Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kutsua naapurissa asuvan miehen jouluna syömään.

Vierailija
09.12.2023 |

Miksi söisin yksin kotona kun naapurssa asuu mukavan tuntuinen mies. Emme ole jutelleet paljoa koskaan ja tervehdimme aina tuossa käytävällä tai ulkona. Olen  itse 39 v nainen ja mies on 48 v.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai piparia ja torttua jälkkäriksi on sentään?

Vierailija
2/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä omaperäinen vitsiniekka. Repeän nauruun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu onnee vaan. Itse en halua tutustua naapureihin millään tavalla lähemmin, ettei tuu mitään ongelmia kun toinen ymmärtää väärin jne.

Itselle on joskus riittänyt se että oon moikannut uutta naapuria rapussa niin parin päivän päästä tämä saapunut mun oven taakse kyselemään treffeille. Ei kiitos! 

Vierailija
4/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persiinhaju jää sohvaan, varo!

Vierailija
5/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tottakai leivon kaikenlaista piirakkaa.

Vierailija
6/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä omaperäinen vitsiniekka. Repeän nauruun.

Mitä ihmettä!? Eikö jouluna nyt syödä piparia ja torttua? Mitä naurua siinä on???

Vierailija
7/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu onnee vaan. Itse en halua tutustua naapureihin millään tavalla lähemmin, ettei tuu mitään ongelmia kun toinen ymmärtää väärin jne.

Itselle on joskus riittänyt se että oon moikannut uutta naapuria rapussa niin parin päivän päästä tämä saapunut mun oven taakse kyselemään treffeille. Ei kiitos! 

Eikö tuollaisen päässä käy ajatus että sillä naapurin naisella voi olla vaikka mies joka voi avata oven? :D Kaikenlaisia epätoivoisia sitä onkaan :D Jos kerran oot nähnyt jonkun naisen rapussa niin eikai kukaan pelkästään sen perusteella treffeille ala kyselemään :D Mitä vit

Vierailija
8/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea. Toivottavasti hän ei ole lähdössä sukuloimaan. Jos hän pahoittelee, ettei ole paikalla, sano, että "no hei uudenvuoden aaton glögille oot tervetullut".  Jos silloinkin miehellä on jotain muuta ohjelmaa, sano reippaasti, et hei no mutta, toisen kerran sitten. 

Vierailija
9/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollaisen päässä käy ajatus että sillä naapurin naisella voi olla vaikka mies joka voi avata oven? :D Kaikenlaisia epätoivoisia sitä onkaan :D Jos kerran oot nähnyt jonkun naisen rapussa niin eikai kukaan pelkästään sen perusteella treffeille ala kyselemään :D Mitä vit

Ja sitten seuraavaksi valitetaan kun miehet eivät lähesty. 

Vierailija
10/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persiinhaju jää sohvaan, varo!

Tämä! Ja syö kuitenkin vanukkaat kaapista. Ja nussinnan lopuksi hyljemursu-kääntyilee sängyssä sekä varastaa peiton.

Vierailija
11/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette juttele, moikkaatte vaan. Tiedät kuitenkin hänen iän ja hän on sinkku.

Vierailija
12/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette juttele, moikkaatte vaan. Tiedät kuitenkin hänen iän ja hän on sinkku.

trollihan tämä on. joku mies, joka toivoo, että nuori naapurin nainen tekisi aloitteen.

oikeasti NAINEN EI IKINÄ TEE ALOITETTA, jos ei sitten ole kyseessä joku nettavaras ja mies on miljonääri

Vierailija
13/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tuollainen on stalkannut ikkunasta/ovisilmästä ettei liiku miehen kanssa ja tehnyt siitä päätelmän että pakko olla sinkku

Vierailija
14/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit pyytää! Monella saattaa olla jo sukujoulut sovittuna, mutta sitten voi sopia vaikka välipäiville jotain. Jos ei tosiaan silloinkaan onnistu, jätä pallo naapurille. Jos hän haluaa tavata moikkailua enemmän, ehdottaa varmasti jotain muuta ajankohtaa.

Vierailija
15/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski on että tulee nolo torjuminen syystä tai toisesta ja sitten joudutte vielä kumminkin kohtaamaan toisenne säännöllisin väliajoin.

Vierailija
16/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille tulee homokaveri jouluna käymään, ei se ehi.

Vierailija
17/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riski on että tulee nolo torjuminen syystä tai toisesta ja sitten joudutte vielä kumminkin kohtaamaan toisenne säännöllisin väliajoin.

Nii-in, onhan se aina olemassa.

Mutta elämässä ei ikinä tapahdu seikkailuja, jos ei ikinä uskalla riskin pelossa tehdä mitään. 

Vierailija
18/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö pinin?

Vierailija
19/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaattoyö ja likaiset persepanot!

Vierailija
20/21 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies normaali ja kiva. Ei murhaaja, ei viinamies, ei pelimies, ei sosiopaatti? Pyrkiikö se petiin vai ihan on kivakiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi