Treffeillä koettua:Tänään opin taas uusia asioita naisista :D
Niin. Olen kyllä ennenkin tiennyt että ei sovi suin päin kehua naisen rintoja tai takamusta. Uusi juttu, ja lähinnä neuvo miehille... Älä myöskään erehdy kehumaan naisen HUULIA. Tulipas vähän kehuttua ja heitettyä pikku vitsiä deitin huulista, niin neidin "fillikset" katosi saman tien. Eli kannattaa olla ihan hiljaa treffeillä ja mielummin tuijottaa vaikka baarin seiniä.
Kommentit (108)
Kuulostat kaavamaiselta autistilta, joka raivoaa kun joku kehtaa poiketa hänen päänsisäisistä kaavoistaan jotka kertovat millaisia NAINEN ja MIES ovat.
Vierailija kirjoitti:
Minusta korrektimpaa olisi sanoa "näytät tosi hyvältä" tms, jos naisen ulkonäkö miellyttää.
M34
" et ole kyllä yhtään niin tätimäisen näköinen kuin oletin "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annan sellaisen neuvon, että ennen treffejä kannattaa jutella niin kauan, että varmistuu, onko nainen oikeasti täyspäinen. Täyspäistä naista imartelee pienikin kehu ja muutenkin kannattaa lähteä treffeille vain sellaisten naisten kanssa, jotka ovat sinut ulkonäkönsä kanssa, eli tietävät olevansa vähintään ihan kivannäköisiä. Minä ole tapaillut vain kauniita ja fiksuja naisia, eikä koskaan olen ollut ongelmia, kun on hieman kehaissut naista jollain tavalla.
Joko olet kehaissut riittävän asiallisesti tai et niin tökerösti että väistämätön pisteiden lasku ei ole lopettanut treffejä kuitenkaan. Olet kuitenkin itsesi pahin vihollinen treffeillä, jos tapanasi on useinkin kehua naisen ulkonäköä :D.
Mä kehun aina kauniita naisia. Tekee heille todella hyvää, kun saavat rumilta naisilta niin paljon vihaa päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa fiksun naisen, on todennäköistä että nainen toivoo että olet kiinnostunut hänestä ihmisenä, ei pintana. Moni mies ilmeisesti kuvittelee, että kun naiseen syöttää kehukolikoita ulkonäöstä, sitten voi voittaa seksiä. En sano etteikö se voi toimia yksinkertaisilla tai epävarmoilla, mutta jos yhtään parempaa laatua hakee niin.
Vain typerät naiset sanovat tuollaista soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta korrektimpaa olisi sanoa "näytät tosi hyvältä" tms, jos naisen ulkonäkö miellyttää.
M34
" et ole kyllä yhtään niin tätimäisen näköinen kuin oletin "
Parempi kehua naisen sisäistä kauneutta ja älykkyyttä sanomalla vaikka.. olet todella hauska ja fiksu, en olisi ihan heti päällepäin uskonut..
Vierailija kirjoitti:
Jos joku (lähes) tuntematon deitti kommentoisi minulle ulkonäköäni ennen tapaamista viestitellessä tai treffeillä, niin kyllä ajattelisin että ei sitä siis kiinnosta tutustua minuun oikeasti ollenkaan. On olemassa aika paljon parempia puheenaiheita uuteen ihmiseen tutustuttaessa kuin pinnallisuudet.
Eli sinusta ei voi sanoa, että olisit kivannäköinen saati kaunis. Asia kunnossa.
Mulla on huulitäytteet ja miehet kehuu todella usein niitä, niin tottakai siitä tulee heti mieleen että kiinnostus on vaan seksuaalista ja varmasti joskus onkin. Sitten jos vaikka suudellaan ja silloin sanoo että mulla on kivat huulet tai että on pehmeät niin se ei taas haittaa mua :) Kehua saa, mutta kannattaa miettiä miten ja missä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin miehelle onpa sinulla hassun pieni kikkeli nähdessäni hänet baarissa ensimmäistä kertaa eikö hän arvostanut huumorintajuista kommenttiani.
Outoa.
Tuota kannattaa suosia. Mies tietää heti, että jos sänkyyn päätyy, niin messuhallissa saa heilutella kikkeliään.
Ap treffeillä: "Öhö öhö tiss... Eiku öhö öhö pers... Eiku öö, no öhö öhö turpeet ja kosteet huulet! Noniin jes, nyt kyllä lohkee"
Jaahas, Spessu taas täällä riehumassa heti aamusta puolustamassa miehen oikeutta pitää itsensä vastentahtoisesti sinkkuna 😄.
jos tyttö olisi ollut kiinnostunut niin ei olisi ollut mitään väliä mitä ap olisi sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Ap treffeillä: "Öhö öhö tiss... Eiku öhö öhö pers... Eiku öö, no öhö öhö turpeet ja kosteet huulet! Noniin jes, nyt kyllä lohkee"
Sinä voit kokea juuri tuollaista treffeillä, koska se vastaa parhaiten omaa tasoasi.
Minä kehuin naisen persettä ekoilla treffeillä ja muutama tunti sen jälkeen pantiin.
Hyi helvata miksi pitää ääneen päästellä tollasia juttuja jotka kuulostaa siltä kuin arvioisit jotain lihanpalaa? Sano vaan "olet kaunis/nätti/kivannäköinen/söpö".
Onpas tosiaan vaikean kuuloista deittailu tänä päivänä. Eikös se ole ihan tutkittu juttu, että ihastuessaan toisen ulkonäkö alkaa miellyttämään enemmän? En ole osannut ajatella että pitää loukkaantua ulkonäön kehumisesta.
N45+
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kaavamaiselta autistilta, joka raivoaa kun joku kehtaa poiketa hänen päänsisäisistä kaavoistaan jotka kertovat millaisia NAINEN ja MIES ovat.
Sinä taas et kuulosta, vaan olet ääliö. Ei täällä kukaan ole raivonnut.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tosiaan vaikean kuuloista deittailu tänä päivänä. Eikös se ole ihan tutkittu juttu, että ihastuessaan toisen ulkonäkö alkaa miellyttämään enemmän? En ole osannut ajatella että pitää loukkaantua ulkonäön kehumisesta.
N45+
Henkilökohtaisesti en tykkää että ventovieras ruotii mun kehonosia. Joku yleinen kehu käy..
Vierailija kirjoitti:
jos tyttö olisi ollut kiinnostunut niin ei olisi ollut mitään väliä mitä ap olisi sanonut.
Ei pidä paikkaansa. Mutta jos on kiinnostunut, juttu ei kaadu tuollaisiin pettymyksiin. Niitä katsotaan sormien välistä kunnes pettymyksiä on kertynyt liian monta. Toki jos mies haluaa mittaria kerryttää niin ihan vapaasyi. Tietäen että naiset ajattelee ulkonäkökommenteista herkästi että mies on pelkän seksin perässä. Ihana miten ap kertoo ryssineensä treffinsä kommenteillaan mutta ikinaisettomat palstamiehet hautuu ketjussa hokemassa että varmasti ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
N45+
Nuorempi sukupolvi loukkaantuu kaikesta.
Jokainen saa toimia miten haluaa ja selkeitä on sanoa suoraan ettei kiinnosta. Miksi ihmiset sitten roikkuu esim. Treffisovellukdissa, mikäli itseasiassa ei kiinnosta ihmisiin tutustuminen ja tapailu. Koskee niin miehiä kuin naisiakin. Ei sitä seuraa tarvitse hakea , mikäli ei sitä halua.