Treffeillä koettua:Tänään opin taas uusia asioita naisista :D
Niin. Olen kyllä ennenkin tiennyt että ei sovi suin päin kehua naisen rintoja tai takamusta. Uusi juttu, ja lähinnä neuvo miehille... Älä myöskään erehdy kehumaan naisen HUULIA. Tulipas vähän kehuttua ja heitettyä pikku vitsiä deitin huulista, niin neidin "fillikset" katosi saman tien. Eli kannattaa olla ihan hiljaa treffeillä ja mielummin tuijottaa vaikka baarin seiniä.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos tyttö olisi ollut kiinnostunut niin ei olisi ollut mitään väliä mitä ap olisi sanonut.
Ei pidä paikkaansa. Mutta jos on kiinnostunut, juttu ei kaadu tuollaisiin pettymyksiin. Niitä katsotaan sormien välistä kunnes pettymyksiä on kertynyt liian monta. Toki jos mies haluaa mittaria kerryttää niin ihan vapaasyi. Tietäen että naiset ajattelee ulkonäkökommenteista herkästi että mies on pelkän seksin perässä. Ihana miten ap kertoo ryssineensä treffinsä kommenteillaan mutta ikinaisettomat palstamiehet hautuu ketjussa hokemassa että varmasti ei haittaa.
itsehän juuri kerroit ettei juttu kaatuisi. Mistä tiedät mitä naisia palstamiehillä on/on ollut? Ja mitä sitten vaikkei olisikaan? Teillä tuntuu olevan pakkomielle haukkua kokemattomia miehiä. Mutta ymmärtäähän sen kun arvostatte vain jän niä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ap:n kans treffeillä. Erehdyin kehumaan et onpa sulla söpö pieni m una, niin suutahti?!? Miehet...
Tuo voi hyvinkin olla totta. Tutkitustihan av-leideillä on krooninen munanpuute, niin ihmekös tuo, että kerrankin kun treffeille pääsee, niin ennen esittäytymistä rynnätään kaivamaan mieheltä muna esiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ap:n kans treffeillä. Erehdyin kehumaan et onpa sulla söpö pieni m una, niin suutahti?!? Miehet...
Menittekö vessaan suikkarille tai panemaan vai mistä sen tiesit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos tyttö olisi ollut kiinnostunut niin ei olisi ollut mitään väliä mitä ap olisi sanonut.
Ei pidä paikkaansa. Mutta jos on kiinnostunut, juttu ei kaadu tuollaisiin pettymyksiin. Niitä katsotaan sormien välistä kunnes pettymyksiä on kertynyt liian monta. Toki jos mies haluaa mittaria kerryttää niin ihan vapaasyi. Tietäen että naiset ajattelee ulkonäkökommenteista herkästi että mies on pelkän seksin perässä. Ihana miten ap kertoo ryssineensä treffinsä kommenteillaan mutta ikinaisettomat palstamiehet hautuu ketjussa hokemassa että varmasti ei haittaa.
itsehän juuri kerroit ettei juttu kaatuisi. Mistä tiedät mitä naisia palstamiehillä on/on ollut? Ja mitä sitten vaikkei olisikaan? Teillä tuntuu olevan pakkomielle haukkua kokemattomia miehiä. Mutta ymmärtäähän sen kun arvostatte vain jä
Nämä syrjäytyneet ja moniongelmaiset naiset täällä peilaavat vain omaa miehetöntä elämäänsä tänne katkeruuden kyllästäminä. Kuvittelevat, ettei kenelläkään miehellä voi olla parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä annan sellaisen neuvon, että ennen treffejä kannattaa jutella niin kauan, että varmistuu, onko nainen oikeasti täyspäinen. Täyspäistä naista imartelee pienikin kehu ja muutenkin kannattaa lähteä treffeille vain sellaisten naisten kanssa, jotka ovat sinut ulkonäkönsä kanssa, eli tietävät olevansa vähintään ihan kivannäköisiä. Minä ole tapaillut vain kauniita ja fiksuja naisia, eikä koskaan olen ollut ongelmia, kun on hieman kehaissut naista jollain tavalla.
Mutta parisuhdetta et ole saanut eli et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvinnut kehua mitään, kun olen yleensä saanut pesää jo ensimmäisillä treffeillä.
Ts. naiset ajattelee että olet riittävän hyvännäköinen kertapanoksi eivätkä välitä urpoista jutuista, koska tietävät kyllä ettet ole parisuhdemateriaalia mutta vähän voi ottaa iloa.
Taivaan kiitos, en ole nuori sinkkumies! Te olette aivan kauheita, te naiset, jotka kilpailette siitä, kuka ilkeimmin pystyy pilkkaamaan aloittajaa.
Pieni kehu ulkonäöstä tai vaikka vaatteista on yhtä kuin kohteliaisuus. Kohteliaisuudet puolestaan kuuluvat hyviin käytöstapoihin.
N65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annan sellaisen neuvon, että ennen treffejä kannattaa jutella niin kauan, että varmistuu, onko nainen oikeasti täyspäinen. Täyspäistä naista imartelee pienikin kehu ja muutenkin kannattaa lähteä treffeille vain sellaisten naisten kanssa, jotka ovat sinut ulkonäkönsä kanssa, eli tietävät olevansa vähintään ihan kivannäköisiä. Minä ole tapaillut vain kauniita ja fiksuja naisia, eikä koskaan olen ollut ongelmia, kun on hieman kehaissut naista jollain tavalla.
Mutta parisuhdetta et ole saanut eli et osaa.
Tarkoitit varmaan ettet itse ole saanut parisuhdetta koskaan? Minä olen ollut naimisissa jo pian 11 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Taivaan kiitos, en ole nuori sinkkumies! Te olette aivan kauheita, te naiset, jotka kilpailette siitä, kuka ilkeimmin pystyy pilkkaamaan aloittajaa.
Pieni kehu ulkonäöstä tai vaikka vaatteista on yhtä kuin kohteliaisuus. Kohteliaisuudet puolestaan kuuluvat hyviin käytöstapoihin.
N65
Varmasti sun iässä on kohteliaisuus jos joku vielä kehuu tissejäs tai persettäs :D
Vierailija kirjoitti:
N65
Jos ap:n edelliset kehut koskeneet tissejä ja perää, niin eiköhän huulia ole kommentoitu aivan yhtä "kohteliaasti".
Oma mieheni kehui jo alussa ja kehuu edelleen usein myös ulkonäköä. Ei ole haitannut, koska tekee sen tyylikkäästi eikä katsellen kuin nälkäinen hurtta makkaranpalaa. Kenenkään ei tarvitse palkita törkyilystä vain jottei Jollekin Miehelle tulisi paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tosiaan vaikean kuuloista deittailu tänä päivänä. Eikös se ole ihan tutkittu juttu, että ihastuessaan toisen ulkonäkö alkaa miellyttämään enemmän? En ole osannut ajatella että pitää loukkaantua ulkonäön kehumisesta.
N45+
No sehän sanoi heittäneensä pientä vitsiä niistä huulista.
Veikkaisin kyllä että tämä on se " tarjoan kahvit jos sinä jälkiruoaksi tarjoat piirakkaa heh heh" -tyyppi. Ja naiset ei sitten ymmärrä "pikku huumoria".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N65
Varmasti sun iässä on kohteliaisuus jos joku vielä kehuu tissejäs tai persettäs :D
:DDDD
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvinnut kehua mitään, kun olen yleensä saanut pesää jo ensimmäisillä treffeillä.
Pesän sinä olet nähnyt vain puussa.
Olisit sanonut vain, että olet kaunis. Ei kannata mennä yksityiskohtiin treffeillä, jollei tahdo vaikuttaa aivan omituiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menittekö vessaan suikkarille tai panemaan vai mistä sen tiesit?
Äijä oli varmaan lähettänyt kalunsa kuvan (pyytämättä).
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut vain, että olet kaunis. Ei kannata mennä yksityiskohtiin treffeillä, jollei tahdo vaikuttaa aivan omituiselta.
Lue kaikki kommentit, niin tajuat, ettei suomalaiselle naiselle kannata puhua treffeillä sanaakaan. Niillä on niin vilkas mielikuvitus, että sanot mitä tahansa, niin ne vääntää sen mielessään jotenkin negatiiviseksi. Mieti nyt vaikka sitä, että sanoo kaunista naista kauniiksi ihan vilpittömin mielin vailla odotusta, että pääsee sänkyyn, niin nainen mieltää itsensä lihanpalaksi. Jos sellaista sitten menee panemaan, niin mieltää varmaan itsensä jauhelihaksi.
Yksi hieman outo tapaus tuli itselle mieleen, kun kävin erään naisen kanssa treffeillä ja kumpikin kertoi omista harrastuksistaan. No, seuraavilla treffeillä sitten kysyin jotain tyyliin, että harrastuksesi kuulostaa aika mielenkiintoiselta ja oletko harrastanut kauankin. Nainen suutahti ja sanoi että olen jostain onkinut selville mitä hän harrastaa ja tällainen peli ei vetele. Minä mielessäni et mit vit ja se oli siinä. Ei siis muistanut, että tarinoi itse pitkän tovin harrastuksestaan ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
N65
Ai olisit vaan kiitollinen siitä kun heti ekassa viestissä mies "kehuu" sitä kun olet niin pienikokoinen että hän jaksaisi nostaa sinut syliinsä ylösalaisin jotta voisit siinä ottaa häneltä suihin? Että sellaisia "hyviä käytöstapoja" näiltä nykyajan miehiltä löytyy
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku (lähes) tuntematon deitti kommentoisi minulle ulkonäköäni ennen tapaamista viestitellessä tai treffeillä, niin kyllä ajattelisin että ei sitä siis kiinnosta tutustua minuun oikeasti ollenkaan. On olemassa aika paljon parempia puheenaiheita uuteen ihmiseen tutustuttaessa kuin pinnallisuudet.
No ei kai ketään kiinnostakaa tutustua toiseen ihmisenä, jos ulkonäkö ei miellytä. Siis jos parisuhteen muodostuksesta puhutaan.
No se ulkonäkö on päällisinpuolin varmaan selvinnyt jo ennen niitä treffejä. Ei sitä tarvitse hyvässä eikä pahassa sille deittikumppanille korostaa tai antaa itsestään vain todella pinnallisen vaikutelman.