Treffeillä koettua:Tänään opin taas uusia asioita naisista :D
Niin. Olen kyllä ennenkin tiennyt että ei sovi suin päin kehua naisen rintoja tai takamusta. Uusi juttu, ja lähinnä neuvo miehille... Älä myöskään erehdy kehumaan naisen HUULIA. Tulipas vähän kehuttua ja heitettyä pikku vitsiä deitin huulista, niin neidin "fillikset" katosi saman tien. Eli kannattaa olla ihan hiljaa treffeillä ja mielummin tuijottaa vaikka baarin seiniä.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut vain, että olet kaunis. Ei kannata mennä yksityiskohtiin treffeillä, jollei tahdo vaikuttaa aivan omituiselta.
Lue kaikki kommentit, niin tajuat, ettei suomalaiselle naiselle kannata puhua treffeillä sanaakaan. Niillä on niin vilkas mielikuvitus, että sanot mitä tahansa, niin ne vääntää sen mielessään jotenkin negatiiviseksi. Mieti nyt vaikka sitä, että sanoo kaunista naista kauniiksi ihan vilpittömin mielin vailla odotusta, että pääsee sänkyyn, niin nainen mieltää itsensä lihanpalaksi. Jos sellaista sitten menee panemaan, niin mieltää varmaan itsensä jauhelihaksi.
Yksi hieman outo tapaus tuli itselle mieleen, kun kävin erään naisen kanssa treffeillä ja kumpikin kertoi omista harrastuksistaan. No, seuraavilla treffeillä sitten kysyin jotain tyyliin, että harrastuksesi kuulostaa aika mielenkiintoiselta ja oletko harrastanut kauankin. N
Tuppisuinen tusinajurouros tosiaan mököttäisi hiljaisuudessa treffit läpi, jotta pääsisi pukille ja kiukuttelee kun ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku (lähes) tuntematon deitti kommentoisi minulle ulkonäköäni ennen tapaamista viestitellessä tai treffeillä, niin kyllä ajattelisin että ei sitä siis kiinnosta tutustua minuun oikeasti ollenkaan. On olemassa aika paljon parempia puheenaiheita uuteen ihmiseen tutustuttaessa kuin pinnallisuudet.
Samaa mieltä! Olen TInderissä, ja olen kuvaukseeni kirjoittanut paljon asioita, joista esittää kysymyksiä tai joista viritellä keskustelua. Myös kuvissa on viitteitä harrastuksistani ja kiinnostuksenkohteistani. Kokemus on osoittanut, että mielenkiintoisimmat ihmiset eivät ole heti alussa sanoneet mitään ulkonäöstäni, eivät edes kehuja. He ovat osoittaneet haluavansa tutustua minuun ihmisenä. Ulkonäön ja varsinkin vartalon kehujat ovat heitä, joilla ei lopulta ole paljoa yhteistä kanssani, joiden kanssa viestittely on takkuista ja jotka alkavat hyvin pian ehdotella seksiä.
Totta kai ulkonäkö vaikuttaa kiinnostuksen heräämiseen. Silti ihminen on niin paljon muutakin ja lopulta se kaikki muu ratkaisee, kuinka mukavaa on viettää aikaa yhdessä ja onko aineksia parisuhteen syntymiseen. En tiedä muista, mutta minä teen Tinderissä pyyhkäisypäätökseni kuvien ja esittelytekstin yhdistelmän perusteella ja kuvistakin katson paljon muuta kuin ulkonäköä tai komeutta.
Ei hitto kiitos kaikille kommentoijille, hytkyn täällä peiton alla kommentteja lukiessa... :D ainoastaan N65 puolesta tuli vähän paha mieli mutta olihan sekin ilkeä kommentti oikeasti vähän hauska.
Terv. N40v joka ei edes jaksa treffata ketään
Vierailija kirjoitti:
Parhaat kehut mun mielestä on sellaisia, että oletpa fiksua seuraa ja on hyvä olo sun kanssa jne. Toki joskus voi sanoa ulkonäöstä tai vaatteista jotain kivaa, mutta kyllä luonteen ja persoonan kehuminen lämmittää eniten, varsinkin jos se tuntuu aidolta ja sopii tilanteeseen :)
Tismalleen samaa mieltä!
On myös kummallinen ajatus, että naista kiinnostaisi kovin paljoa, mitä joku mies hänen huulistaan, hiuksistaan tai muuten ulkonäöstään ajattelee. Kuvittelevatko miehet, että heidän tapaamansa naiset janoavat juuri heidän vahvistustaan kauneudestaan tai ulkoisesta viehättävyydestään tai että mies näyttäytyy kiinnostavampana ja haluttavampana vain siksi, että tämä kommentoi jotain naisen ulkoista piirrettä myönteisesti?
Väärin: Kannattaa heti sanoa mitä ajattelee, niin ei tuhlaa kenenkään aikaa. Jos "katselet baarin seiniä" ja annat itsestäsi erilaisen kuvan kuin oikeasti olet, niin se ei toimi kuin yhdenyön juttuun.
Miren meni noin omasta mielestä?
Kehua voi niin monella eri tavalla.
Ja ensitreffit mimmin kanssa on nyt niin epäonnistumisherkkä tapahtuma kuin mahdollista :D
Itse yritän nykyään ohittaa "ensitreffit"...
Ei se myötähäpeällisen nolo ja läpinäkyvä vanhurskaskilttiharrasherrasmieslarppi kauaa kestä rivitollon ylläpitämänä.