Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä koettua:Tänään opin taas uusia asioita naisista :D

Vierailija
09.12.2023 |

Niin. Olen kyllä ennenkin tiennyt että ei sovi suin päin kehua naisen rintoja tai takamusta. Uusi juttu, ja lähinnä neuvo miehille... Älä myöskään erehdy kehumaan naisen HUULIA. Tulipas vähän kehuttua ja heitettyä pikku vitsiä deitin huulista, niin neidin "fillikset" katosi saman tien. Eli kannattaa olla ihan hiljaa treffeillä ja mielummin tuijottaa vaikka baarin seiniä.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivaan kiitos, en ole nuori sinkkumies! Te olette aivan kauheita, te naiset, jotka kilpailette siitä, kuka ilkeimmin pystyy pilkkaamaan aloittajaa.

Pieni kehu ulkonäöstä tai vaikka vaatteista on yhtä kuin kohteliaisuus. Kohteliaisuudet puolestaan kuuluvat hyviin käytöstapoihin.

N65

Ai olisit vaan kiitollinen siitä kun heti ekassa viestissä mies "kehuu" sitä kun olet niin pienikokoinen että hän jaksaisi nostaa sinut syliinsä ylösalaisin jotta voisit siinä ottaa häneltä suihin? Että sellaisia "hyviä käytöstapoja" näiltä nykyajan miehiltä löytyy 

N34

Tuokin nyt on vaan osoitus siitä, minkä tasoisia miehiä sinun tasoisella naisella on mahdollisuus treffailla. Sun on vaan elettävä asian kanssa.

Vierailija
82/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tosiaan vaikean kuuloista deittailu tänä päivänä. Eikös se ole ihan tutkittu juttu, että ihastuessaan toisen ulkonäkö alkaa miellyttämään enemmän? En ole osannut ajatella että pitää loukkaantua ulkonäön kehumisesta.

N45+

No sehän sanoi heittäneensä pientä vitsiä niistä huulista. 

Veikkaisin kyllä että tämä on se " tarjoan kahvit jos sinä jälkiruoaksi tarjoat piirakkaa heh heh" -tyyppi. Ja naiset ei sitten ymmärrä "pikku huumoria".

Ihmettelin enemmän yleisesti näitä kaikkia "ei saa kehua" -vastauksia. Huomasin kyllä ap:n vitsin heittämisen, eikä se hyvältä vaikuttanut.

N45+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelisin treffeillä miehen kanssa töistä, koulutuksesta, tieteestä, taiteesta tai vaikkapa tv sarjoista. Harrastukset voisi olla antoisa myös. Jos mies ei muuta keksisi kuin puhua ulkonäöstäni, häipyisin. Joku autisti panon perässä ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
84/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juttelisin treffeillä miehen kanssa töistä, koulutuksesta, tieteestä, taiteesta tai vaikkapa tv sarjoista. Harrastukset voisi olla antoisa myös. Jos mies ei muuta keksisi kuin puhua ulkonäöstäni, häipyisin. Joku autisti panon perässä ei todellakaan kiinnosta.

ei miehiä naisissa muu kiinnosta kuin päästä panemaan.

Vierailija
85/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kirjoittaa ap:lle ohjeita mitä ja miten mut enpäs jaksa :D

hukkaanheitetty aikaa se vaan olis. 

Vierailija
86/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mutta tässä se autisti nyt onkin, älä puhu normaalien miesten suulla. Ja muista kehua treffeillä niitä naisen huulia. 

Vierailija
87/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mutta tässä se autisti nyt onkin, älä puhu normaalien miesten suulla. Ja muista kehua treffeillä niitä naisen huulia. 

no kerro sitten miksi normaali mies olisi naisen kanssa jos ei pillua saa.

Vierailija
88/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihmiselo vaikeaa...

Vierailija
89/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha autistille on kertoa mitä muita ominaisuuksia naisella on kuin reikä. Ei ne kykykene ymmärtämään koska päästä puuttuu vastaanottimet. 

Vierailija
90/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha autistille on kertoa mitä muita ominaisuuksia naisella on kuin reikä. Ei ne kykykene ymmärtämään koska päästä puuttuu vastaa

lol etkö parempaan pysty?

Vierailija
91/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annan sellaisen neuvon, että ennen treffejä kannattaa jutella niin kauan, että varmistuu, onko nainen oikeasti täyspäinen. Täyspäistä naista imartelee pienikin kehu ja muutenkin kannattaa lähteä treffeille vain sellaisten naisten kanssa, jotka ovat sinut ulkonäkönsä kanssa, eli tietävät olevansa vähintään ihan kivannäköisiä. Minä ole tapaillut vain kauniita ja fiksuja naisia, eikä koskaan olen ollut ongelmia, kun on hieman kehaissut naista jollain tavalla.

Kenen tarpeista tuo lähtee? Nainen ilahtuu enemmän siitä kun sanot että viihdyit hänen seurassaan ja olisi mukava tavata uudelleen. Kyllä hän tajuaa fiksuna naisena mitä näyttää ja näkee myös sen mielyttääkö se sinua.

Vierailija
92/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku (lähes) tuntematon deitti kommentoisi minulle ulkonäköäni ennen tapaamista viestitellessä tai treffeillä, niin kyllä ajattelisin että ei sitä siis kiinnosta tutustua minuun oikeasti ollenkaan. On olemassa aika paljon parempia puheenaiheita uuteen ihmiseen tutustuttaessa kuin pinnallisuudet.

No ei kai ketään kiinnostakaa tutustua toiseen ihmisenä, jos ulkonäkö ei miellytä. Siis jos parisuhteen muodostuksesta puhutaan.

No se ulkonäkö on päällisinpuolin varmaan selvinnyt jo ennen niitä treffejä. Ei sitä tarvitse hyvässä eikä pahassa sille deittikumppanille korostaa tai antaa itsestään vain todella pinnallisen vaikutelman.

Tietysti jos on kaksi yhtä pinnallista niin sittenhän se toimii.

Vierailija
93/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kehut mun mielestä on sellaisia, että oletpa fiksua seuraa ja on hyvä olo sun kanssa jne. Toki joskus voi sanoa ulkonäöstä tai vaatteista jotain kivaa, mutta kyllä luonteen ja persoonan kehuminen lämmittää eniten, varsinkin jos se tuntuu aidolta ja sopii tilanteeseen :) 

Vierailija
94/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut herkkä nainen aplla. Yleensä on kuulunut hyviin tapoihin kehua naisen ulkonäköä. Sitä aviomiehiltä monesti odotetaan ja taasen naiset haluavat kokea olevansa haluttuja.

Ehkä ne huulet oli vaan arka paikka naiselle? Tai sitten se vitsi oli vaan tökerö? Ei voi tietää.

Vierailija
95/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut vain, että olet kaunis. Ei kannata mennä yksityiskohtiin treffeillä, jollei tahdo vaikuttaa aivan omituiselta.

Lue kaikki kommentit, niin tajuat, ettei suomalaiselle naiselle kannata puhua treffeillä sanaakaan. Niillä on niin vilkas mielikuvitus, että sanot mitä tahansa, niin ne vääntää sen mielessään jotenkin negatiiviseksi. Mieti nyt vaikka sitä, että sanoo kaunista naista kauniiksi ihan vilpittömin mielin vailla odotusta, että pääsee sänkyyn, niin nainen mieltää itsensä lihanpalaksi. Jos sellaista sitten menee panemaan, niin mieltää varmaan itsensä jauhelihaksi.

Yksi hieman outo tapaus tuli itselle mieleen, kun kävin erään naisen kanssa treffeillä ja kumpikin kertoi omista harrastuksistaan. No, seuraavilla treffeillä sitten kysyin jotain tyyliin, että harrastuksesi kuulostaa aika mielenkiintoiselta ja oletko harrastanut kauankin. N

Jos kirjoittamasi ensimmäinen virke pitäisi paikkansa, kukaan ei olisi pariutunut suomalaisen naisen kanssa. Näin ei todistetusti ole tapahtunut, jos luet kirkollisia uutisia. Muista myös avoliitot.

Vierailija
96/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, AP tässä moi vaan. Tuli vasta nyt heräiltyä kun pettymyksen takia tuli jatkettua sitten juomista ja taisin sammuakin aika varhaisessa vaiheessa. En ol kyllä varma ohtuiko nuo pilalle menneet treffit sittenkään niistä sanomistani "huulihölkkä" kehuista, vaan ennemminkin siitä että en ollut treffeillä riittävän skarpissa kondiksessa. 

Vierailija
97/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole selvästikään tarpeeksi komea, jotta saisit ulkonäkökommentoinnin anteeksi tai jopa naisen lämpenemään sillä. Tutustu naiseen pidempään ennen ulkonäön kehumista.

Vierailija
98/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin miehelle onpa sinulla hassun pieni kikkeli nähdessäni hänet baarissa ensimmäistä kertaa eikö hän arvostanut huumorintajuista kommenttiani.

Outoa.

Missä tuollainen kikkelibaari on?

Vierailija
99/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oisin tyytyväinen jos joku mua kehuisi. N56

Minä minä minä -ininät eivät auta muita, jotka tuntevat (oikeutetusti) eri tavalla ja nytpä ei ollutkaan kyse sinusta. 

Huonoitsetuntoinen toisia ymmärtämätön epäempaattinen tusinakehujenkerjääjä, ironisesti sinussa ei kehuttavaa.

Vierailija
100/108 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on että ei osata muusta puhua? Aina vaan pitää kommentoida ulkonäköä. Viddu, siitäs sait. Sulle oikein.

Jos deittikumppanini ei kehuisi ulkonäköäni, niin toteaisin tämän olevan tässä. Parisuhteen muodostuksessa pitää ilmaista sanoin, että toisen ulkonäkö miellyttää. En minä halua sellaiseen suhteeseen jossa koen, ettei toinen pidä minua ulkoisesti haluttavana, vaan tyytyy kun ei muutakaan ole.

M

Vaikka sinun tai kenen tahansa ulkonäkö kuinka miellyttäisikin, niin jatkuva epäterve ulivalidointitarve on superraskasta ja ainainen turnoff.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi