Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko toiset treffit jis mies paljastuu ekalla oletettua vähävaraisemmaksi?

Vierailija
01.08.2025 |

Olettaen että hän käy töissä mutta käyttää rahaa kun työtön tai opiskelija.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole DI?

Vierailija
2/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun naisettomuus ei johdu rahapulasta, vaan luonteesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että miehellä on tuloja suunnilleen saman verran kuin itselläni. Exällä oli suuremmat tulot ja enemmän omistuksia, ja hänessä ärsytti yletön materialismi ja rahan palvonta. Eräällä entisellä tapailukumppanilla oli paljon pienemmät tulot, ja hänen kanssaan oli ongelmana se, että tavalliset treffeillä kahvilassa käynnit tai muu melko edullinenkin tekeminen rasitti hänen talouttaan. Parhaiten suhde toimii nykyisen kumppanini kanssa, joka tienaa lähes saman verran kuin minä, on asiallinen rahankäyttäjä, eikä ole materialisti.

Vierailija
4/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan, että miehellä on tuloja suunnilleen saman verran kuin itselläni. Exällä oli suuremmat tulot ja enemmän omistuksia, ja hänessä ärsytti yletön materialismi ja rahan palvonta. Eräällä entisellä tapailukumppanilla oli paljon pienemmät tulot, ja hänen kanssaan oli ongelmana se, että tavalliset treffeillä kahvilassa käynnit tai muu melko edullinenkin tekeminen rasitti hänen talouttaan. Parhaiten suhde toimii nykyisen kumppanini kanssa, joka tienaa lähes saman verran kuin minä, on asiallinen rahankäyttäjä, eikä ole materialisti.

Oletko itse mies vai nainen?

Vierailija
5/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä on hyvä palauttaa mieleensä, että raha ei ole kaikki kaikessa. Niukoissakin oloissa voi syntyä hyvä ja toimiva parisuhde. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee

Hyvä muistutus näinä materiaan ja kuluttamiseen keskittyvinä aikoina.

Vierailija
6/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi jos miehen luonne kiinnostaisi sen verran että haluan tutustua yhä enemmänkin, ihan sama onko rikas vai ei, en oo rahan perässä, olkoon vaikka yötön kunhan on hyvä itseäni kiinnostava persoonallisuus

Vierailija
7/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin opiskelijan kanssa naimisiin. Kaveripiirissä aika moni ainakin seurusteli opiskelijan kanssa nuorena. 

Vierailija
8/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin menin opiskelijan kanssa. Ei ollut omaisuutta, mutta opiskelijan vappuhatussa oli tupsu, ja teekkaripojasta kasvoi kelpo DI-mies. 

Vierailija
9/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole DI?

Aika vähän on hyviä DI:tä vapaana. Parhaat viedään jo teekkareina. Ilkeimmät ja juopoimmat jää markkinoille valmistumisen jälkeen. 

Vierailija
10/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin opiskelijan kanssa naimisiin. Kaveripiirissä aika moni ainakin seurusteli opiskelijan kanssa nuorena. 

Se, että joku on opiskelijacei vielä suoraa kerro kenenkään varallisuudesta yhtään mitään. - Enemmän minulla oli opiskelujen alussa rahaabkuun nytvtyöttömänä maisterina. Toisaalta opiskelijana monen oli helppo esittääkin köyhempää, koska moni oikeastiboli ja se tavallaan kuuluikin asiaan.

Nyt oointojen jälkeen saa vain kuulla vittuilua, että mitä meni opiskelemaan väärää alaa tai eikö muka tiennyt, että opiskelua arvostetaan juhlapuheissa ei monenkaan yliopisjtosta valmistuneen paremman palkan muodossa.  

Vierailija
11/13 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse mies vai nainen?

Olen N37. Ja tarkennuksena vielä, että en siis ole mitenkään vailla kumppanini rahoja, elättämistä tai tarjoamisia, koska tulen hyvin toimeen omilla rahoillani. Elän itse melko edullisesti ja vaatimattomasti, eikä minulla ole kalliita harrastuksia.

Vierailija
12/13 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule jos ilmenee että se juristi tienaa 2000 euroa kuussa tehden avustavia hanttihommia.

Vierailija
13/13 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen työtöntä miestä. Meillä ollut hyviä tapaamisia ja ollaan veneilty ja pyöräilty paljon. Ei mies köyhä ole kyllä se pärjää ja maksaa omat jutut.