Aion kutsua naapurissa asuvan miehen jouluna syömään.
Miksi söisin yksin kotona kun naapurssa asuu mukavan tuntuinen mies. Emme ole jutelleet paljoa koskaan ja tervehdimme aina tuossa käytävällä tai ulkona. Olen itse 39 v nainen ja mies on 48 v.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
No kai piparia ja torttua jälkkäriksi on sentään?
Olet kyllä omaperäinen vitsiniekka. Repeän nauruun.
Juu onnee vaan. Itse en halua tutustua naapureihin millään tavalla lähemmin, ettei tuu mitään ongelmia kun toinen ymmärtää väärin jne.
Itselle on joskus riittänyt se että oon moikannut uutta naapuria rapussa niin parin päivän päästä tämä saapunut mun oven taakse kyselemään treffeille. Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tottakai leivon kaikenlaista piirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä omaperäinen vitsiniekka. Repeän nauruun.
Mitä ihmettä!? Eikö jouluna nyt syödä piparia ja torttua? Mitä naurua siinä on???
Vierailija kirjoitti:
Juu onnee vaan. Itse en halua tutustua naapureihin millään tavalla lähemmin, ettei tuu mitään ongelmia kun toinen ymmärtää väärin jne.
Itselle on joskus riittänyt se että oon moikannut uutta naapuria rapussa niin parin päivän päästä tämä saapunut mun oven taakse kyselemään treffeille. Ei kiitos!
Eikö tuollaisen päässä käy ajatus että sillä naapurin naisella voi olla vaikka mies joka voi avata oven? :D Kaikenlaisia epätoivoisia sitä onkaan :D Jos kerran oot nähnyt jonkun naisen rapussa niin eikai kukaan pelkästään sen perusteella treffeille ala kyselemään :D Mitä vit
Kiva idea. Toivottavasti hän ei ole lähdössä sukuloimaan. Jos hän pahoittelee, ettei ole paikalla, sano, että "no hei uudenvuoden aaton glögille oot tervetullut". Jos silloinkin miehellä on jotain muuta ohjelmaa, sano reippaasti, et hei no mutta, toisen kerran sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaisen päässä käy ajatus että sillä naapurin naisella voi olla vaikka mies joka voi avata oven? :D Kaikenlaisia epätoivoisia sitä onkaan :D Jos kerran oot nähnyt jonkun naisen rapussa niin eikai kukaan pelkästään sen perusteella treffeille ala kyselemään :D Mitä vit
Ja sitten seuraavaksi valitetaan kun miehet eivät lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Persiinhaju jää sohvaan, varo!
Tämä! Ja syö kuitenkin vanukkaat kaapista. Ja nussinnan lopuksi hyljemursu-kääntyilee sängyssä sekä varastaa peiton.
Ette juttele, moikkaatte vaan. Tiedät kuitenkin hänen iän ja hän on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Ette juttele, moikkaatte vaan. Tiedät kuitenkin hänen iän ja hän on sinkku.
trollihan tämä on. joku mies, joka toivoo, että nuori naapurin nainen tekisi aloitteen.
oikeasti NAINEN EI IKINÄ TEE ALOITETTA, jos ei sitten ole kyseessä joku nettavaras ja mies on miljonääri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tuollainen on stalkannut ikkunasta/ovisilmästä ettei liiku miehen kanssa ja tehnyt siitä päätelmän että pakko olla sinkku
Tottakai voit pyytää! Monella saattaa olla jo sukujoulut sovittuna, mutta sitten voi sopia vaikka välipäiville jotain. Jos ei tosiaan silloinkaan onnistu, jätä pallo naapurille. Jos hän haluaa tavata moikkailua enemmän, ehdottaa varmasti jotain muuta ajankohtaa.
Riski on että tulee nolo torjuminen syystä tai toisesta ja sitten joudutte vielä kumminkin kohtaamaan toisenne säännöllisin väliajoin.
Sille tulee homokaveri jouluna käymään, ei se ehi.
Vierailija kirjoitti:
Riski on että tulee nolo torjuminen syystä tai toisesta ja sitten joudutte vielä kumminkin kohtaamaan toisenne säännöllisin väliajoin.
Nii-in, onhan se aina olemassa.
Mutta elämässä ei ikinä tapahdu seikkailuja, jos ei ikinä uskalla riskin pelossa tehdä mitään.
Jouluaattoyö ja likaiset persepanot!
Onko se mies normaali ja kiva. Ei murhaaja, ei viinamies, ei pelimies, ei sosiopaatti? Pyrkiikö se petiin vai ihan on kivakiva.