Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen saa varakkaan miehen?

Vierailija
09.12.2023 |

Sellaisen, jolla usean sadantonnin omaisuus asunnon lisäksi.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeneet, tasaiset ja liikunnalliset naiset kiinnostavat. Lapsista ja avioliitosta ei kannata haaveilla.

Vierailija
42/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet tapaavat puolisonsa nuorina. Silloin harva on varakas. Vuosien vieriessä mies luo uraa ja nainen hoitaa kotia ja lapsia. Mies vaurastuu, nainenkin siinä ohessa. Eli nainen saa varakkaan miehen, kun tuurilla veikkaa oikeaa hevosta jo nuorena.

Tämä! Itse olin köyhästä kodista, samoin mieheni kun parikymppisenä lyötiin hynttyyt yhteen. Vaurastuminen tapahtui kun hän möi firmansa. Kohta 30 vuotta jo yhdessä, ei ole vaikea uskoa, että pysytään yhdessä loppu elämämme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen aivoton nainen joka aukoilee haaraväliä joka vastaantulijalle 

Vierailija
44/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin rutiköyhä, kun tapasin varakkaan mieheni, ja olin juuri aloittamassa oman yritykseni perustamista. Mies oli myös yksityisyrittäjä, joten meillä oli se yrittäjähenkisyys yhteistä, ja muutenkin meillä oli sellainen sielunkumppanuus. Mies tiesi, että olen itsenäinen nainen enkä ole miehen rahojen perässä. Tällä hetkellä tienaan enemmän kuin hän.

Vierailija
45/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/48 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon naisia jotka eivät saaneet varakasta miestä. Tässä on joitain syitä miksi: Eivät vastanneet miehen viesteihin, jos vastasivat kerran niin eivät enää toista kertaa. Osa ghostasi. Joku suostui treffeille, mutta ei tullut paikalle. Joku tuli treffeille kerran, mutta hänestä ei kuulunut sen jälkeen. Joku tuli treffeille kaksi kertaa, mutta ei hänellä ei ollut oikein aikaa seurusteluun. Osa tapailuista vain hiipui. Ei löytynyt yhteistä juttua. Mies ei ollut kiinnostava. Yksi oli enemmän kiinnostunut naisista. Joku oli kiinnostunut miehestä, mutta mies ei hänestä...

Yhden naisen tiedän joka sai varakkaan miehen. Hän oli ystävällinen ja kiinnostunut ja älykäs, ... ja seksikäs. Vaimoni.

Vierailija
47/48 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi. Asunto Helsingissä, Volvo tallissa, kesämökki, lapinmökki, vene, perittyä rahaa osakkeina ja tileillä, Lisäksi koulutusta, sivistystä, kansainvälinen työ, sosiaalista elämää ja harrastuksia.

Mitä naisella olisi tarjottavaa?

Vierailija
48/48 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuin muutaman pariskunnan joissa mies huomattavan varakas. Diplomi-inssejä ovat ja vaimot korkeasti koulutettuja myös. Tavanneet toisensa jo opiskeluaikana, eli mies ei ole vielä silloin ollut varakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi