesutekniikka, niin onnistuu sinultakin.
Ap
Suihku voi olla rentouttavaa aikaa. Ei kaikessa tarvitse olla tehokas ja nopea.
Iän myötä vähenee kaikilla koska iho ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä lotraan mielelläni. Se vaan on mukavaa. Välillä voi laittaa veden oikein kuumalle, se on ihanaa näin talvella. Kämpässäni on vain vajaa 21 astetta, niin suikussa on ihanaa olla oikein lämpöisessä. Meillä on ainoastaan 20e kuukausivesimaksu, mutta tekisin näin vaikka pitäisi itse kaikki maksaa.
Vain vajaa 21 astetta?? Mulla on tällä hetkellä 17,6, 21 asteessa olisi jo lämmin sisällä :D. Mutta siitä olen samaa mieltä että kuumat suihkut on kivoja!
Kuka käy muutamassa sekunnissa suihkussa? Ei siinä ehdi edes saippuoimaan itseään, tai pesemään hiuksiaan.
Ulkona kylmä menee luihin ja ytimiin. Jos ei lämmittele suihkussa tarpeeksi, niin pitää loppuilta hytistä kolmen neuleen alla tai käyttää kahta takkia sisällä (toppatakki päällä ja kevyt takki alla). Suihkun jälkeen riittää normaali pyjama.
Ja kyllä, olen kysynyt asiaa lääkärissä, kuulemma huono kylmästä palautuminen on tilanteessani olevalla naisella vaaratonta ja aika yleistä.
Kohta käydään sotia vedestä.
Onneksi ette asu E-Espanjassa, veden käyttö on jo rajoitettua.
Mutta minä-minä-suomalaiset viis veisaa.
Eikö olisi järkevämpi laittaa kylpytakki päälle siksi aikaa kun odottelee hoitoaineen vaikutusta. Niin ei tule kylmä.
Hullua tuhlata vettä tuommoiseen, ihokin kuivuu kun kuumalla vedellä huuhtelee minuutti kaupalla.