Mitä kaikkea pientä kotoa aina puuttuu, kun sitä tarvitaan ?
Esim. vaikka laastari. Haluaisin tehdä tällaisen pakkauksen kummilapselle, joka muuttaa pian ekaan omaan kotiin.
Kommentit (30)
Ruokakerma ja liha- ja kasviskuutiot. >:( Laitan itse joka päivä oikeaa kotiruokaa ja nuo kaksi on sellaisia, että usein on loppunut. M28
Tällä hetkellä puuttuu voita. Olisin halunnut leipoa, mutta ei ollut voita. Kaikkea muuta kyllä löytyy.
joku työkalu, jolla saisi hankalasta paikasta loisteputkivalaisen irti. Se puuttuu aina. puuttui kaksi vuotta sitten, puuttui kolme vuotta sitten ja puuttuu nytkin.
Taskulamppu ja siihen pattereita, porrasjakkara, leivinpaperia, suodatinpusseja, muutama perustyökalu.
Kiitos, onpas tullut hyviä ideoita <3 Tää on mun monivuotisen "palstauran" yksi hyödyllisimpiäni ketjuja.
Kinkkupussit ja kuusenvalojen varalamput.
10 mm lenkkiavain. Koko muu sarja löytyy.
Leivinpaperiarkkeja, foliota, muistilappuja.
Ruuvimeisseli, vasara, kunnollista teippiä ja liimaa? Tarvitaanko nykyään sulakkeita?
Leivinpaperi, kirjekuoria, liima, teippi, hakaneula, naru, pattereita, nenäliinat, särkylääke.
Minä olen mennyt tällä viikolla kauppaan hakemaan 3 kertaa pyykinpesuainetta ja sappisaippuaa - 3 kertaa olen unohtanut nuo ostaa.
Kirjekuoria. Nykyään tarvitaan niin harvoin, ettei niitä löydä koskaan.
Taskulamppu
Hakaneulat, teippi, maalarinteippi.