Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmiset oikein lotraa suihkussa??

Vierailija
10.12.2023 |

Hiukset ja kriittiset paikat pesaisee ihan muutamassa sekunnissa niin miksi moni naapuri lorottaa vettä jopa 20 minuuttia yhtä soittoa. Mahtaa olla komeat tasauslaskut näillä, itse saan aina takaisinpäin.

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne runkkaa siel.

Vierailija
42/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasauslaskut? Meillä on ollut vesimittarit jo varmaan 15 vuotta.

Mulla menee suihkussa paljon aikaa kaikenlaisissa toimenpiteissä, mutta toki voi hetkittäin laittaa veden pois päältä eli koko aikaa ei tarvitse lorottaa. 

Niin? Meilläkin on vesimittarit, jotka huoltoyhtiö käy lukemassa kerran vuodessa. Tätä lukemaa verrataan sitten vesiennakkoon (25 euroa kuukaudessa).

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä mun pitkiä hiuksia parissa sekunnissa pese.

Opettele tehokkaampi pesutekniikka, niin onnistuu sinultakin.

Ap

Vierailija
44/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista voi päätellä että suurinosa ajattelee näin: minähän teen mitä lystään, minä voin kuluttaa vettä kun mulla on siihen varaa. Missä on vihreät arvot? Minä minä minä ensin. Ei tarvitse miettiä vesivaroja, ei sähkön kulutusta, kunhan minä saan tehdä mitä minä haluan. 

Vierailija
45/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä tänään kyrpiintyisin?"

Vierailija
46/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on köyhän ylellisyys että kerran viikossa pääsee suihkuun. Toki suljen hanan pesujen ajaksi mutta ihana lotrata vettä kun uimahalliin tai kylpylään ei ole varaa. Ja määkin saan yleensä tasauslaskusta parikymppiä takasin.

Vierailija
47/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista voi päätellä että suurinosa ajattelee näin: minähän teen mitä lystään, minä voin kuluttaa vettä kun mulla on siihen varaa. Missä on vihreät arvot? Minä minä minä ensin. Ei tarvitse miettiä vesivaroja, ei sähkön kulutusta, kunhan minä saan tehdä mitä minä haluan. 

Ai luoja. Harva siellä suihkussa nyt mitään 20 minuuttia lotraa. 

Vierailija
48/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vesimittaria ja vuokra-asuntoa pidetään kylmänä. Suihkussa voi lämmitellä

Vierailija
49/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räplään klitorista ja suihkuttelen sitä.

Vierailija
50/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli suihkussa aina minuutin ja haisi,etenkin muna ja per se. Ei kai se siilitukka paljon pesua vaatinut mutta olisi edes saippuoinut itsensä ja huuhtonut per settä! Sitten ihmetteli vielä kun seksiä ei tipu..

Itse olen suihkussa noin 20 min,sillä välin kun hoitoaine vaikuttaa sheivaan ja kuorin. Ja tuoksun hyvältä!

Vierailija
51/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmitän varpaitani. Oma talo ja omat vesilaskut ja itse maksettu veden lämmitys, ei pitäisi haitata ketään muuta kuin itseäni, jos yhdellä suihkulla vedän boilerin tyhjäksi. Siihen en edes minä pysty.

Kyllä energiantuhlaus vaikuttaa ihan kaikkiin.

Kerrostalogestapo taas asialla! Siksi en asu kerrostalossa, kyttääjiä on aivan liikaa.

Vierailija
52/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ne naapurit sen vesilaskunsakin maksavat joten ei kuulu sulle kenenkään lotraamiset. 

Vierailija
53/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persukseen asti hiukset, niin en muutamassa sekunnissa pese.

Kaksi aikuista 'lotraa' suihkussa. Laskutus mittarin mukaan 122 e/ 6 kk.

Vierailija
54/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli aiemmin yllätyksenä, ettei kuuma virtaava vesi tunnu kaikkien mielestä nautinnolliselta. Miten voi olla mahdollista, ettei pidä suihkua rentouttavana? Eli minä peseydyn viidessä minuutissa ja lopun ajan vaan seison ja nautin.

Vierailija
55/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi vanhin voitehista.

Vierailija
56/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmitän varpaitani. Oma talo ja omat vesilaskut ja itse maksettu veden lämmitys, ei pitäisi haitata ketään muuta kuin itseäni, jos yhdellä suihkulla vedän boilerin tyhjäksi. Siihen en edes minä pysty.

Jos haluat lämmittää varpaita, niin suosittelen jalkakylpyä.

Vatiin keitettyä vettä ja jäähdytetään sopivaksi. Lisäksi kannattaa laittaa karkeaa merisuolaa, eteeristä öljyä kuten tea tree-öljyä ja jotain saippuaa. 

(Jalat on hyvä esipestä ennen kuin laittaa likoamaan!)

Vierailija
57/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tajua että haisee. Yrittää peitellä asiaa vahvasti tuoksuvilla partavesillä ja dödöillä mutta  likainen päänahka löyhkää läpi. Varmaan pukee suihkun jälkeen samat vaatteetkin kun "ovat ihan puhtaat vielä". Hyi!

Vierailija
58/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät ja paksut hiukset ja suihkussa menee noin 10 minuuttia. En valuta vettä hukkaan koko sitä aikaa. Sillä välin kun shampoo vaikuttaa hiuksissa, peseydyn muuten, ja huuhtelen sitten kerralla koko kropan samalla kuin hiuksetkin. Sitten hoitoaine, ja jos on kylmä, sen vaikuttaessa tykkään lämmitellä suihkun alla näin talvella, en vain kastele hiuksia. Sitten huuhtelen hiukset ja itseni ja olen valmis.

Nuorena asuin kerrostalossa, jossa oli kylpyamme eikä vesimittareita. Silloin lojuin tuntikausia lämpimässä kylvyssä rentoutuen ja kaipaan yhä niitä aikoja! Nyt kun käyttämänsä veden maksaa itse, kyllä se saa harkitsemaan, minkä verran kuumaa vettä käyttää.

Vierailija
59/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä kyttää. Anna naapureiden tehdä asiat omalla tavallaan. Ei kuulu sinulle

Vierailija
60/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli aiemmin yllätyksenä, ettei kuuma virtaava vesi tunnu kaikkien mielestä nautinnolliselta. Miten voi olla mahdollista, ettei pidä suihkua rentouttavana? Eli minä peseydyn viidessä minuutissa ja lopun ajan vaan seison ja nautin.

Kuuma vesi on kamalaa. Käyn mielelläni suihkussa mutta haaleassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän