Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo hankkineet joulun suklaat?

Vierailija
09.12.2023 |

Mitä ja mistä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hommattu ja aina täältä.

https://www.suklaatila.fi/

Voi että. Tämä mainostaja on pesiytynyt palskåtalle ja mainostaa tuotteitaan joka suklaaketjussa. On varmaan rankkaa olla pieni tuottaja suurien suklaavalmistajien joukossa.

Vierailija
22/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit suomalaiset jo nyt mussuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ne aamulla jouluaattona.

Vierailija
24/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empäs, ostan vasta aaton alla . 

Vierailija
25/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis suklaa hyvää sullekin. Olisit vähemmän kitkerä ja katkera 

Vierailija
26/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan suklaat joulun jälkeen vasta koska tulee 50% alennus. Ei tee niin paljon mieli suklaata että kannattaa nyt ostaa.

Vierailija
27/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankittu ja valikoimasta löytyy Tobleronea, Wienernougata sekä Mozartin kuulia, Ferreron rasia ja Lindtin palloja useita eri makuja joita käytiin liikkeessä paikan päällä poimimassa n.1kg verran. Finlandia-marmeladit myös pakollisia.

Vierailija
28/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
29/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt jo noin viisi kiloa. 

Vierailija
30/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tapana söin ennen joulua yksi päivä. En vietä joulua erityisesti. Ja en syö enää niitä jatkossa, koska tuli liiasta kaakaosta ja rasvasta vatsaongelmia - joka on onneksi ohi. Haluan mieluummin hyvän olon.

Vierailija
31/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jouluksi pitäisi hankkia suklaata?

Vierailija
32/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hanki, en saa lahjaksikaan kun olen yksin. No jos nyt muistan ja raskin joku kerta niin voin twixejä tai maraboun suklaalevyn ostaa. Mutta saattaa ne unohtua. Olen suolaisen perään, aika harvoja makeita syön, ja niitä läpi vuoden. Vihreistä kuulista kyllä tykkään, mutta nekin saanut aina lahjaksi. Kalliita minusta nämä joulukarkit.

Vierailija
33/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hankittu ja valikoimasta löytyy Tobleronea, Wienernougata sekä Mozartin kuulia, Ferreron rasia ja Lindtin palloja useita eri makuja joita käytiin liikkeessä paikan päällä poimimassa n.1kg verran. Finlandia-marmeladit myös pakollisia.

Hyvä kun ostit edes jotain suomalaista noiden rys*hätehtaiden suklaiden lisäksi.

Vierailija
34/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjasuklaat olen ostanut ja postittanut ulkomaalaisille ystäville. Pikkujouluihin vietäväksi ostin Brunbergin suukkoja niiden omasta myymälästä. Omat suklaat ostan joulun jälkeen alesta, jos jotain hyvää on jäljellä, olen vähän nirso namien suhteen.

Vierailija
35/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut läheisille lahjaksi heidän lemppareitaan. Omalle perheelle on jemmassa Vihreät kuulat, Lindtin rasia, Fazerin levyjä, Tupla xmas -paketti ja tietty uusia suklaapäällysteisiä Finlandia-marmeladikonvehteja. Ruoka on meilläkin pääasia, mutta porukalla menee suklaitakin, lautapelejä pelaillessa vaikka tai lukiessa kirjaa.

Vierailija
36/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin rasian Juhlapöydän konvehteja, ja ne maistui oudolta. Joko niissä on nykyään eri ainesosat tai sitten mun makuaisti on jotenkin muuttunut.

Minäkin ostin ensimmäistä kertaa varmaan kymmeneen vuoteen ja maistuivat pelkältä sokerilta. Olivat ihan hyviä silloin aiemmin.

Vierailija
37/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja Citymarketista. On hommattu myös kaikki juomat, kinkku, mädit, sillit ja paljon muuta. Joka kauppakerralla ostan myös joulua varten, joten jouluviikolla täytyy hankkia enää tuoreet kalat ja vihannekset 👍

Sama täällä, pikkuhiljaa olen ostellut ja joululeipomukset ja laatikot ovat jo pakasteessa. Kalakauppaan menen sitten aatonaattona

Vierailija
38/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme syö sokeria

Vierailija
39/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ostan jotain pientä. Saa nähdä.

Mutta laitan mieluummin hyviä ruokia. Suklaata voi syödä milloin vaan. 

Vierailija
40/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jouluksi hankkia suklaata? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän