Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mielestä hiustyylini ei sovi minulle

Vierailija
10.12.2023 |

Kyllä, olen epävarma itsestäni ja kyllä, kirjoitan tästä keskustelupalstalle. Noin, ei tarvitse trollaajien vaivautua.

Eli olen viisikymppinen ja ollut aina tosi epävarma itsestäni, en ole uskaltanut olla sellainen kuin haluaisin. Olen aina ihaillut keski-ikäisiä naisia joilla on rohkea hiustyyli ja jotka suorastaan hohtavat itsevarmuutta. Ja kerran kampaaja rohkaisi minua erilaiseen, "ei-hiirimäiseen" tyyliin ja uskalsin. Olen tykännyt hiuksistani tosi paljon! Olen saanut paljon kehuja myös ihan vierailta ihmisiltä, minulla on kuulemma ihana tyyli ja ihanat hiukset ja sen myötä on oma itsevarmuuskin kohentunut. Mieskin tykkää.

Kaverini totesi heti ekalla kerralla että ohhoh. Ei muuta. Joskus on näyttänyt netistä että leikkauta tällaiset! Olen sanonut että tykkään nykyisistä. Nyt toisessa yhteydessä kerroin olevani menossa kampaajalle ja kaveri oli innoissaan mutta vähän vaativalla äänellä sanoi, että nyt sitten leikkautat erilaiset! Jonkun paremmin sopivan mallin!

Menin ihan sanattomaksi, taisin naurahtaa ja vaihdoin puheenaihetta. Siis mitä hittoa, kaveri yrittää vaikuttaa hiuksiini ja vielä noin suoraan melkein vaatimalla? Tiedän että ne on hänen mielestään liian erikoiset ja epävarmana tollona aloin jo googletella että millaiset sitten leikkauttaisin. Mutta samanlaiset leikkautin ja tiedän että kaveri kommentoi ensi kerralla että wtf, miksi samat hiukset edelleen.

Eikö tämä nyt ole ihan kummallista? Että toinen puhuu noin. Ja kyllä, sekin että mietin tällaisia, mutta sen tiedän.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne hiukset ei ihan oikeasti sovi sinulle, mutta ei kai se mitään haittaa, jos itse pidät niistä. Kyllä tuolla kaupoissa näkee ihan hirveitä hiuksia, jotka eivät todellakaan sovi väriltään tai malliltaan kasvonpiirteisiin. 

Se ei ole hyvä kaveri, joka vaan kehuu vaikka näyttää kamalalta. 

Vierailija
22/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä uskaltaa sanoa mielipiteensä 😄 on uskaltanut silloin kun malli ei mielestään sovi minulle ja uskaltaa nytkin, kun hiukset sopivat mielestään tosi hyvin. Jos olen pohtinut muuta tyyliä niin sanoo heti että tykkää näistä.

Ja tosiaan, moni ventovieraskin on hiuksiani kehunut, muutamat kampaajalla tai ovella, jokunen kaupassa ja harrastuksessa, joku jopa ostoskeskuksen vessajonossa 😄 Siksikin uskon, että hiukset sopivat minulle oikein hyvin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jonkun kampauksen takia jaksa lukea noin pitkää tekstiä.

Tätä saa lukea monessa ketjussa. Nykyään ei ihmisillä enää riitä lukutaito, eikä keskittymiskyky. Ei osata lukea ja sisäistää kuin lyhyitä pätkiä. Ja vielä myöntävät sen, ikään kuin se olisi jotain normaalia... Ei ole. Suosittelen hakemaan kirjastosta jonkun mielenkiintoisen kirjan, vaikka lyhyenkin. Opettele sillä, pikkuhiljaa. Rohkeutta! Kyllä se siitä!

Vierailija
24/25 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi töksäyttelevä koulukaveri jolla todella pitkät ja hyvinhoidetut hiukset, sanoi joskus että mulle sopis paljon paremmin hiustyyyli X kuin nykyinen. Vastasin hetkeäkään miettimättä että sulle sopis paremmin kalju. Suuttui 😄

Vierailija
25/25 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan tekevät juuri tuota toisilleen. Kehuvat kun näytät karmeelta ja jos olet parhaimmillasi, keksivät kyllä jotain ikävää sanomista ulkonäöstäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan