Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä!!! Saiko se BB-Cheryll oikeasti kikkelbergiä?

Vierailija
03.09.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen että Risto oli noin helppo iskettävä, kun se yrittää olla jotenkin vähän muiden yläpuolella. Cheryllin puolelta ihan selvä juttu, halusi vaan kokeilla viehätysvoimaansa vaikeimmin tavoiteltavaan tyyppiin. Cheryll on varmaan tottunut siihen että saa kaikki miehet jotka haluaa, samoin Marianna.

Vierailija
2/9 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset, meikki, "cool"-ilme, YÖK! Ja ilmeisesti olettaa itse olevansa jumalaisen komea, fiksu, filmaattinen ja kaikkien ihailema tuleva kuuluisuus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan sen näköinen, että neitsyyttä oltais oltu viemässä kun astui sinne sviittiin.

Varsinainen cowboy, reps.

Vierailija
4/9 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripahan on Mister Tampere 2007 sekä mister Style!

Että mitähän te arvostelette? Tampereen tyylikkäin kolli, nääs.

Vierailija
5/9 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii Tampereen imagoon kuin mustamakkara.

Vierailija
6/9 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii Tampereen imagoon kuin mustamakkara.

Tampereen imago? Mistä päin itse mahdat olla?

Vierailija
7/9 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain rajaa....mä toivon et ois jonkun verran edes moraalia jäljellä

Vierailija
8/9 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetystä ja menivät sinne vip-tilaan. Ripa oli oikeesti tosi vaivaantuneen olonen, Cherry taas vaikutti siltä että hakee kauheesti hyväksyntää mieheltä, siis tosi epävarma ja sen olonen että hakee koko ajan varmistusta siihen että mies huolisi hänet sänkyyn. Outoa. Siis koko pätkä oli tosi vaivaannuttavaa katsottavaa.

Ja Ripa oli tosiaan sen oloinen että ois jännittänyt tosi paljon. Tajus tietty että pelimies joutuu nyt tositoimiin kameran edessä, ehkä pelotti oma suoriutuminen; voishan se vaikuttaa tulevaisuudessa naisonneen tampereen kokoisessa kylässä.

Vierailija
9/9 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

p*kajäykkänä, ei mitenkään erityisen kiihkeänä. Hyvä kun se selitti jotain että "mää oon semmonen cowboy, mää asun yksin, mää käyn kaupassa yksin"... Ei tosiaan mikään sulava naistenmies niinkun olis voinut kuvitella. (ps. täällä tampereella tykätään rokkityylisistä miehistä!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme