Mitä ihmiset oikein lotraa suihkussa??
Hiukset ja kriittiset paikat pesaisee ihan muutamassa sekunnissa niin miksi moni naapuri lorottaa vettä jopa 20 minuuttia yhtä soittoa. Mahtaa olla komeat tasauslaskut näillä, itse saan aina takaisinpäin.
Kommentit (150)
Onnea ap! Sinusta on tullut naama norsunveellä oleva yleisankeuttaja joka paheksuu vauvapalstalla naapuriensa suihkussakäymistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä lotraan, koska hoitoaineen pitää olla hiuksissa monta minuuttia. Joskus lotraan, kun haluan lämmitellä. Jotkut vaan tykkää olla suihkussa.
Hiukset voi halutessaan pestä ensin pää alaspäin ja laittaa hoitoaineen ja kun on hoitoaineen huuhteluaika, menee suihkuun. Kylpytakki esim voi odotteluajan olla päällä. Mutta jos tosiaan haluaa laskea vettä niin sitten miten vain, itse olen säästäväinen.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy peseytyä kuitenkin kunnolla, muuten menee hyöty koko suihkussa käymisestä. En lotraa mutta peseydyn kuitenkin kunnolla. En tykkää olla likainen.
Kuinka helvetin paskaisia te olette kun vietätte suihkussa montakymmentä minuuttia?
Mitä se sinulle kuuluu? Ap on onnettoman ihmisen perikuva, etten sanoisi irvikuva.
Haluan kaivella kaikki korvavaikut, napanöyhdät ja pierunkuoret tarkkaan pois. Kiitos ymmärryksestä :)
Koska vesi ei maksa mulle mitään, kuuluu vuokraan kuten sähkökin.
Tasauslaskut? Meillä on ollut vesimittarit jo varmaan 15 vuotta.
Mulla menee suihkussa paljon aikaa kaikenlaisissa toimenpiteissä, mutta toki voi hetkittäin laittaa veden pois päältä eli koko aikaa ei tarvitse lorottaa.
Levitoin [sic] joka aamu suihkussa yli 30min.
Nautiskelen runkkaillen suihkussa ainakin 30 min. joka aamu.
t. M33
Mutta silti kierrätetään ja ollaan huolissaan ilmastosta. Vesihän lämpenee itsestään. Ja autolla kuntosalille kävelymatolla kävelemään. Kato ap kun äly ei kasva puussa.
Jospa on ulkoitöitä tekevä rakennusmies, kuka on paskainen ja hikinen?
Vierailija kirjoitti:
Vesimittarit on hyvä juttu! Jokainen maksaa oman käyttönsä. Älä ap huolehdi.
Meillä luovuttiin mittauksista koska talousasiat menee ympäristöasioiden edelle. Ihmeteltiin tätä koko perhe, mutta nyt kun lapset on teinejä, niin tytärkin on suihkussa noin puolituntia ja ei haittaa meitä, koska vedenkulutusta ei enää mitata.
Noin muuten oli hyvä juttu se mittaus kun saatiin rahaa aina takaisin säästäväisyydestä. Nyt pelin henki on toinen.
Vedän käteen ja/tai nautiskelen muuten vaan kuumassa ja miellyttävässä suihkussa seisoskelusta.
No en mä kyllä mun pitkiä hiuksia parissa sekunnissa pese.
Meillä ei lotrata. Ei ole suihkua. Olen käynyt viimeksi suihkussa kesäkuussa, kun oltiin leirintäalueella. Siellä tuli hanasta jääkylmää vettä, en lotrannut kauaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä lotraan, koska hoitoaineen pitää olla hiuksissa monta minuuttia. Joskus lotraan, kun haluan lämmitellä. Jotkut vaan tykkää olla suihkussa.
Lasketko vettä viemäriin sen aikaa kun hoitoaine on päässä ? Haloo , ihan typerää
Onneksi huoneistokohtaiset vesimittarit ovat yleistymässä 😁
Vierailija kirjoitti:
Joillain ei näemmä ole elämää. Oikein kuullostellaan kauanko naapuri valuttaa suihkussa vettä! 🤣
Ei se ole kuullostellaan, se on kuulostellaan😒
Joillain ei näemmä ole elämää. Oikein kuullostellaan kauanko naapuri valuttaa suihkussa vettä! 🤣