"Murhamysteeri" - onko teistä joku osallistunut?
Meillä on työpaikan pikkujouluissa tarkoitus osallistua murhamysteeriin eli meille kaikille on jaettu roolinimet ja pieni kuvaus roolihenkilöstämme sekä kerrottu alustavasti juoni, joku on murhattu ja pitäisi selvittää kuka meistä sen teki.
Onko kukaan ollut mukana tämmöisessä? Minua jännittää hirveästi jos pitää esiintyä, yleensäkin missä vain, enkä yhtään tiedä miten juonta johdetaan eteen päin tai mitään. On kyllä sanottu että pakko ei ole esittää mitään jos ei halua mutta muut noin parikymmentä henkilöä vaikuttavat olevan tosi innoissaan. Tämä on siis jonkun ammattitapahtumajärjestäjän ohjelmapaketti, meistä kukaan ei ole ollut sitä tekemässä. Mutta onko kokemuksia?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti vaan mukaan. Järjestäjä huolehtii, että homma etenee suunnitellusti. Sen enemmän saat irti, mitä enemmän paneudut rooliisi. Olisipa meilläkin tuollaiset pikkujoulut. Kerran olen ollut vastaavassa roolipelissä. Oli tosi hauskaa.
Kiitos rohkaisusta. Pakko se on yrittää vaikka nyt on jo mennyt yöunet tuota miettiessäni. Muut varmaan paneutuu kunnolla. Voin vaan toivoa että minut murhataan heti aluksi.
Rohkeasti vaan mukaan. Järjestäjä huolehtii, että homma etenee suunnitellusti. Sen enemmän saat irti, mitä enemmän paneudut rooliisi. Olisipa meilläkin tuollaiset pikkujoulut. Kerran olen ollut vastaavassa roolipelissä. Oli tosi hauskaa.